Fitness Seller

Opzoek voedingschema A Positief

Shoaz

Novice
Waardering
0
Hallo, ik ben 18 jaar en train nu ongeveer 8 maanden ik ben rond de 176 en weeg 81 kilo. ging laatst mijn vet percentage bekijken en het was 21% was een beetje teleurgesteld omdat ik er vrijwel atletisch en sportief uitzie, kanniet ontkennen dat ik wat vet heb. Verder had ik 41,6 spier , 54 water en 12,9 bot. nou ik ben op zoek naar een Voeddingsschema die bij mij past. ik wil mijn vet percentage naar 15-17 brengen het liefst doe ik hier een ongeveer half jaar over. Ook heb ik gelezen dat Melkproducten en vlees een dikmakertje is van iemand van bloedgroep a positief. en soja producten juist goed zijn voor mij. vind het zelf maar vreemd. Iemand met dezelfde bloedgroep en een goedde schema die bij mij zou passen? Dank u wel!.

Hallo, ik ben 18 jaar en train nu ongeveer 8 maanden ik ben rond de 176 en weeg 81 kilo. ging laatst mijn vet percentage bekijken en het was 21% was een beetje teleurgesteld omdat ik er vrijwel atletisch en sportief uitzie, kanniet ontkennen dat ik wat vet heb. Verder had ik 41,6 spier , 54 water en 12,9 bot. nou ik ben op zoek naar een Voeddingsschema die bij mij past. ik wil mijn vet percentage naar 15-17 brengen het liefst doe ik hier een ongeveer half jaar over. Ook heb ik gelezen dat Melkproducten en vlees een dikmakertje is van iemand van bloedgroep a positief. en soja producten juist goed zijn voor mij. vind het zelf maar vreemd. Iemand met dezelfde bloedgroep en een goedde schema die bij mij zou passen? Dank u wel!.

Lezen lezen lezen, stickies lezen en de zoekfunctie gebruiken.

Bloedgroep dieet, pls.

• Topic Starter Topic Starter
Lezen lezen lezen, stickies lezen en de zoekfunctie gebruiken.

ik heb gezocht en gekeken maar zag niet echt iets wat bij mijn bloedgroep zou passen heb ook de zoekfunctie gebruikt wel drie keer voordat ik de topic maakte wel een aantal goedde schemas maar niks van bloedgroep. Melk is niet goed voor me Vlees ook nie en noem maar op. Hoopte dat iemand een goedde schema of link zou plaatsen voor me inplaats van zulke opmerkingen nou bedankt makker.

Niemand gaat jouw hier een compleet voedingsschema voorschrijven, hier zul je toch echt zelf wat moeten doen... Als je geen melk en vlees mag eten, maak je toch gewoon een voedingsschema zonder melk en vlees....?

Niemand gaat jouw hier een compleet voedingsschema voorschrijven, hier zul je toch echt zelf wat moeten doen... Als je geen melk en vlees mag eten, maak je toch gewoon een voedingsschema zonder melk en vlees....?
Als je een beetje moeite had gedaan om te lezen zou je dat niet zeggen want dit is wat ik vraag ''Iemand met dezelfde bloedgroep en een goedde schema die bij mij zou passen? Dank u wel!.'' Ik vraag om andersman schema

Laatst bewerkt:
Als je een beetje moeite had gedaan om te lezen zou je dat niet zeggen want dit is wat ik vraag ''Iemand met dezelfde bloedgroep en een goedde schema die bij mij zou passen? Dank u wel!.'' Ik vraag om andersman schema

Vind het grappig dat je dat tegen mij durft te zeggen, want ik ben hier niet degene die geen moeite doet, dat ben jij vriend.

Vind het grappig dat je dat tegen mij durft te zeggen, want ik ben hier niet degene die geen moeite doet, dat ben jij vriend.

Wat een kinderachtig gedoe zeg zie ook dat je 16 jaar bent verklaart een hoop. Heb er zelf niet zoveel verstand van dus wil liever geen schema maken die fout is hoopte dat iemand eentje zou delen met me zou je alsjeblieft niet meer willen reageren bedankt

Wat een kinderachtig gedoe zeg zie ook dat je 16 jaar bent verklaart een hoop. Heb er zelf niet zoveel verstand van dus wil liever geen schema maken die fout is hoopte dat iemand eentje zou delen met me zou je alsjeblieft niet meer willen reageren bedankt

Kansloos....

Veel succes ermee!!

Niemand is zoals jou dus niemand heeft een schema die bij je past..lees en maak zelf.

Ga zelf eens wat moeite doen joh ???

Hoi shoaz ik heb speciaal voor jou een voedingschema samengesteld, is gebaseerd op de laatste klinisch bewezen w3t3nsch4p:

ochtend: lachmachun met kroket

middag: ben en jerrys (wel de cookie dough versie!)

avond: je moeder's drol

Mvg

dokter anders

Ik geloof niet dat iemand een schema heeft met een dieet speciaal voor een bepaalde bloedgroep. Ik geloof daar ook niet in.

Ga gewoon de stickys lezen.
Reken je onderhoud uit en maak een voedings schema. Daar is niets moeilijks aan, je moet het alleen even doen. Je kan zelfs gewoon een excelletje hier van het forum plukken, dan moet je het alleen nog invullen met jou voeding.

Post dat hier, dan geven wij jou wel feedback, waar je iets mee kunt.

Bedoel je niet positief op hepatitis a?

Terug
Naar boven