Fitness Seller

Orale anabolen

Status
Niet open voor verdere reacties.

frf

Novice
Waardering
0
Hallo,
ik ben 1,96 weeg 96 kg, maar wil graag binnenkort snel veel droge massa bijkomen, maar nu kom ik er niet egt uit wat ik precies nodig heb ?

Ik wil alleen orale anabolen ik ga niet injecteren, wat kan ik volgens jullie dan het beste allemaal nemen ?

ik weet dat het op mijn leeftijd niet goed is en dat ik genoeg natuurlijk kan bereiken maar tog wil ik onnatuurlijk hulp , ik combineer dit natuurlijk wel met een goeie voeding en eiwitshakes en creatine/

wie kan me hepen ??

hoelang train je?

Ik voel Bigmaus al aankomen.

Te jong, en enkel orals is voor p*ssy's. Je lever zou er trouwens blij mee zijn.

Kom binnen een jaar of 3-4 maar eens terug met een kuurvoorstel.

• Topic Starter Topic Starter
ik train nu ongeveer 2 jaar, waarvan 1 jaar 3 keer in de week 1,5 uur
en 1 jaar 5 dagen in de week 2 uur per dag

18jaar?je mag hier niet eens posten:D

Hallo,
ik ben 1,96 weeg 96 kg, maar wil graag binnenkort snel veel droge massa bijkomen, maar nu kom ik er niet egt uit wat ik precies nodig heb ?

Ik wil alleen orale anabolen ik ga niet injecteren, wat kan ik volgens jullie dan het beste allemaal nemen ?

ik weet dat het op mijn leeftijd niet goed is en dat ik genoeg natuurlijk kan bereiken maar tog wil ik onnatuurlijk hulp , ik combineer dit natuurlijk wel met een goeie voeding en eiwitshakes en creatine/

wie kan me hepen ??

Gaat em sowieso niet worden met alleen orals.

• Topic Starter Topic Starter
en wat nou als ik het tog wil ??

wie kan me hiermee helpen ,, ik weet dat me lever flink kapot gaat enzo en weet wat alle andere nadelen zijn, maar ik wil het zelf dus wat is het probleem ?

Altijd alles snel, geen injects, weinig kennis. En als het dan te weinig helpt, dan is het spul slecht of hun supplier, maar het ligt zeker niet aan hun. Probeer even wat te lezen op dit forum kerel genoeg informatie te vinden.

wie kan me hiermee helpen ,, ik weet dat me lever flink kapot gaat enzo en weet wat alle andere nadelen zijn, maar ik wil het zelf dus wat is het probleem ?

Das prima jongen maar wij kunnen je er niet mee helpen.

Trouwens als je die pillen gevonden hebt waar je snel en veel droge spiermassa mee kan winnen zeg et dan ff want dan wil ik ze ook :rolleyes:

Das prima jongen maar wij kunnen je er niet mee helpen.

Trouwens als je die pillen gevonden hebt waar je snel en veel droge spiermassa mee kan winnen zeg et dan ff want dan wil ik ze ook :rolleyes:

idd freet liever 20 eieren perdag win je meer massa mee

ja inderdaad zou in het eerst geval zoals massfreak el zegd een deftig voedingsschemaen nog een jaar of 3a4 stevig trainen. Dan kan je ng eens langskomen met een deftige kuur zonder die vuile orals

een typische "ik-wil-er-snel-bijhoren" mentaliteit

snel "breed" worden bestaat niet jongen, zelfs niet met pillen...

en met jouw mentaliteit zul je nadien weer even snel "smal" als breed zijn.

begin eens met goed te eten en trainen, en lees je hier goed in.
dan kun je er mss binnen enkele jaren eens aan denken om een kuurtje te doen

snel breed uit potje is een euthopie

18j is imo te jong om te beginnen aan Aas.
Zou maar effe paar jaar mee wachten.

1m96 en 96 kilo op 18jaar.
Zal een stevig vet% zijn of goed gelogen.

96 kilo bij 1.96 is niet zoveel

---------- Toegevoegd om 14:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:42 ----------

Als je wil gaan knallen moet je toch gaan injecteren..
verder is 18 te jong ivm gezondheidsrisico's...

als je echt 18 bent zou ik nog even wachten met aas.. Je endocrien systeem is nog jong en als je niet oppast verneuk je het voorgoed. Daarbij zijn er nog legio redenen om het alsnog niet te doen, ga je er eens over inlezen en dan kom je er achter dat het allemaal niet zo rozengeur en manenschijn is..

En idd, ff snel spieren uit een potje bestaat niet. Je hebt meer aan een deftig dieet.

als jij het wil doen...doe het dan...je weet wat iedereen er van zegt op dit forum(niet geheel onervaren mensen)
als je dat advies in de wind slaat waarom zou je dan verder wel kuur advies van "ons" aan nemen???
succes met alle pilletjes naar binnen werken waar jij je grijp grage handjes aan kan vuil maken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven