Fitness Seller

Orale AS en leverschade

Anoniem_1986_4

Cool Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
Zijn er hier eigenlijk mensen die al een paar jaar elk jaar opnieuw gemiddeld 2 kuurtjes doen met orale AS?

Zoja, hebben jullie last van jullie lever?

Ik vraag mij vooral af of heel die hype om orale AS af te breken, enkel en alleen ondanks de leverschade niet een beetje overroepen is....

Ik bedoel, no offence, maar gaat je lever en niet enkel eraan onderdoor als je dat bv 20jaar blijft doen? Trouwens, de meeste van de Rugby en football spelers in de US gebruiken oral AS voor een prestaties heb ik gehoord.

Anyway, is spuiten ook niet gevaarlijk als je bacterieën en vuil per ongeluk binnenkrijgt, en dan de kans niet meer krijgt op je lever te passeren...

Is het bovendien niet minder dramatisch als je nog jong bent, en mss toch voor een gedeelte herstelt mits die jonge leeftijd

Ik twijfel...

Hier zijn al meerdere topics over geweest.

Geeft niet :) Ik wilde het alleen even onder de aandacht brengen. Misschien staan daar antwoorden in die je zocht.

de lever herstelt over het algemeen snel, maar elk lichaam is anders. Als je verder een gezonde levensstijl hebt en niet overmatig drinkt en andere medicijnen gebruikt zal je van 2 oral kuurtjes per jaar geen geelzucht krijgen naar mijn mening,

maar zoals altijd... gebruik met verstand, dus geen 300mg oxy 12 weken lang gebruiken

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt :) Meer moest ik niet weten.

(ik rook wel echter, en veel, 20/dag)

Aai...stoppen kerel...cold turkey.

jij hebt 31 posts en al 20 topics geopend ..

Lees ff wat man

• Topic Starter Topic Starter
jij hebt 31 posts en al 20 topics geopend ..

Lees ff wat man

Voor u menneer commentaar op alles behalve mezelf, ik ben hier juist en had veel vragen. En ik vraag enkel iets nadat ik een uur gezocht heb en nog altijd geen antwoord gevonden heb, anders had ik waarschijnelijk al 200 topics...

hugheman zei:
ook van roken zal je lever op den duur naar de klote gaan.
waar heb je dat nu gehaald? iedereen weet dat roken ongezond is maar ik heb nog nooit gehoord dat roken schadelijk zou zijn voor de lever.

de lever herstelt over het algemeen snel, maar elk lichaam is anders. Als je verder een gezonde levensstijl hebt en niet overmatig drinkt en andere medicijnen gebruikt zal je van 2 oral kuurtjes per jaar geen geelzucht krijgen naar mijn mening,

maar zoals altijd... gebruik met verstand, dus geen 300mg oxy 12 weken lang gebruiken

shit, vandaar die steken in me zij :D

hehehe, zie je al beige?

waar heb je dat nu gehaald? iedereen weet dat roken ongezond is maar ik heb nog nooit gehoord dat roken schadelijk zou zijn voor de lever.

Beetje offtopic: Je wist waarschijnlijk ook niet dat roken en lage rugklachten direct met elkaar verbonden zijn? :D Statistisch gezien hebben rokers veel vaker lage rugklachten dan niet rokers. Hoe dat komt...tsja geen idee. :)

Beetje offtopic: Je wist waarschijnlijk ook niet dat roken en lage rugklachten direct met elkaar verbonden zijn? :D Statistisch gezien hebben rokers veel vaker lage rugklachten dan niet rokers. Hoe dat komt...tsja geen idee. :)

Omdat ze altijd in een verkeerde houding zitten tijdens het roken? :p

Rokers gaan letterlijk "gebukt" onder hun verslaving.... dus vandaar. :D

Terug
Naar boven