XXL Nutrition

Orange ADSL extra + telefonie

vintage

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Iemand die hier Orange ADSL extra + telefonie heeft?

ik ben van plan dit te nemen omdat dit het snelste is wat hier mogelijk is en het kost maar 25 euro per maand, het eerste jaar.

Mischien dat ik over een jaar wel Alice of Tele2 kan nemen.

Maarum ik wil ff weten hoe dat gaat met de installatie en of het internet een beetje bevalt...

ja ik heb het

erg tevreden

heb ik perfecto en snel uiteraard.

Hier ook erg over te spreken ... Al is niet iedereen er blij mee ..

Hier 29 euro en onbeperkt door heel ned bellen .. Altijd leuk :)

We hebben ook orange met telefonie.
Voordat je dit aanschaft is het slim om te bekijken of je wel een livebox wilt gebruiken.

Ik heb dat ding zelf ook en ik ben er nogal ontevreden over. Als je meer doet dan surfen, mailen is het slim om even uit te zoeken of je programma's wel gaan werken met de livebox.
Zelf heb ik bijvoorbeeld erg veel moeite met poorten openen. Je kunt officieel maximaal 8 verschillende poorten openzetten (met enkele torrents en p2p programma's heb je al snel 8 verschillende poorten die tegelijkertijd gebruikt worden). Er is wel een work-around maar die is erg onhandig en ik heb het nog niet aan de praat gekregen.

Daarnaast wordt het GRE protocol niet ondersteund (dit heb je nodig bij sommige VPN verbindingen), ook erg irritant als je voor je studie deze verbinding nodig hebt.

Daarnaast liep mijn livebox nog wel eens zomaar vast en de wifi dongle die ik er bij kreeg (2 jaar geleden) is ongelofelijk onbetrouwbaar. Ook is de helpdesk nogal irritant omdat je lang moet wachten en slechte ondersteuning krijgt.

Terug
Naar boven