MuscleMeat

Shocking News Opwarming aarde sneller dan verwacht

Onzin, Wikipedia is op veel vlakken net zo betrouwbaar of zelfs nog betrouwbaarder dan een encyclopedie. Als er op een pagina stelselmatig subjectieve bijdragen worden geplaatst zal zo'n pagina worden afgesloten om direct nieuwe bijdragen te plaatsen.

Ik mocht bij mijn studie in ieder geval nooit Wikipedia als bron gebruiken.

gebruik je toch de links onderaan het artikel in wiki........

scholen lopen zowiezo altijd achter de feiten aan. Die zien pas over 10 jaar dat wiki best betrouwbaar is......

---------- Toegevoegd om 11:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:14 ----------

Wikipedia is geen bron, de bron op wikipedia is de bron..

crap je bent me voor

Dat is wat anders natuurlijk, je blijft een risico lopen dat er informatie op Wikipedia geplaatst is waar niet zeker van is of deze juist is of niet. Voor een discussie is Wikipedia prima te gebruiken voor een studie moet de informatie zo accuraat mogelijk zijn.

Foutmarge van Wikipedia ligt overigens zeer laag, niet objectieve stukken worden vaak ook zo aangegeven en als je de tijd neemt om de informatie achter een Wikipedia door te nemen kan je ook snel achterhalen of er vandalisme plaatsvind op zo'n pagina.

Hahaha, ik ben benieuwd... Ze beloven me nu al een tijdje dat het hier warmer zou worden maar ik merk er tot nu toe maar vrij weinig van!!

Natuurlijk is wikipedia geen bron op zich als het gaat om studie en onderzoek maar dat is geen enkele encyclopedie in de moderne vorm, desalnietemin is wikipedia met de jaren een betrekkelijk betrouwbare bron van informatie geworden. Ik heb al meerdere malen meegemaakt dat er tijdens werkcolleges aan de universiteit verwezen worden naar "een wel aardig stukje van wikipedia", evenvaak heb ik echter ook gehoord of zelf gezien dat bepaalde informatie niet helemaal dekkend of zelfs onjuist was. Bijvoorbeeld aangaande de politieke geaardheid van Franco in bepaalde artikelen, om maar iets te noemen. Wellicht dat dit inmiddels is gecorrigieerd.

Natuurlijk is wikipedia geen bron op zich als het gaat om studie en onderzoek maar dat is geen enkele encyclopedie in de moderne vorm, desalnietemin is wikipedia met de jaren een betrekkelijk betrouwbare bron van informatie geworden. Ik heb al meerdere malen meegemaakt dat er tijdens werkcolleges aan de universiteit verwezen worden naar 'een wel aardig stukje van wikipedia', evenvaak heb ik echter ook gehoord of zelf gezien dat bepaalde informatie niet helemaal dekkend of zelfs onjuist was. Bijvoorbeeld aangaande de politieke geaardheid van Franco in bepaalde artikelen, om maar iets te noemen. Wellicht dat dit inmiddels is gecorrigieerd.

Laat die potloden maar vallen Klaas, we gaan eraan!

where-does-your-world-end-1.jpg

mss inplaats van het minderen van co2 alvast bracen voor impact.. Het komt toch wel en ze zijn nu alleen bezig met het minderen van dit, minderen van dat.. Mss word het tijd om in te zien dat het toch wel komt en dat ze dan beter iets kunnen doen om de gevolgen zo klein mogelijk te maken.

+1

Maar als de ijskappen idd smelten, dan komt er een enorme hoeveelheid zoet water in de oceaan. Dit zoete water zorgt ervoor dat de golfstroom verstoord wordt of zelfs stilvalt, waardoor we terug in een ijstijd belanden... correct me if i'm wrong...

2012 is coming

Maar als de ijskappen idd smelten, dan komt er een enorme hoeveelheid zoet water in de oceaan. Dit zoete water zorgt ervoor dat de golfstroom verstoord wordt of zelfs stilvalt, waardoor we terug in een ijstijd belanden... correct me if i'm wrong...

Ohh:o..ik dacht het anders, namelijk:

Door het smelten van de ijskappen, stijgt het waterpijl en de hoeveelheid water op aarde. Hierdoor weerkaatsen de zonnestralen terug naar de zon, die dan meteen ontploft. En zonder zon, wordt het hier erg koud -> ijstijd;)

Door het smelten van de ijskappen, stijgt het waterpijl en de hoeveelheid water op aarde. Hierdoor weerkaatsen de zonnestralen terug naar de zon, die dan meteen ontploft. En zonder zon, wordt het hier erg koud -> ijstijd;)

:haha:

Goed bezig! :roflol:

:janken:waterPeil:(

Iedereen zou de led lamp moeten kopen , want dat helpt :rolleyes:

ik ga de auto toch echt niet laten staan hoor. Moeten de almachtige oliemaatschapijen maar de waterstof gedreven auto van bmw (hydrogen 7) of honda FCX Clarity goedkeuren, maar dat doen ze niet. Olie = geld = macht :rolleyes:

Terug
Naar boven