- Waardering
- 445
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik weet niet in welke wereld jij heeft, maar een kind heeft gewoon te luisteren naar de ouders en niet andersom.
tegenwoordig doen de kinderen de boodschappen, ze gooien van alles in de kar 'want mamma doet toch niks'.
maar goed, zo verschilt iedereen per mening. ik ben iemand die gaat voor de hardere aanpak.
een tik op je broek is toch niets mis mee? je moet niet gaan lopen rammen maar meestal is het idee op zich al genoeg
Elke verhoging van stresshormonen tijdens de opgroei is schadelijk voor de hersenen.Dus als je van je kind een debiel wil maken,kan je hem elke week op zen broek een tik geven.
Als je eigen kind niet luistert dan ben je een debiel.
Cools heeft ook zo veel ervaring met kinderen opvoeden, ik bedoel hij is 24, dan weet je wel waar je over praat.
Elke verhoging van stresshormonen tijdens de opgroei is schadelijk voor de hersenen
Parallel aan deze ontwikkeling van "niet slaan" is een samenleving ontstaan die steeds respectlozer voor ouderen en anderen-in-het-algemeen is geworden. Oorzaak-gevolg? Geen idee, maar wel opvallend.
ach als ze een slecht cijfer halen ofzo is dat echt geen reden om tikken uit te gaan delen, zal het zelf niet snel doen omdat dat mijn aard ook niet is.
zal het eerder doen als ie iets dusdanig ergs had uitgevreten had wat gewoon geen tweede keer kan zoals stelen of andere kinderen gaat slaan en pesten toch? tik om de oren moet dan gewoon kunnen imo.

je weet dat er een verschil zit tussen pesten en slaan en een corrigerende tik zit he?![]()
je weet dat er een verschil zit tussen pesten en slaan en een corrigerende tik zit he?![]()
En jij denkt dat een klein kind dat verschil wel ziet?
Als dat kind dat doet kan je ook best met hem in discussie gaan en hem op een verbale manier duidelijk maken dat wat hij deed fout is. Want dan heb je een intelligent kind die duidelijk voor rede vatbaar is.