AndroidHealthClinic

Oral Cycle's Anavar/Turinabol

mmoT

Novice
Waardering
0
Nu heb ik al veel gezocht en gelezen over Anavar only cycle's, maar hoe werkt het nu echt in de praktijk? Heb je bijv. meer massatoename, of word je juist droger?
En hoe zit het ook met Oral Turinabol? Daar zou ik ook graag wat praktijkervaringen over willen horen!!

Alvast bedankt voor de info!

Massatoename is erg gering..
In Nederland pakken ze vaak winny only, in Amerika Anavar only. Alleen hier is het een stuk duurder. Ik denk da je het kunt vergelijken met een winny only..
Correct me if im wrong! :O

winny pak je meer gewicht mee (als je het goed doet)

anavar is een stuk duurder en je moet het ook nog eens hoger doseren.

pak dan liever turinabol. is goedkoper en je pakt er meer gewicht mee. vocht vasthouden met turinabol valt ook ERG mee.

Oral turinabol vindt ik persoonlijk helemaal nix.Zwakkere zusje van diana,zonder aromatisering.Met kracht en massa nix vooruit.Uit mijn evaring absoluut geen aanrader.

Oral turinabol vindt ik persoonlijk helemaal nix.Zwakkere zusje van diana,zonder aromatisering.Met kracht en massa nix vooruit.Uit mijn evaring absoluut geen aanrader.

uit eigen ervaring wel een aarnader maar dan wel hoger doseren als 40 mg.

ik deed het op 60mg.

als je moet kiezen tussen anavar en turinabol.. ga dan voor turinabol.

turinabol vond ik ook k*t

als ik het vergelijk met anavar dan liever anavar, helemaal als je kijkt naar de toename in kracht/pomp, dan wordt turinabol al helemaal weggevaagd t.o.v anavar.

turinabol vond ik ook k*t

als ik het vergelijk met anavar dan liever anavar, helemaal als je kijkt naar de toename in kracht/pomp, dan wordt turinabol al helemaal weggevaagd t.o.v anavar.

misschien moet ik er bij zeggen dat ik de tboll van EPL had??

misschien dat dat verschil maakt.

misschien moet ik er bij zeggen dat ik de tboll van EPL had??

misschien dat dat verschil maakt.

zou kunnen.

er waren wel enkele positieve geluiden over tbol, maar ik ken er ook zat die het maar een "over het paard getilt" goedje vinden

anavar is goed spul, je pakt er niet veel massa mee.... ik ong 2 kg... maar je word er goed sterk van. dosering 50 mg p/d

mijn voorkeur gaat uit nar een winny/anavar

ik denk dat de keuze tussen anavar en turinabol vooral bij sommige gebaseerd is op persoonlijker ervaringen bij anavar is het vooral meer kracht en betere pomp dat men krijgt en turinabol is zoals gezegd een kleiner zusje van dbol zonder da aromatisering. nadeel bij anavar is de prijs, dit valt duurder uit dan bv dbol of turinabol. Goed de profils bestuderen van beidden en afwegen wat je doelen zijn en keuzes maken zou ik zo zeggen;) . persoonlijk zou ik voor anavar gaan pomps en kracht zijn wel lekkeuuuur :D

of je neemt het gewoon allebei: anavar/tboll :p j/k ;)

Wil je jezelf eerst ff voorstellen en je stat's met ons delen? Dan kunnen we je straks ook beter helpen, als je om meer advies vraagt, zoals in welke dosering je van bepaalde aas "moet" nemen bijv.

Maak ook gebruik van de zoekfunctie. Daarmee vind je al veel antwoorden op je vraag.

Welkom en veel leesplezier :)

Wil je jezelf eerst ff voorstellen en je stat's met ons delen? Dan kunnen we je straks ook beter helpen, als je om meer advies vraagt, zoals in welke dosering je van bepaalde aas "moet" nemen bijv.

Maak ook gebruik van de zoekfunctie. Daarmee vind je al veel antwoorden op je vraag.

Welkom en veel leesplezier :)

Suat for moderator :D:banana: :clap:

anavar ondrukt toch niet? dus dan zou je in principe alleen last van de tboll moeten hebben. de onderdrukking zal dus in zijn totaliteit wel meevallen.

maar nee... niet doen.. dit was geen advies.

anavar op zichzelf in een lichte dosering (wat feitelijk weinig effect heeft) onderdrukt idd niet (athans niet in dusdanige mate dat je axis plat gaat), maar als je anavar hoger gaat doseren en met t-bol samen gaat pakken dan kan je er vrij zeker van zijn dat je eigen axis plat gaat en je libido omlaag keldert.

En dit weet ik uit eigen ervaring en een member hier op het forum klaagde ook over een sterk verminderd libido nadat hij anavar hoog ging doseren.

dus ik zou anavar/tbol zeker afraden

Bij welke doseringen moet aan gaan denken voordat anavar gaat inspelen op je libido?

ik zat op 70mg var p/d maar zette er wel 750mg test en en een gr eq naast dus... denk dat bij var only het sneller is gebeurd, zo rond de 40mg p/d
hoewel natuurlijk persoonafhankelijk , net zoals deca/tren d*ck enzenz

Terug
Naar boven