MuscleMeat

Optimum whey...

• Topic Starter Topic Starter
Indien ik dit juist gok in mn vorige post kom ik bij 1fast hier op uit...

1zak 48.99$ + 64$ shipping = 112.99$ of 87€/zak

5zakken 244.95$ + 228$ shipping = 472.95$ of 364.83€ :5 = 72.96€/zak

offtopic: ik ben ook oost-vlaming (Gent) :p

ze zijn amper goedkoper en der komt altijd al 15 euro verzendkosten bij + in die shop hebben ze zelfs geen optimum whey

heb je het nu over de shop in duitsland? want er komt 9.90 euro aan verzendkosten bij ;) en moet het dan persee optimum whey zijn????? of hebben ze helemaal geen goed spul???

nee heb het over High Protein 90 Eiweiß 2000g Pulver Erdbeere :D

wat is er met die andere dan??

optimum whey is volgens de officiele site van bodybuilding de allerbeste en niet alleen volgens die site denk ik. Niet dat andere wheys daarvoor slecht zijn. Optimum is toch net dat ietsje beter.
+ het product heeft al vele awards gewonnen.

Ik maak toch ook de beste gains met optimum. Ga wel eens die Isolate van de board sponsors testen ook.

@ Ripaf

Bekijk eens mn berekeningen onderaan op bladzijde2 en bovenaan op bladzijde3

Kom jij die ook uit ?

Zoja dan weet ik dat ik juist ben qua verzendkeuze.

Jep, klopt.

Ik ga eens rondhoren bij ons in de gym , wellicht ga ik bij 1fast400 bestellen.

Een vriend van me heeft daar een account + visa-kaart, is gewoon om daar te bestellen.

Chocolate flavour is the bomb !!! ;)

10 Lbs.
100% Whey Gold Standard Chocolate

De heerlijkste whey, gewoon.

is aardbei nie beter?

Ik bezit zelf sinds vrijdag de aardbei van ON. Hij is goed te drinken maar lang niet zo lekker als de Instant Wey van XXL. Maar ach, van een goede smaak groei je niet...

Smaken verschillen uiteraard.

Maar heb al op verschillende forums gelezen dat de 'chocolate' qua smaak er als favoriet uitkomt voor de meesten.

Persoonlijk ben ik niet zo voor aardbei of banaan in shake-vorm , dus kan ik me daar niet over uitspreken over aardbei ON 100% whey, ik ga meestal voor vanille en choco.

optimum whey is volgens de officiele site van bodybuilding de allerbeste en niet alleen volgens die site denk ik. Niet dat andere wheys daarvoor slecht zijn. Optimum is toch net dat ietsje beter.
+ het product heeft al vele awards gewonnen.

Altijd vermakelijk om te zien dat mensen nog steeds in die belachelijke claims trappen en de inhoud niet lezen.

Zou je nou es goed lezen wat er allemaal inzit en je een beetje wereldwijs bent dan weet je dat het echt geen reet uitmaakt of je whey van Optimum neemt of een andere soortgelijke proteine.

Maar als jullie geloven dat je van ON whey meer groeit dan van andere merken vind ik het goed....als jullie wat langer trainen kom je er vast nog wel achter.;)

Terug
Naar boven