- Waardering
- 779
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 40kg
Ben nu aan het cutten met 250 mg test p en 400mg mast p met 50mcg T3. Dat gaat prima maar over een aantal weken (als ik tevreden ben over het vetverlies) ga ik over op oxy met dbol samen met tren e en test e.
Hoe kan ik de overgang van een prop ester naar een ethanate ester het beste doen?
Ik wil op 500mg test e, 400mg tren en 30mg dbol en 50mg oxy uitkomen
Is het een idee om de mast gewoon te stoppen en test p in 3 weken af te bouwen van 250..200..100mg test p en vanaf W1 500mg test e te gaan pakken? En vanaf week 1 de kickstart met dbol en oxy? En tren e ook vanaf W1 400mg en dus zonder tren a want een kickstart met tren a vind ik dubbel op.
Tweede vraag is wat te doen met de T3, ik ben inmiddels helemaal gewend aan de 50mcg zonder sides, zal ik daarmee stoppen of gewoon doorgaan? Ben wat bang als ik tegelijk stop met T3 als dat ik ga bulken zoals voorgesteld dat het wel eens plots al mijn cutten te niet doet.
Totale kuur wil ik 12 weken doen vanaf het moment dat ik stop met cutten.
Iemand suggesties?
(vragen over stats en of ik er aan toe ben ga ik niet beantwoorden)
Hoe kan ik de overgang van een prop ester naar een ethanate ester het beste doen?
Ik wil op 500mg test e, 400mg tren en 30mg dbol en 50mg oxy uitkomen
Is het een idee om de mast gewoon te stoppen en test p in 3 weken af te bouwen van 250..200..100mg test p en vanaf W1 500mg test e te gaan pakken? En vanaf week 1 de kickstart met dbol en oxy? En tren e ook vanaf W1 400mg en dus zonder tren a want een kickstart met tren a vind ik dubbel op.
Tweede vraag is wat te doen met de T3, ik ben inmiddels helemaal gewend aan de 50mcg zonder sides, zal ik daarmee stoppen of gewoon doorgaan? Ben wat bang als ik tegelijk stop met T3 als dat ik ga bulken zoals voorgesteld dat het wel eens plots al mijn cutten te niet doet.
Totale kuur wil ik 12 weken doen vanaf het moment dat ik stop met cutten.
Iemand suggesties?
(vragen over stats en of ik er aan toe ben ga ik niet beantwoorden)
Laatst bewerkt: