XXL Nutrition

Nieuws Oudere vaders krijgen vaker kinderen met stoornissen

Bezoekers in dit topic

Wat een bullshit artikel.
Er wordt gesproken over ontwikkelingsstoornissen, een kind met een oudere vader zal een hele andere jeugd en ontwikkeling hebben dan met een vader van ´normale´ leeftijd.

Zo ook als een kind opgroeit in een omgeving zonder vader of vaderlijk figuur.
Kijk maar naar de ghetto´s in Amerika, vader zit vast of is dood en de volgende crimineel wordt geboren, zo is de cirkel rond.
´Ja maar zijn vader was ook crimineel dus het zit in zijn dna:roflol:´

jij hebt het niet helemaal begrepen he?
 
ADHD, lang leve big pharma. Heb nog een leuk artikel over ADHD. ADHD is over het algemeen bull. Snap zowiezo dat mensen hun kinderen amfetamines geven zodat die kinderen beter presteren. Als je vraagt aan iemand of hij zijn kinderen speed zal geven, dan krijg je een overduidelijke nee. Als je vraagt of ie zijn kinderen ritalin zal geven, dan krijg je vaak ja. Wat klopt hier niet....
 
speed =/= ritalin ??
 
je moet gek zijn om een kinderwens te hebben: geldverslindend, vrijheidsberovend en pretbedervend, onnodige extra zorgen voor de rest van je leven

332px-No_Maam.svg.png


geen stomme koters hier

Tot je oud bent er niemand meer is die iets om je geeft, dan krijg je spijt.. heel veel spijt.

PS: doe mij maar een kind of 10, dan zal er vast wel eentje tussen zitten om trots op te zijn.
 
speed =/= ritalin ??
Ritalin is de merknaam van een medicijn dat wordt voorgeschreven bij ADHD en narcolepsie (slaapzucht). De werkzame stof in Ritalin is methylphenidaat. Dit is een stof die nauw verwant is aan amfetamine. De werking van Ritalin is vergelijkbaar met amfetamine maar is veel minder sterk. De effecten houden ook minder lang aan.
In de hersenen zorgt Ritalin voor de afgifte van dopamine en noradrenaline. Ook blokkeert het medicijn de heropname van deze stoffen.

http://www.jellinek.nl/vraag-antwoord/alcohol-drugs/overige-drugs/oppeppend/wat-is-ritalin/
 
Tot je oud bent er niemand meer is die iets om je geeft, dan krijg je spijt.. heel veel spijt.

PS: doe mij maar een kind of 10, dan zal er vast wel eentje tussen zitten om trots op te zijn.

Als je om jezelf geeft dan maakt dat geen reet uit en bouw je betekenisvolle relaties op.
 
Tot je oud bent er niemand meer is die iets om je geeft, dan krijg je spijt.. heel veel spijt.

PS: doe mij maar een kind of 10, dan zal er vast wel eentje tussen zitten om trots op te zijn.
Die 10 kinderen donderen je gewoon in een verpleeghuis hoor.
 
Nee idd, een slecht onderbouwt artikel van trouw.nl ligt ver boven mijn niveau, snap er niks van.

Blijkbaar ligt je niveau nog net niet hoog genoeg om geen spelfouten te maken.
 
Ik denk dat zoals al in het artikel vermeld wordt dat zulke oude mannen die dan pas vader worden waarschijnlijk ook zelf aan "psychische stoornissen" leiden.

Ik weet niets af van de controverse van ADHD, maar autisme is toch iets dat je moeilijk kan ontkennen.
 
Back
Naar boven