Fitness Seller

Optimum whey...

• Topic Starter Topic Starter
even wat gegoogled:

100% Whey Protein Gold Standard - 4.5 kg | Optimum Nutrition | Nutri-Shop.nl
===> 99.90 euro voor het grootste pak: 10 lbs = 4.5 kg
59.90 euro voor 5 lbs = 2272 gram

staat speciaal in de aanbieding, in holland geen verzendingskosten en naar belgie ofwel 5 euro verzendingskosten ofwel geen als je voor meer dan 100 euro besteld.

Bedankt voor de reaktie , maar die 10lbs zijn goedkoper te krijgen hoor, vind dit eerlijk gezegd niet echt voordelig lijken.

waar kan je ze dan goedkoper krijgen? Dit leek mij het goedkoopste van zeker 20 sites dat ik afgegaan ben. Buiten internationale winkels wel :)

waarom zou via bb.com geen invoertaks komen :cool:

Omdat het met de goedkoopste manier via USPS komt en heb me laten wijsmaken dat daar op bestellingen onder de 200 euro geen invoertax moet betaald worden ipv met Fedex.

En idd bij mijn laatste bestelling ( 1 pot Om van 5lbs, 1 pot T-Bomb II en 1 pot ZMA) geen invoertax moeten betalen.

Heb er wel 2 weken moeten opwachten.

Ik heb vorige week weer een kleine bestelling gedaan bij BB.com en terug goedkoopste verzendmanier gekozen, ik hou jullie op de hoogte of het weer zonder invoertax is.

Graag dit nog ter info willen weten die prijs 87€/zak ...

is dit berekend met fedex of USPS ?

USPS (op de site van bb.com is dat international Postal Service als verzendwijze)

Fedex (international Express Courier) is een 9 euro duurder, sneller, maar gegarandeerd invoertax.

Maar euhm, ik begin hier al op nen verkoper van bb.com te lijken :D

USPS (op de site van bb.com is dat international Postal Service als verzendwijze)

Fedex (international Express Courier) is een 9 euro duurder, sneller, maar gegarandeerd invoertax.

Maar euhm, ik begin hier al op nen verkoper van bb.com te lijken :D

moet je u niet aantrekken , het gaat om besparingen, daar zijn veel mensen in geïntresseerd, ook ik.

van welke regio ben jij uit België ?

bij 1fast400 is het ook zo en bij nutraplanet ook , fedex = altijd naheffing, maar USPS krijg je geen trackingnr. mee en levertijd vaak onbekend.

Geraardsbergen (Oost-Vlaanderen)

Je krijgt zelf geen trackingnr, maar die gasten van bb.com hebben er wel 1.

Ik ben ook een Oost-vlaming (Aalst).

Is het niet zoals bij 1fast400 ook bij bb.com dat met hoemeer je bestelt hoe voordeliger je je producten krijgt, neem nu 1zak whey 87€ zeg je verzending inbegr.

als je nu met 5man 5zakken whey bestelt bij bb.com zou je ze dan niet voordeliger kopen uiteindelijk ?

zo is het toch bij 1fast400 dacht ik

Ah oilst, dat is hier vlak bij mij. ik zit hier dicht tegen Ninove.

Geen idee van die 5 zakken, denk dat de verzendkosten oplopen als uw paksken zwaarder wordt.

Even gechecked als ge met een paar man zijt en de verzendkosten deelt komt het idd goekoper uit.

Ah oilst, dat is hier vlak bij mij. ik zit hier dicht tegen Ninove.

Geen idee van die 5 zakken, denk dat de verzendkosten oplopen als uw paksken zwaarder wordt.

Ik veronderstel dat jij een accountje hebt aangemaakt bij bb.com , kan je als je even de tyd vind eens niet controleren 1zak USPS naar België en 5zakken USPS naar België wat het prijsverschil is ?

Bekijk ook even deze site's, liggen de prijzen van de whey ook behoorlijk laag

Optimum Nutrition 100% Whey Protein - Gold Standard
NutraPlanet.com: 100% Whey Protein Gold Standard (10 lb) By Optimum Nutrition

Je moet geen account hebben hoor, ik shop online, klik op checkout en daar wordt alles berekent. Doe dat geregeld als ik wat wil vergelijken.
Met op clear chart te klikken is alles weer weg.

1fast400 is iets goedkoper. Maar de T-shirt van bb.com of de shaker die je erbij krijgt maakt dat weer goed zeker. Als je over 99$ bestelt wel.
:D

Je moet geen account hebben hoor, ik shop online, klik op checkout en daar wordt alles berekent. Doe dat geregeld als ik wat wil vergelijken.
Met op clear chart te klikken is alles weer weg.

je hebt International Express Courier en International Postal Service; die laatste is dus USPS wellicht é ?

ik heb s zitten rekenen volgens die laatste verzendmethode International Postal Service

1x 10lb = 55.99$ Shipping 56.99$ = 112.98$ of 87€/zak

5x 10lb = 279.95$ Shipping 199.99$ = 479.94$ of 370.22€ :5 = 74€/zak

Dus als ik kan rekenen, heb ik gelijk é , met meer bestellen scheelt !

Net 1fast400 verzendmethode's nog eens nagekeken...

daar heb je
-International Shipping (64$)
-Fedex International Economy (85.37$)
-Fedex International Priority (90.40$)

hier zal het bovenste wel USPS wezen zeker ?

Terug
Naar boven