Als je toch percee orals wilt (ik ga het zelf ook doen aangezien ik mezelf niet kan spuiten, vroeger al medicatie gehad en ik haal automatisch de naald eruit. Dus je denkt dat je jezelf neit gespoten hebt (je voelt er namelijk niks van) maar opeens heb je 10 rode puntjes zitten die voorzichtig beginnen te bloeden :/. Heb toen een injectiesysteem gekregen, op been plaatsen, knopje drukken en pats erin maarja dat past natuurlijk alleen op die speciale ampullen

) neem dan orals die geen 17xx verbinding bevatten omdat deze veel schadelijke zijn voor de lever.
Ikzelf ken nu iemand die DBLADE (designers veriant op de oral dianabol zonder de 17xx verbinding en die via de tong direct in het bloed word opgenomen) heeft geprobeerd en het was echt niet zijn eerste oral kuurtje maar hij is er overduidelijk goed op vooruit gegaan. Heeft niet nagekuurd en toch zijn ganes en kr8 weten te behouden. Dit is voor mij de reden geweest dat ik het iig ga proberen (+ het feit dat via via een sample pack heb gekregen

).