MuscleMeat

Oral Kuurvoorstel

Delta T

Cool Novice
Waardering
0
Yo,

Ik ben weer beter, was waarschijnlijk toch gewoon toevallig dat ik ziek werd, haha.

ik heb een maatje en die is bang voor naalden, (haha de bangerd) zijn doel is groeien en een beetje hard blijven.

Is de combinatie van:

1. dianabol
2. winstrol
3. proviron

Een goede combinatie? Duur 8 weken. Met als nakuur Nolvadex.

30 mg diana pd
50 mg winst pd
50 mg provi pd

is dat wat???

3 verschillde orals is wel heel slecht,
orals raden ze over het algemeen niet aan,

je kan er beter 1 paken,
dianabol is echt massa, ook veel vocht
winny, word je meer hard van je wint er minder massa mee dan dianabol
en de laaste weet ik niet

oja en 8 weken is te lang, orals worden meestal max 6 weken gedaan

nee, winstrol en dianabol werken elkaar eerder tegen dan dat ze samen gaan, zou dus voor 1 van de twee gaan.

• Topic Starter Topic Starter
3 verschillde orals is wel heel slecht,
orals raden ze over het algemeen niet aan,

je kan er beter 1 paken,
dianabol is echt massa, ook veel vocht
winny, word je meer hard van je wint er minder massa mee dan dianabol
en de laaste weet ik niet

oja en 8 weken is te lang, orals worden meestal max 6 weken gedaan

Ik WEET dat orals slecht (lever) zijn, maar als iemand niet wil prikken...dan kan je niet anders. Ik KEN de werkingen van alles ook. En volgens mij is 8 weken prima (niet langer) voor tabletten.

nee, winstrol en dianabol werken elkaar eerder tegen dan dat ze samen gaan, zou dus voor 1 van de twee gaan.

Maar ga je dan niet gewoon wat minder vocht vasthouden door de winnie?

Alleen diana wordt hij vast een vochtbal van....vandaar mijn andere toevoegingen.

suggesties???

als hij geen vocht wil, dan pakt ie winny,

en als iemand anders de spuitjes zet,, ben je van dat probleem ook af

Maar ga je dan niet gewoon wat minder vocht vasthouden door de winnie?

Alleen diana wordt hij vast een vochtbal van....vandaar mijn andere toevoegingen.

suggesties???

ja, maar een deel van de gains van dianabol bestaat uit vocht. dus zal dit tegenstrijdig werken...laat m enkel winny pakken voor een paar weekjes, kan ie heus wel wat mee pakken. Wil ie daarna serieus bezig gaan, zullen er toch naalden in beeld komen...brr..

ja, maar een deel van de gains van dianabol bestaat uit vocht. dus zal dit tegenstrijdig werken...laat m enkel winny pakken voor een paar weekjes, kan ie heus wel wat mee pakken. Wil ie daarna serieus bezig gaan, zullen er toch naalden in beeld komen...brr..

winstrol + anavar dan misschien 8 weken?

waarom combineren..? Anavar zal ook niet gek veel doen, maar t kan op zich wel.

doe dan de combi dboll- oxy
werkte prima bij mij (en trouwens nog bij aantal anderen)
dboll 30
oxy 50 of 75
en wil je echt voor acht weken gaan, check dan bijtijds je bloedwaarden, zijn ze te verhoogd, stop dan vroeger, anders kan je voor acht weken gaan

waarom combineren..? Anavar zal ook niet gek veel doen, maar t kan op zich wel.

Om de werking/resultaat te vergroten, heb jij anders ideeen hoe dit te doen.

Kijk het is een vriend van een goede vriend van mij, ik weet niet HOE serieus deze jongen met zn dieet omgaat en ik wil natuurlijk wel iets adviseren wat werkt.

Natuurlijk moet hij eigenlijk gewoon prikken, maar dat durft hij niet.

doe dan de combi dboll- oxy
werkte prima bij mij (en trouwens nog bij aantal anderen)
dboll 30
oxy 50 of 75
en wil je echt voor acht weken gaan, check dan bijtijds je bloedwaarden, zijn ze te verhoogd, stop dan vroeger, anders kan je voor acht weken gaan

OXY + Diana = vochtbal :eek:

Je kan toch wel een LEAN MASS kuur maken met orals???

Dat is wat ik voor hem zoek...

Oral Turinabol is ook een optie. 50mg ed is over het algemeen gebruikelijk.

OXY + Diana = vochtbal :eek:

Je kan toch wel een LEAN MASS kuur maken met orals???

Dat is wat ik voor hem zoek...

jij maakt een te simplistische rekensom
het voordeel van die combi is juist dat de bijwerkingen van beide producten minder zijn bij de combi.Je kan van beide een matige dosis nemen en zo bijwerkingen verminderen. Er staat ergens een zeer interessant artikel over..
heb het zelf enkele malen gedaan en niets vochtbal hoor..

ga dan voor winstrol of paratabs he als je lean mass wilt

voeding wordt hier blijkbaar weer onderschat, precies of bepaalde producten doen niets anders dan je vet bijbrengen:rolleyes:

dacht ook aan paratabs dan
maat van me ging er goed op, was ook bang van naalden
heeft bijna elke oral wel is geprobeerd

Om de werking/resultaat te vergroten, heb jij anders ideeen hoe dit te doen.

Kijk het is een vriend van een goede vriend van mij, ik weet niet HOE serieus deze jongen met zn dieet omgaat en ik wil natuurlijk wel iets adviseren wat werkt.
Natuurlijk moet hij eigenlijk gewoon prikken, maar dat durft hij niet.

gear gaat pas goed werken wanneer er serieus met een dieet wordt omgegaan...hij moet gewoon niet te veel verwachten van tabs, hij kan r misschien een paar leuke kg's mee pakken als ie goed eet, maar dan houd t ook wel een keer op..

gear gaat pas goed werken wanneer er serieus met een dieet wordt omgegaan...hij moet gewoon niet te veel verwachten van tabs, hij kan r misschien een paar leuke kg's mee pakken als ie goed eet, maar dan houd t ook wel een keer op..

Mee eens,

Als je iemand advies wil geven over gebruik van AAS kan je beter eerst wat vragen stellen om een compleet beeld te krijgen. Iemand adviseren zonder achtergrond te kennen is niet echt handig en kan zeer nadelige consequenties hebben, begrijp je ?

droge harde massa? winnie en parabolan:D
al zou ik er zowiezo test bij pakken...liefst propionaat, maarja...hij wil niet prikken:(

Of 4 weken dbol gevolgd door 4 weken winny.

Ik heb geen een antwoord gelezen in deze thread, maar ik wil alleen zeggen,

Je VRIEND IS BANG OM TE INJECTEREN?

maar wil een kuur doen van dboll + winny? hahhaa
wat verwacht ie? De schade die orals aan je lever doen, pfff dat is tog niks vergeleken met een ****ing spuit in je reet steken? owww nee laten we liever grijpen naar de ora'ls waarvan er voorbeelden staan in anabolics 2007'. Vorig jaar begon dit zon beetje in juni, dit jaar zitten er al gasten in janurai te zeiken :D

Terug
Naar boven