Fitness Seller

Nieuws Oud-premier Lubbers : 'Nederland heeft meer migranten nodig'

Bezoekers in dit topic

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2002
Berichten
50.073
Waardering
2.589
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
BARNEVELD - Oud-premier Ruud Lubbers vindt dat het roer van het Nederlandse asielbeleid om moet.

,,Een ruimer toelatingsbeleid voor migranten en meer in het bijzonder voor vluchtelingen is essentieel om het hoofd te bieden aan de vergrijzing van de Nederlandse bevolking. Het beleid is nu restrictief en inefficiënt.''
Dat schrijft Lubbers vandaag in een opiniebijdrage in het Nederlands Dagblad van dinsdag 22 september.

De beoordeling van een asielverzoek moet volgens Lubbers niet als eerste gericht zijn op uitzetting en verwijdering. Daardoor wordt talent verwaarloosd. ,,In plaats van 'nee, tenzij', moet het roer om naar 'ja, mits' als het gaat om de toelating van vreemdelingen. In dat beleid past het niet om bij beoordeling van asielverzoeken de hoofdoriëntatie te richten op uitzetting en verwijdering. Veel talent gaat verloren, omdat tijdens de asielprocedure volwaardige participatie niet mogelijk is.''
Lubbers pleit ervoor dat het recht op taalonderwijs zo snel mogelijk wordt verleend, in ieder geval uiterlijk drie maanden na indiening van het asielverzoek.

Advies gemeente
Ook moet volgens Lubbers de betrokkene de gelegenheid krijgen te participeren in de Nederlandse samenleving als de overheid niet binnen de wettelijke termijn van zes maanden over een asielverzoek beslist. ,,Gemeenten dienen - zes maanden na indiening van het asielverzoek - te worden betrokken bij de beslissing over het verblijf. Als er na deze termijn een voornemen tot uitzetting bestaat, zal het advies van de gemeente moeten worden ingeroepen over de mate van participatie van de asielzoeker. Zo kan de samenleving zich via de gemeenten uitspreken over wat zij meent wat in het concrete geval het beste is. Indien drie jaar na indiening van het asielverzoek nog steeds geen definitieve beslissing is genomen, dan moet de asielzoeker een verblijfsvergunning krijgen.''

http://www.nd.nl/artikelen/2009/september/21/lubbers-wil-ruimer-toelatingsbeleid

:roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het wachten is op de PVV die er kamervragen over gaat stellen.
 
De vergrijzing is allang achterhaald. Lubbers is vergeten te vermelden dat elke immigrant met een genoten hogere opleiding natuurlijk gewoon welkom is voor arbeid.
 
die gast zit zeker aan de drugs met zijn achterlijke ideeen? die wilt er een echt hollandistan van maken.
 
In België wordt ook openlijk gepleit voor selectieve migratie. Lijkt me de logica zelve. Ik zou nog graag mijn pensioen ontvangen.
 
Eens, mensen die willen werken hier zijn zeer welkom. Ben geen fan van amerika maar een werkvergunning geven om het land in te mogen vind ik geen slecht idee.
 
Tijd voor euthanasie Ruudje
 
Gevaar voor de maatschappij, onmiddelijk TBS om hem van zulke waanideen af te helpen.
 
Nederland loopt sowieso al achter op hogeropgeleide immigranten. Als het zo door blijft gaan, blijven wij als minderheid op de oude harken en criminele allochtonen achter.
 
Laatst bewerkt:
Nederland loopt sowieso al achter op hogeropgeleide immigranten. Als het zo door blijft gaan, blijven wij als minderheid op de oude harken en criminele alochtonen achter.
Waardeloze uitspraken die Wilders maakt heeft met name effect op de hoger opgeleide immigrant. Die willen dan helemaal niet in dit negatieve klimaat werken. De klaplopers hou je niet tegen, ook Wilders niet. Die hebben schijt aan iedereen. Uiteindelijk moet Wilders gewoon maar snel door de mand vallen zodat het klimaat (en dan heb ik het niet over het weer voor de noobs) hier in Nederland weer eens wat positiever wordt.
 
Waardeloze uitspraken die Wilders maakt heeft met name effect op de hoger opgeleide immigrant. Die willen dan helemaal niet in dit negatieve klimaat werken. De klaplopers hou je niet tegen, ook Wilders niet. Die hebben schijt aan iedereen. Uiteindelijk moet Wilders gewoon maar snel door de mand vallen zodat het klimaat (en dan heb ik het niet over het weer voor de noobs) hier in Nederland weer eens wat positiever wordt.

Wilders is allang door de mand gevallen...alleen dringt dat besef nog niet door tot z'n kiezers. iets met zalig en onwetenden
 
Hoe gaan die asielzoekers precies het vergrijzingsprobleem oplossen dan?
 
Wat een noob. Studies hebben aangetoond dat immigratie de werkloosheid eerder doet toenemen dan doet dalen. Als je dus i.p.v. stimulering van geboortes onder autochtonen gaat pleiten voor meer immigratie dan maak je het alleen nog moeilijker om de pensioenen betaald te krijgen.

Immigratie op de manier waarop België en Nederland het organiseren brengt geen geld op maar kost bakken geld. Geld dat we zeker niet kunnen missen.

Dus grenzen dicht, eventueel hier en daar mensen toelaten die hoog opgeleid zijn en zicht op werk hebben zou nog kunnen.
 
Wat een noob. Studies hebben aangetoond dat immigratie de werkloosheid eerder doet toenemen dan doet dalen. Als je dus i.p.v. stimulering van geboortes onder autochtonen gaat pleiten voor meer immigratie dan maak je het alleen nog moeilijker om de pensioenen betaald te krijgen.

Immigratie op de manier waarop België en Nederland het organiseren brengt geen geld op maar kost bakken geld. Geld dat we zeker niet kunnen missen.

Dus grenzen dicht, eventueel hier en daar mensen toelaten die hoog opgeleid zijn en zicht op werk hebben zou nog kunnen.

Vandaar dat stilaan gepleit wordt voor selectieve migratie, migranten die een deftige opleiding genoten hebben en ook echt een meerwaarde zullen betekenen onder de vorm van participatie aan de arbeidsmarkt, en bijgevolg bijdragen aan de sociale zekerheid.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]​
 
Meer kinderen krijgen is veel goedkoper en nuttiger
 
Lubbers z'n strotje moet volgens mij met een heel scherp mes bewerkt worden.


Zieke uitspraak dit !



Eric R is extreem rechts bij deze vent :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Lubbers z'n strotje moet volgens mij met een heel scherp mes bewerkt worden.


Zieke uitspraak !


Je zal niet de eerste zijn die hiervoor even van zijn bed wordt gelicht, dus even voor de zekerheid quoten :D
 
Back
Naar boven