AndroidHealthClinic

Pitbull wet / RAD opgeheven

Bezoekers in dit topic

Link werkt niet. Ik merk wel vaker dat hondenliefhebbers blijven ontkennen dat er gevaarlijke honden zijn, maar het eerste schoothondje dat een kind doodbijt moet nog geboren worden. Sommige honden zijn nu eenmaal een blok spieren en als ze doorflippen dan worden ze automatisch dodelijk.
 
Je zegt het goed, ALS ze doorflippen.

Nou is het zo bij de staff en de AST dat er goed wordt gefokt op karakter (en ook uiterlijk) en dat doorflippen dus wel een erg lage kans heeft.

Hierbij nogmaals de link:
[Link niet meer beschikbaar]
 
Je zegt het goed, ALS ze doorflippen.

Nou is het zo bij de staff en de AST dat er goed wordt gefokt op karakter (en ook uiterlijk) en dat doorflippen dus wel een erg lage kans heeft.

Hierbij nogmaals de link:
[Link niet meer beschikbaar]
Die link slaat imo nergens op, volgens hen is dit de pitbull:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
???

Terwijl volgens mij toch echt dit een pitbull is hoor:

pitbull.jpg



Ofwel bedoelt iedereen gewoon een 'bull terrier' als ze het over een 'pit bull terrier' hebben , dat kan ook nog.
 
Amstaff's prachtige beesten! vriend van me heeft er 2, als ik daar binnenkom zie je ze aan het eind van de gang kijken.. en nemen ze een sprint! haha, aan mij dan de taak om 60kg op te vangen :D

Pablo.jpg


Echt lieve beesten, vind het ook een goed iets dat die rare wet afzwakt.

Als ik zelf wat groter woon schaf ik ook een amstaff aan, of misschien toch dan maar een pitt? ;)
 
Die link slaat imo nergens op, volgens hen is dit de pitbull:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
???

Terwijl volgens mij toch echt dit een pitbull is hoor:

http://magicwolf.altervista.org/pitbull.jpg


Ofwel bedoelt iedereen gewoon een 'bull terrier' als ze het over een 'pit bull terrier' hebben , dat kan ook nog.

De hond op de foto is toch echt een Pit en zeker geen bull-terrier!
Dus hierbij heb ik mijn punt gemaakt hoeveel de gemiddelde mens weet over het uiterlijk van een Pit?
De een is wat breder dan de ander, maar je hebt ze in zoveel soorten en maten...
 
Sorry, maar dit vind ik kort bij dierenmishandeling staan,
de manier waarop deze honden gekweekt zijn :barf:

Hoe zijn ze gekweekt dan? Leg het eens uit. Volgens mij weet je niet eens waarover je het hebt... :rolleyes:
 
Ik heb zelf ook een terrier, mischien dan wel een Jack Russel Terrier maar het aard van het beestje is gewoon zo. Je moet duidelijk zijn in de opvoeding van een hond.

Het baastje maakt het beest.
 
Link werkt niet. Ik merk wel vaker dat hondenliefhebbers blijven ontkennen dat er gevaarlijke honden zijn, maar het eerste schoothondje dat een kind doodbijt moet nog geboren worden. Sommige honden zijn nu eenmaal een blok spieren en als ze doorflippen dan worden ze automatisch dodelijk.

Je bedoelt dus hetzelfde als wat er met een mens kan gebeuren? Zullen we de mensen dan ook maar afmaken op basis van hun uiterlijk? Of in ieder geval alle bodybuilders.

:D
 
Die link slaat imo nergens op, volgens hen is dit de pitbull:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
???

Terwijl volgens mij toch echt dit een pitbull is hoor:

pitbull.jpg



Ofwel bedoelt iedereen gewoon een 'bull terrier' als ze het over een 'pit bull terrier' hebben , dat kan ook nog.

Haha mooi huh, de plaatjes kloppen en de agressieve hond die je hebt gepost is een amstaff. Daarbij is een pitbull geen ras!!
 
Yzord, dat de pitbull geen ras is maar een verzameling van rassen. nl: Amstaff, staffiebull en APBT klopt, toch wordt er meestal de APBT bedoeld als er over een pitbull wordt gesproken.

Dus eigenlijk is de foto die T post wel een Pitbull :)
 
Hoe zijn ze gekweekt dan? Leg het eens uit. Volgens mij weet je niet eens waarover je het hebt... :rolleyes:

haha, dat beest wat jij postte lijkt wel verdacht veel op die mislukte honden uit Frankrijk etc. (zo breed mogelijk fokken)

Is persoonlijk niet echt mijn ding.
 
Haha mooi huh, de plaatjes kloppen en de agressieve hond die je hebt gepost is een amstaff. Daarbij is een pitbull geen ras!!

Hier in Nederland is een Pitbull geen herkend ras... maar in Amerika toch zeker wel. (APT)

Daarbij heb je in Amerika honden die als ABT en AST staan ingeschreven.
 
Haha mooi huh, de plaatjes kloppen en de agressieve hond die je hebt gepost is een amstaff. Daarbij is een pitbull geen ras!!
Ik geloof er niets van dit is een amstaff

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en dit lijkt mij een pit bull

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

deze is dus veel korter.

volgens mij kan je toch van een ras spreken als je typische kenmerken hebt zoals bij deze honden...
 
De onderste is een engelse staff met geknipte oren. En een pitbull is geen volras. NIet in NL tenminste.
 
Hier in Nederland is een Pitbull geen herkend ras... maar in Amerika toch zeker wel. (APT)

Daarbij heb je in Amerika honden die als ABT en AST staan ingeschreven.

Klopt, maar we zitten gelukkig in NL :)
 
Ik geloof er niets van dit is een amstaff

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en dit lijkt mij een pit bull

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

volgens mij kan je toch van een ras spreken als je typische kenmerken hebt zoals bij deze honden...


Die onderste foto dat komt gewoon door fokkers die daar van houden(en mensen als Aimee) en er speciaal op fokken. Persoonlijk vind ik dit gewoon honden vernken.


Verder hebben we in Nederland niet het ras Pitbull omdat deze niet herkend is in Nederland. (heeft iets met Amerika te maken)
 
Back
Naar boven