Fitness Seller

Osm - dbb league seizoen 4

Peiling Peiling Michiel4 mag ook volgend seizoen meedoen

• Totaal stemmers
    14
Hoppa 3-2 winst tegen Atletico Bilbao, goede zaak. Morgen tegen Barca, ik ben benieuwd wat ik daar tegen ga bakken.

• Topic Starter Topic Starter
Rooke verliest met 2-0 van malaga. Desondanks wordt het nog heel spannend. Rooke mag geen enkel punt meer verspelen en moet hopen op misstapjes van real en sevilla.

ja echt k*t...naja iig doelstelling gehaald.

Wauw 3-0 gewonnen had ik niet gedacht :O

Sevilla dringt aan.

Xerxez speelde met 8 man. Hoe bedoel je competitievervalsing.

Sevilla kan het allemaal nog vernken in de komende twee games:D

ik heb gelukkig geen schade opgelopen

Sevilla kan het allemaal nog vernken in de komende twee games:D

ik heb gelukkig geen schade opgelopen

Denk niet dat hij zal verliezen. Bilbao heeft een hoop schorsingen/blessures/vermoeide spelers. En barca klopt hij thuis wel met die 451.

Ohja morgen tegen Real:D

Maak maar dat je wint ;)

Eerste plaats is niet mijn persoonlijke doel. ;)

Maar hou dit wel in het achterhoofd:

Als jij verliest en ik win de volgende speeldag, sta ik eerste met waarschijnlijk een beter doelpunten saldo

Terwijl jouw team minstens 2x zo goed is. Ik wil geen extra druk op je schouders leggen hoor :)

Hou dit in je achterhoofd. Als je kampioen wordt, dan is dat omdat je in alle topwedstrijden bt/tk's hebt ingezet. En in de 2e speelronde bijna alle wedstrijden verdedigend hebt gespeeld(541/451 etc.) Kom op zeg 451 spelen tegen onder andere xerxes en nog meer kleine ploegen. Op zo'n manier zou ik niet eens kampioen willen worden;)

En je kan wel blijven zeggen dat 1e worden geen hoofddoel is, maar iedereen weet hier dat dat wel degelijk kampioen wilt worden. In het begin v/h seizoen heb je dat ook zelf te kennen gegeven, in dit topic.

Eerste plaats is niet mijn persoonlijke doel. ;)

Maar hou dit wel in het achterhoofd:

Als jij verliest en ik win de volgende speeldag, sta ik eerste met waarschijnlijk een beter doelpunten saldo

Terwijl jouw team minstens 2x zo goed is. Ik wil geen extra druk op je schouders leggen hoor :)

waarom zou eerste neit je doel zijn
waarom speel je dit spel eingelijk?
jij wilt zeggen jij participeert in een Competitie en je wilt niet de beste zijn ?
beetje vaag vindt je niet?

waarom zou eerste neit je doel zijn
waarom speel je dit spel eingelijk?
jij wilt zeggen jij participeert in een Competitie en je wilt geen eerste worden
beetje vaag vindt je niet?

Dat is om zichzelf in te dekken en het goed te praten als hij geen 1e gaat worden.

Dat is om zichzelf in te dekken en het goed te praten als hij geen 1e gaat worden.

dit soort praatjes kom ik letterlijk echt vaak tegen en bij de eerst ezin valt het al op dat je voor jezelf de lat lager legt dan je kan bereiken zodat als je vaalt om je werkelijke potentie te pakken het alsnog geen mislukking lijkt ;)

Hahah, jij moet duidelijk nog veel leren. Je kent vast wel de uitdrukking: roeien met de riemen die je hebt? Mijn topspelers zijn niet altijd fit genoeg om te spelen, dan is het mijn verdienste dat ik met mindere goden ook een goed resultaat kan neerzetten!

Ik heb welgeteld 9 keer met een 4-5-1/5-4-1/3-5-2 gespeeld. Al de andere keren met 4-3-3 ;)

En trouwens, ik speel nog steeds aanvallend met een 4-5-1...ik laat de middenvelders gewoon van op afstand schieten.

dit soort praatjes kom ik letterlijk echt vaak tegen en bij de eerst ezin valt het al op dat je voor jezelf de lat lager legt dan je kan bereiken zodat als je vaalt om je werkelijke potentie te pakken het alsnog geen mislukking lijkt ;)

Laat de beste man in zijn waarde. Voor zo ver hij dat heeft.

Hahah, jij moet duidelijk nog veel leren. Je kent vast wel de uitdrukking: roeien met de riemen die je hebt? Mijn topspelers zijn niet altijd fit genoeg om te spelen, dan is het mijn verdienste dat ik met mindere goden ook een goed resultaat kan neerzetten!

Ik heb welgeteld 9 keer met een 4-5-1/5-4-1/3-5-2 gespeeld. Al de andere keren met 4-3-3 ;)

En trouwens, ik speel nog steeds aanvallend met een 4-5-1...ik laat de middenvelders gewoon van op afstand schieten.

Hahahaha. Ga je zusje voor de gek houden man:roflol: Je bent echt een grapjas. 4-5-1 is 4-5-1. Dat je het nog goed probeert te praten. Maar hieruit blijkt dat je gewoon kampioen wil worden. Je weet zelf dat je als je je aan je 4-3-3 bleef vasthouden, dat je nu ergens op plek 4 stond.

Terug
Naar boven