Fitness Seller

Stelling Orgasmes verlagen testosteron maar...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dude, hoef je nog niet zo aangevallen te doen.. Je stelt een vraag, en dan tegelijk lijkt het alsof je alleen genoegen neemt met wat jij wilt horen.
Ja klaarkomen zorgt tijdelijk voor een daal in je test level, maar dat gaat snel weer omhoog. Zolang je het niet voor het trainen doet zit je goed imo..
maar **** man.. laat jij nu p*ssy liggen omdat je je test hoog wilt houden?

''omg! Let's **** at my place!''
''No sorry, i have to SQUAT''

ik denk dat je stressniveau een stuk groter probleem vormt als je stopt met rukken.

Serieus kerl,

Ik stoor me aan je persoonlijkheid,

Je hebt een veel te grote muil, en te veel kapsones met je 16jr, alleen omdat je droog staat..

Over die vraag ga ik niks zeggen , beste interessante vraag.

Maar wel effe dimmen.

waar blijft skinnie?

goed topic! gaat over wel of niet fappen!:)

• Topic Starter Topic Starter
Dude, hoef je nog niet zo aangevallen te doen.. Je stelt een vraag, en dan tegelijk lijkt het alsof je alleen genoegen neemt met wat jij wilt horen.
Ja klaarkomen zorgt tijdelijk voor een daal in je test level, maar dat gaat snel weer omhoog. Zolang je het niet voor het trainen doet zit je goed imo..
maar **** man.. laat jij nu p*ssy liggen omdat je je test hoog wilt houden?

''omg! Let's **** at my place!''
''No sorry, i have to SQUAT''

haha nee dat gaat wel iets te ver :D
maar rukken is geen must.

damn gast, hoe erg martel je jezelf door niet te trekken wanneer je in de pubertijd zit :S

Het boeit echt helemaal niks

Ik heb ergens gelezen dat cardio je testosteron verlaagd, en dat krachttraining dit juist verhoogd. (volgens mij was het muscle&fitness)
En klaarkomen verlaagt inderdaad je testosteron, tenzijn je dus 3 weken droog staat. Maar ja, wie staat er nu 3 weken droog?

Wees dus voorzichtig met het klaarkomen voordat je gaat trainen! Dat is niet echt efficient.

Maar goed, jij zit op een leeftijd waar je hier niet druk over hoort te maken.

Laatst bewerkt:
als ik ruk voor ik squat heb ik toch nog goede squat W/O

Rukken verlaagt de testosteron misschien
Maar maanden niet rukken verlaagt de testosteron nog meer
Als je de nood hebt om 8keer per dag aan je lul te trekken zal die testosteron wel goed zitten denk ik

Ehh beetje nadenken voor je lult? Neuken is het klaarkomen waard, maar wtf is in je eentje zielig lopen rukken voor je pc beeldje waard ;)?
En ga dat testosteron "mythe" van me dan onderzoeken via wiki en andere bronnen ;)?

Wiki is geen betrouwbare bron, en maak je niet zo druk... je bent zestien je hoort je zorgen te maken over hele andere dingen dan wat er met je gebeurd als je spuit.

het is niet gezond als je als puber niet wil rukken elke dag, laat staan omdat dit dan je sport in de weg zit. coïtus moet nu je leven overnemen en je primaire behoefte zijn . denk eerder dat jouw test al laag is aangezien je nog zo minderwaardig praat over klaarkomen. dit is het grootste lichtpunt in een man zijn leven :P.. klaarkomen en een gruwelijke pomp krijgen:D

het is niet gezond als je als puber niet wil rukken elke dag, laat staan omdat dit dan je sport in de weg zit. coïtus moet nu je leven overnemen en je primaire behoefte zijn . denk eerder dat jouw test al laag is aangezien je nog zo minderwaardig praat over klaarkomen. dit is het grootste lichtpunt in een man zijn leven :P.. klaarkomen en een gruwelijke pomp krijgen:D

haha +++

ik denk dat je stressniveau een stuk groter probleem vormt als je stopt met rukken.

haha nee dat gaat wel iets te ver :D
maar rukken is geen must.

Wiki is geen betrouwbare bron, en maak je niet zo druk... je bent zestien je hoort je zorgen te maken over hele andere dingen dan wat er met je gebeurd als je spuit.
Dit dus.

probeer maar eens 1 week niet te fappen..

je word alleen maar geiler >> hoger test..

probeer maar eens 1 week niet te fappen..

je word alleen maar geiler >> hoger test..

Effect is te verwaarlozen dit is niet het eerste ´ik spuit niet krijg ik dan hogere test` en miss dat je je een weekje of 2 geil voelt maar alles went.

dat je er uberhaupt over nadenkt man, toen ik 16 was trok ik tot de korsten erop stonden.

Nu nogsteeds trouwens.:)

goedzo jochies, kom maar op met die verhaaltjes gheghehe :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven