Gewoon lekker spuiten voor de betere resultaten!!!!
idd
ik was eerst ook niet zo kapot ervan om me te spuiten met zon naald,,terwijl ik toch diabeet ben en al 4x per dag spuit.
ik zweerde ook op roze thaise dianabolletjes,,groeide er ook wel van,,kwam er zon kilo of 8 van aan,,,maar van d/boll,,is het bijna allemaal vocht wat je vasthoud,,en na je kuurtje mag je blij zijn dat je 3 kg over hebt gehouden(die waarschijnlijk met de juiste voeding alleen ook wel haalbaar waren)
toen ben ik het toch maar gaan proberen met een d/boll(kickstart 4 wkn),,test E en deca kuurtje,en moet zeggen,,,IK WIL NOOIT MEER anders dan injectables.
dat naaldje van 0,8 bij 40 heb ik me meer druk om gemaakt dan nodig is,want voelt er echt geen **** van.
en zet hem nu zelf ook in mn bil (wel ff moeilijk in begin,maar went wel).
en de resultaten zijn ook vele malen beter als met d/boll alleen
zit nu in week 7 en ben al 10 kg aangekomen( en zeer weinig vocht in mn lichaam,,want kunt de spieren er droog op zien liggen)
EN,,ook niet onbelangrijk,,,van die test wordt je zo geil als de t*fus,,,dus je kunt je vriendin ook nog een xtra plezier beleven,

,terwijl je van de d/boll,,vaak alleen maar koppijn krijgt als je er teveel van neemt