rivelino
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 73
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Provocaties?De mensen die klachten hebben mogen gerust eens een PB sturen, ik heb nooit de bedoeling gehad om iemand te beledigen of te provoceren...en met de beste wil van de wereld kan ik me geen voorval herinneren.
Rivelino, je bent hier nu al een paar keer komen kijken. Zeg nu eens wat er aan de hand is aub...
Rivelino, je bent hier nu al een paar keer komen kijken. Zeg nu eens wat er aan de hand is aub...
Het is duidelijk dat het oordeel al op voorhand geveld werd, ik krijg niet eens de kans om mijn mening te zeggen over die vermeende provocaties ( en nog steeds niemand die met concrete voorbeelden komt...)
Ik heb ondertussen ontslag genomen, die 2de plaats kan me echt gestolen worden. Je zoekt het zelf maar uit.
Provocaties?De mensen die klachten hebben mogen gerust eens een PB sturen, ik heb nooit de bedoeling gehad om iemand te beledigen of te provoceren...en met de beste wil van de wereld kan ik me geen voorval herinneren.
Nipt verloren tegen Barcelona, ik heb met 4-2-4 gespeeld.
Twee spelers van mij geblesseerd, moest je nu echt extreem spelen?
2de plaats is veilig gesteld![]()
Rivelino snapt gewoon niet dat als je in een 4-5-1 met een stuk of 3 aanvallende middenvelders, ook aanvallend kan spelen!
PS: Doe mij ook maar de Eredivisie, lijkt me interessanter omdat er meer spelers in zitten die ik 'ken'
Hahah, jij moet duidelijk nog veel leren. Je kent vast wel de uitdrukking: roeien met de riemen die je hebt? Mijn topspelers zijn niet altijd fit genoeg om te spelen, dan is het mijn verdienste dat ik met mindere goden ook een goed resultaat kan neerzetten!
Ik heb welgeteld 9 keer met een 4-5-1/5-4-1/3-5-2 gespeeld. Al de andere keren met 4-3-3
En trouwens, ik speel nog steeds aanvallend met een 4-5-1...ik laat de middenvelders gewoon van op afstand schieten.
Eerste plaats is niet mijn persoonlijke doel.![]()
Maar hou dit wel in het achterhoofd:
Als jij verliest en ik win de volgende speeldag, sta ik eerste met waarschijnlijk een beter doelpunten saldo
Terwijl jouw team minstens 2x zo goed is. Ik wil geen extra druk op je schouders leggen hoor![]()
Dat is om zichzelf in te dekken en het goed te praten als hij geen 1e gaat worden.
Laat de beste man in zijn waarde. Voor zo ver hij dat heeft.
Hahahaha. Ga je zusje voor de gek houden manJe bent echt een grapjas. 4-5-1 is 4-5-1. Dat je het nog goed probeert te praten. Maar hieruit blijkt dat je gewoon kampioen wil worden. Je weet zelf dat je als je je aan je 4-3-3 bleef vasthouden, dat je nu ergens op plek 4 stond.
En daarbij speelt rooke bijv. ook 4-5-1 in grote wedstrijden. Maar tegen computerteams zie ik hem geen 4-5-1 spelen. Dat is gewoon belachelijk.
Ja in België kan je misschien met 4-5-1 aanvallend spelenOMG, je kiest ervoor 4-5-1 te spelen uit louter defensieve overwegingen. Jij bent blijkbaar bang voor je tegenstanders G. Met je Sevilla legt een normaal iemand nooit zijn concentratie op het defensieve. Hoe bedoel je eigenlijk, 7 verdedigend ingestelde spelers achter de bal, en je spreekt van aanvallend spelen?
Een advies, start de Belgische versie van Fifa 10 op, en begin te leren.
Dacht dat dat duidelijk was? Lees zelf maar terug, ook in dit topic maak je enkele provocerende opmerkingen. Misschien dat het voor jou normaal is, om zulke opmerkingen te maken. Maar ook jegens mij heb je enkele opmerkingen gemaakt vorig week nog. Maar het oordeel is gemengd onder de groep. Maar je wacht zelf ook niet, je neemt meteen ontslag?