MuscleMeat

Optimum whey...

calcification

Freaky Bodybuilder
Waardering
216
Wie gebruikt ook deze whey van Optimum Nutrition en denkt de goedkoopste plek gevonden te hebben voor deze eiwitten?

1fast400: 36.88€ (10lb) internet-prijs

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goedkoper heb ik het ook nog niet gevonden!
Nu bij krachtvoeding.nl 3x revolution(5lb) voor €99,- geen verzendkosten

Gr

• Topic Starter Topic Starter
Bodybuilding.com

$55.99 of 43.29€ (10lb) internetprijs

Waar halen jullie deze whey ?

is een van de beste ooit!!!

yep nutraplanet of 1fast400

maar die 36€ verandert al gauw naar 70 of 80€ door de taksen en de verzending...

Gewoon op bb.com bestellen, daar betaal je misschien wel 44 euro of zoiet, maar met de goedkoopste verzendmanier betaal je geen invoertax.

Eens op 1fast400 een bestelling samengesteld voor 70€ dan kijk ik wat de verzend kosten zouden zijn..... +50€ :eek!:
Heeft duitsland geen goede supplementen webshops?

Enig idee of enige ervaring daar , prijs gemiddeld/zak incl. verzendkosten?

Komt op 87 euro met verzendkosten. (voor dienen zak van 10lb Optimum Whey)

Heb er al drie keer bij besteld bij BB.com, heel tevreden over. bestel daar nu altijd. Vanaf een bepaald bedrag krijg je gratis een T-Shirt, shaker, dvd...

Eens op 1fast400 een bestelling samengesteld voor 70€ dan kijk ik wat de verzend kosten zouden zijn..... +50€
Heeft duitsland geen goede supplementen webshops?

Zorg dat je met een paar man bent om te bestellen en kies voor USPS als verzendwijze dan scheelt het je in je portemonee.

waarom zou via bb.com geen invoertaks komen :cool:

Mss een 1fast400 op de hoogte brengen dat hier wel wat potentieel zit moesten ze de verzending terug veranderen :D

*edit : ik wil anders wel een grote zak

@ Alien

Ik ben het ook s aan het bekijken voor whey te bestellen, ofwel nog eens die Optimum zakken ofwel terug in Engeland unflavoured whey ;)

ja ik prefereer ON, maar het zal idd ook unflavoured worden

Terug
Naar boven