- Waardering
- 164
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoppa 3-2 winst tegen Atletico Bilbao, goede zaak. Morgen tegen Barca, ik ben benieuwd wat ik daar tegen ga bakken.

Ehh.. nie zo best
Lig nu weer 3 punten voor op je.
Gaat ook nog spannend worden op de plekken 7 tm 12
Minder inderdaad.. als ik maar 10e word en de beker win dan vind ik het best.

Sevilla kan het allemaal nog vernken in de komende twee games
ik heb gelukkig geen schade opgelopen

Eerste plaats is niet mijn persoonlijke doel.![]()
Maar hou dit wel in het achterhoofd:
Als jij verliest en ik win de volgende speeldag, sta ik eerste met waarschijnlijk een beter doelpunten saldo
Terwijl jouw team minstens 2x zo goed is. Ik wil geen extra druk op je schouders leggen hoor![]()
waarom zou eerste neit je doel zijn
waarom speel je dit spel eingelijk?
jij wilt zeggen jij participeert in een Competitie en je wilt geen eerste worden
beetje vaag vindt je niet?
Dat is om zichzelf in te dekken en het goed te praten als hij geen 1e gaat worden.

dit soort praatjes kom ik letterlijk echt vaak tegen en bij de eerst ezin valt het al op dat je voor jezelf de lat lager legt dan je kan bereiken zodat als je vaalt om je werkelijke potentie te pakken het alsnog geen mislukking lijkt![]()
Hahah, jij moet duidelijk nog veel leren. Je kent vast wel de uitdrukking: roeien met de riemen die je hebt? Mijn topspelers zijn niet altijd fit genoeg om te spelen, dan is het mijn verdienste dat ik met mindere goden ook een goed resultaat kan neerzetten!
Ik heb welgeteld 9 keer met een 4-5-1/5-4-1/3-5-2 gespeeld. Al de andere keren met 4-3-3
En trouwens, ik speel nog steeds aanvallend met een 4-5-1...ik laat de middenvelders gewoon van op afstand schieten.
Je bent echt een grapjas. 4-5-1 is 4-5-1. Dat je het nog goed probeert te praten. Maar hieruit blijkt dat je gewoon kampioen wil worden. Je weet zelf dat je als je je aan je 4-3-3 bleef vasthouden, dat je nu ergens op plek 4 stond.