XXL Nutrition

orale anabole

Reda

Advanced Bodybuilder
Waardering
25
Lengte
1m78
Massa
104kg
Vetpercentage
11%
Kan je een kuurtje nemen uit alleen orale anabole?

Wanneer je geen injecties wilt zou ik graag willen weten of je ook de zelfde resultaten kan bereiken met alleen orale anabole.

wat bedoel je precies bro..en heb je je al een beetje in de materie verdiept?

Ja kan, maar ga niet te veel met elkaar stacken, hou het simpel.

• Topic Starter Topic Starter
Jawel ik weet wel eea,
als je kijkt merk je toch dat bijna alleen dianabol de enige orale is in de kuurtjes.
Testo,deca en noem maar op worden altijd door injecties toegediend..
Ik ken wel genoeg anabole soorten en ook welke combinaties je zou kunnen doen,maar van orale anabole weet ik eigenlijk geen raad mee.
Ik zou graag willen weten welke soorten orale anabole zijn die je als een kuur kan gebruiken..

Ik ben hier principieel op tegen, want het is een verschrikkelijke aanslag op je lever. Vooral als je meerdere orals gaat gebruiken.

Als je het dan toch gaat doen (want we houden je hier toch niet tegen), houd het dan bij 1 soort. Winny OF Dianabol bijvoorbeeld en dus niet allebei.

Reken dan ook niet op gains van 10 kilo VVM, maar een kilo of 3 a 4 is zeker haalbaar.

Jawel ik weet wel eea,
als je kijkt merk je toch dat bijna alleen dianabol de enige orale is in de kuurtjes.
Testo,deca en noem maar op worden altijd door injecties toegediend..
Ik ken wel genoeg anabole soorten en ook welke combinaties je zou kunnen doen,maar van orale anabole weet ik eigenlijk geen raad mee.
Ik zou graag willen weten welke soorten orale anabole zijn die je als een kuur kan gebruiken..

AAS steroid profiles
Bodybuilding.com - Big Cat - 43 Full Steroid Profiles!
Anabolic Steroid Profiles - Steroid . com

Waarom wil je dan geen injecties? Bang voor de naald?
Je voelt er echt niks van hoor, zou het toch eens in overweging nemen...

haha nee joh Mark, ben niet bang voor injecties,,,die gene die mij injecteerde is verhuisd naar de zon (spanje) vandaar dat ik geen injecties wil.
Het is wel beter natuurlijk, maar oraal kan ik zelf nemen wanneer ik wil en ben ik van niemand afhankelijk bro,,dat is het eigenlijk..

jeetje reda je kent tog wel iemand in je vriendenkring die je even wilt spuiten

haha nee joh Mark, ben niet bang voor injecties,,,die gene die mij injecteerde is verhuisd naar de zon (spanje) vandaar dat ik geen injecties wil.
Het is wel beter natuurlijk, maar oraal kan ik zelf nemen wanneer ik wil en ben ik van niemand afhankelijk bro,,dat is het eigenlijk..

Kijk hier dan eens.
Stelt echt geen kloot voor.

Erin, aspireren, leegspuiten en er weer uit. :)

jawel maar het komt er op neer dat je afhankelijk blijft van anderen. Dit soort dingen moet je consuquent doen..mocht ik een keer geen tijd hebben om er heen te gaan of die gene, dan kan je wel uit de ritme raken van je kuur..
Maar zo te horen moet ik toch maar iemand vinden..
Bedankt Mr.J voor de goede site,,,

Doe niet zo moelijk, en leer zelf te spuiten.

Ben nooit afhankelijk van een ander geweest....als ik het kan kan iedereen het :D

Doe niet zo moelijk, en leer zelf te spuiten.

Ben nooit afhankelijk van een ander geweest....als ik het kan kan iedereen het :D

Mee eens, spuit in je been 1 week links andere weer rechts.
Het is wel de eerste paar keer wel moeilijk om je zelf te prikken maar daar wen je ook wel aan.

Bovendien heb je al eens gekuurd met injecties zo te lezen.

Dus als je nu een oral only wilt doen zal dat niet veel teweegbrengen denk ik.
Of je moet met je lichaam en kracht weer achteruit zijn gegaan...?

Ik weet niet maar de topic starter komt niet echt over alsof hij zich heel erg goed verdiept heeft. Als je ff op het forum rond kijkt is er genoeg informatie over orals:(
Durf de zoekfunctie te gebruiken he;)

Gewoon lekker spuiten voor de betere resultaten!!!!

Als je toch percee orals wilt (ik ga het zelf ook doen aangezien ik mezelf niet kan spuiten, vroeger al medicatie gehad en ik haal automatisch de naald eruit. Dus je denkt dat je jezelf neit gespoten hebt (je voelt er namelijk niks van) maar opeens heb je 10 rode puntjes zitten die voorzichtig beginnen te bloeden :/. Heb toen een injectiesysteem gekregen, op been plaatsen, knopje drukken en pats erin maarja dat past natuurlijk alleen op die speciale ampullen :( ) neem dan orals die geen 17xx verbinding bevatten omdat deze veel schadelijke zijn voor de lever. Ikzelf ken nu iemand die DBLADE (designers veriant op de oral DBOL zonder de 17xx verbinding en die via de tong direct in het bloed word opgenomen) heeft geprobeerd en het was echt niet zijn eerste oral kuurtje maar hij is er overduidelijk goed op vooruit gegaan. Heeft niet nagekuurd en toch zijn ganes en kr8 weten te behouden. Dit is voor mij de reden geweest dat ik het iig ga proberen (+ het feit dat via via een sample pack heb gekregen :P ).

Als je toch percee orals wilt (ik ga het zelf ook doen aangezien ik mezelf niet kan spuiten, vroeger al medicatie gehad en ik haal automatisch de naald eruit. Dus je denkt dat je jezelf neit gespoten hebt (je voelt er namelijk niks van) maar opeens heb je 10 rode puntjes zitten die voorzichtig beginnen te bloeden :/. Heb toen een injectiesysteem gekregen, op been plaatsen, knopje drukken en pats erin maarja dat past natuurlijk alleen op die speciale ampullen :( ) neem dan orals die geen 17xx verbinding bevatten omdat deze veel schadelijke zijn voor de lever. Ikzelf ken nu iemand die DBLADE (designers veriant op de oral dianabol zonder de 17xx verbinding en die via de tong direct in het bloed word opgenomen) heeft geprobeerd en het was echt niet zijn eerste oral kuurtje maar hij is er overduidelijk goed op vooruit gegaan. Heeft niet nagekuurd en toch zijn ganes en kr8 weten te behouden. Dit is voor mij de reden geweest dat ik het iig ga proberen (+ het feit dat via via een sample pack heb gekregen :P ).

Als je hier een designer-roid bedoeld praat je dus over pro-hormonen en niet over AAS. Pro-hormonen zijn helaas net zo schadelijk voor je lichaam als AAS maar met veel mindere resultaten..

Daarom neem ik jou verhaal ook met een korrel zout

en het is toch 17aa in plaats van 17xx (of heb ik iets gemist??? )

Als je hier een designer-roid bedoeld praat je dus over pro-hormonen en niet over AAS. Pro-hormonen zijn helaas net zo schadelijk voor je lichaam als AAS maar met veel mindere resultaten..

Daarom neem ik jou verhaal ook met een korrel zout

Als ik het fout heb hoor ik graag het correcte maar mij is na veel research nog altijd duidelijk dat pro-hormone een orale versie zijn van AAS. Het orraal innemen heeft als nadeel dat er meer van de werkzame stof afgebroken word en hierbij dus ook de lever zwaarder belast word in vergelijking tot AAS spuiten.

Ik maak niks anders waar in mijn verhaal en snap dan ook niet de uitspraak met een korrel zout nemen.

Terug
Naar boven