PowerAnt
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 104
- Lengte
- 1m59
Er zijn ook nog andere straffen dan een corrigerende tik.
met blote voeten naar bed haha

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ja, je kunt je kind veel beter emotioneel mishandelen!
Ik ben in principe tegen lijfstraffen maar zodra mijn kinderen op het internet achter iedere zin een belachelijke smilie zetten of er zelf eentje maken door middel van karaktercombinaties zal ik ze er toch potverdomme even stevig van langs geven.

weet ik, maar kom eens met een goed alternatief dan? praten werkt in veel gevallen niet
Niet elke straf zie ik gelijk als mishandeling, maar goed.
Ik bedoel dus als alternatief voor een tik op je broek. Volgens mij heeft elke straf invloed op de stress van een kind en ben ik dus benieuwd hoe jij dat zou doen.
Geen enkel kind mag mishandeld worden,zowel emotioneel als fysiek.Schreeuwen of schelden helpt ook niet.Een tijd op de gang,kamer of trap zitten werkt bij veel kinderen best goed.En
het kind stimuleren om na te gaan denken waarom ze nou eigenlijk straf hebben.
Dan flikte ik het gewoon weer want ik kwam er toch eenvoudig vanaf. Ik vind het allemaal een beetje overdreven, heb vroeger wel eens een pak voor m'n broek gehad en dat kwam werkelijk nooit in de buurt van iets dat op mishandeling lijkt.Er zijn ook nog andere straffen dan een corrigerende tik.

Boos aanspreken werkt imo vaak al goed. Als je een goede ouder bent, dan vid je knid het niet al te prettig als je erg boos op hem bent.Ik bedoel dus als alternatief voor een tik op je broek. Volgens mij heeft elke straf invloed op de stress van een kind en ben ik dus benieuwd hoe jij dat zou doen.
jawel hoor.
dit werkte heel vaak voor mijn moeder:
'als pappa naar boven moet komen is het niet te best!'
Hoe voelde dat dan, om bang te zijn van je eigen vader?
Dus je mag je kind wel uithongeren of in een isolement duwen. Heel goed!Daarbij zijn er straffen als zonder eten naar bed ed. of naar zijn kamer sturen die ook wel goed werken.
Dus je mag je kind wel uithongeren of in een isolement duwen. Heel goed!

Ik zei niet: sluit hem op in de kelder op een rantsoen van water&brood.

Ik zei ook niet sla ze tot ze niet meer kunnen lopen![]()

Wie had dat gedacht. Onze kamelenteenstaarder met zijn afschuwelijk puberale forum handtekeningen en de fysieke discipline van een huisvrouw blijkt een pedagogische wonderdokter te zijn.