MuscleMeat

Oral Cycle's Anavar/Turinabol

idd bro, maar ik wilde je indentiteit natuurlijk bescherming, maar bij deze dan.

ik had er ook goed last van op 50mg trouwens, nu neuk ik toch al bar weinig dus voor mij maakt het zoveel uit, ik ruk gewoon een paar maanden niet meer.

Je kunt ook gewoon zeggen dat je homo bent hoor;)

anavar only zal zeer zeker effect hebben op je libido..daar staat je coïtusuele geaardheid geheel buiten "koen"..

ben ook "tof" ..:rolleyes:

En @ G21: Niet te serieus he.. paar maanden niet klaarkomen zou ik gewoon niet vrolijk van worden!!

gelukkig maar, werd al bezorgt!!

De extreme libido vermindering van anavar komt niet zozeer door de onderdrukking van de HPTA maar door verhoogde prolactine gehalte na je kuur. Dus zelfs bij lage dosering kan je er last van krijgen.

Ontopic, ik ben geen voorstander van een stack met deze 2 orals. Het voegt elkaar amper wat toe, zit geen synergy tussen imo.

Oxy en Dianabol dan maar?

Ik vind sommige discussie de plank volledig misslaan. (ff niet op jou gericht Glenn)

Vergeet niet dat mennen die een Ananvar/winny/Tbol kuurtje als start overwegen tot dat moment als sterkste middel een wei-shake kenden....

En dan is zelfs Anavar 10 x effectiver dan elk legaal verkrijgbaar k*tmiddel van Tribulus, Amimal stack tot Creatine monohuppeldepupisolaat.

Je moet alles in perspectief zijn mensen. 2 of 3 kilo droge spiermassa in 6 weken is voor de meeste mensen geen kattepis....

De extreme libido vermindering van anavar komt niet zozeer door de onderdrukking van de HPTA maar door verhoogde prolactine gehalte na je kuur. Dus zelfs bij lage dosering kan je er last van krijgen.

Ontopic, ik ben geen voorstander van een stack met deze 2 orals. Het voegt elkaar amper wat toe, zit geen synergy tussen imo.

Ik vind sommige discussie de plank volledig misslaan. (ff niet op jou gericht Glenn)

Vergeet niet dat mennen die een Ananvar/winny/Tbol kuurtje als start overwegen tot dat moment als sterkste middel een wei-shake kenden....

En dan is zelfs Anavar 10 x effectiver dan elk legaal verkrijgbaar k*tmiddel van Tribulus, Amimal stack tot Creatine monohuppeldepupisolaat.

Je moet alles in perspectief zijn mensen. 2 of 3 kilo droge spiermassa in 6 weken is voor de meeste mensen geen kattepis....

Oftewel die mensen zijn gewoon naief?

ja en?

wat wil je hiermee zeggen dan?

we discussieren alleen welke oral beter is (en dan ff offtopic over libido-verlies)

niemand zegt toch dat je beter oxy's of een dikke tren kuur kan nemen?

Oh ja, ik was homo he??? :D
Fantaseer maar verder dude! en niet zo serieus he, last van roid rage of zo?? Ik maakt maar een geintje, als jij je dan persoonlijk aangevallen voelt..;)

Maar goed, back on-topic dan maar!

Terug
Naar boven