MuscleMeat

Nieuws Pedagogische tik maakt kinderen succesvoller

Ik ben in principe tegen lijfstraffen maar zodra mijn kinderen op het internet achter iedere zin een belachelijke smilie zetten of er zelf eentje maken door middel van karaktercombinaties zal ik ze er toch potverdomme even stevig van langs geven.

ja, je kunt je kind veel beter emotioneel mishandelen!

Er zijn ook andere straffen dan mishandelen.

---------- Toegevoegd om 11:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:04 ----------

Ik ben in principe tegen lijfstraffen maar zodra mijn kinderen op het internet achter iedere zin een belachelijke smilie zetten of er zelf eentje maken door middel van karaktercombinaties zal ik ze er toch potverdomme even stevig van langs geven.

hahahah OMGWTFBBQ :roflol:

Wat is dit voor een bullshit studie. Je weet nog eens niet welke factoren zijn meegerekent. ik wil wel eens zien hoe dit onderzoek gedaan is. tot dan is dit voor mij nutteloos

Ik bedoel dus als alternatief voor een tik op je broek. Volgens mij heeft elke straf invloed op de stress van een kind en ben ik dus benieuwd hoe jij dat zou doen.

Geen enkel kind mag mishandeld worden,zowel emotioneel als fysiek.Schreeuwen of schelden helpt ook niet.Een tijd op de gang,kamer of trap zitten werkt bij veel kinderen best goed.En
het kind stimuleren om na te gaan denken waarom ze nou eigenlijk straf hebben.

Geen enkel kind mag mishandeld worden,zowel emotioneel als fysiek.Schreeuwen of schelden helpt ook niet.Een tijd op de gang,kamer of trap zitten werkt bij veel kinderen best goed.En
het kind stimuleren om na te gaan denken waarom ze nou eigenlijk straf hebben.

Dat werkte bij mij niet hoor :P Dan flikte ik het gewoon weer want ik kwam er toch eenvoudig vanaf. Ik vind het allemaal een beetje overdreven, heb vroeger wel eens een pak voor m'n broek gehad en dat kwam werkelijk nooit in de buurt van iets dat op mishandeling lijkt.

Ik bedoel dus als alternatief voor een tik op je broek. Volgens mij heeft elke straf invloed op de stress van een kind en ben ik dus benieuwd hoe jij dat zou doen.
Boos aanspreken werkt imo vaak al goed. Als je een goede ouder bent, dan vid je knid het niet al te prettig als je erg boos op hem bent.
Daarbij zijn er straffen als zonder eten naar bed ed. of naar zijn kamer sturen die ook wel goed werken.

jawel hoor.

dit werkte heel vaak voor mijn moeder:

'als pappa naar boven moet komen is het niet te best!'

Hoe voelde dat dan, om bang te zijn van je eigen vader?

*pats* *knal*

Maar ik doe het wel allemaal voor jou!

:p

Ik zei ook niet sla ze tot ze niet meer kunnen lopen :)

Ik zei ook niet dat je dat zei;)
Slaan geeft áltijd een negatieve prikkel. Bij isoleren of zonder eten naar bed is dat minder.
Maar goed, dit lijkt mij, heb hier verder geen bewijzen voor. Als mensen hun kind een tik willen geven moeten ze dit zelf weten, totdat er onomstotelijk bewezen is dat dit een kind kan schaden.

Maar uit eigen ervaring weet ik wel dat ik geen **** heb gehad aan die corrigerende tik.

Wie had dat gedacht. Onze kamelenteenstaarder met zijn afschuwelijk puberale forum handtekeningen en de fysieke discipline van een huisvrouw blijkt een pedagogische wonderdokter te zijn.

Wie had dat gedacht. Onze kamelenteenstaarder met zijn afschuwelijk puberale forum handtekeningen en de fysieke discipline van een huisvrouw blijkt een pedagogische wonderdokter te zijn.

ik hoop voor jou dat je beginnerbb bedoelt, anders moet je zonder eten naar je kamer! (en je krijgt een paar tikken!)

Terug
Naar boven