AndroidHealthClinic

overgang van cutten met prop ester naar bulker met een ethanathe ester

Ymir

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
779
Lengte
1m50
Massa
40kg
Ben nu aan het cutten met 250 mg test p en 400mg mast p met 50mcg T3. Dat gaat prima maar over een aantal weken (als ik tevreden ben over het vetverlies) ga ik over op oxy met dbol samen met tren e en test e.
Hoe kan ik de overgang van een prop ester naar een ethanate ester het beste doen?

Ik wil op 500mg test e, 400mg tren en 30mg dbol en 50mg oxy uitkomen
Is het een idee om de mast gewoon te stoppen en test p in 3 weken af te bouwen van 250..200..100mg test p en vanaf W1 500mg test e te gaan pakken? En vanaf week 1 de kickstart met dbol en oxy? En tren e ook vanaf W1 400mg en dus zonder tren a want een kickstart met tren a vind ik dubbel op.

Tweede vraag is wat te doen met de T3, ik ben inmiddels helemaal gewend aan de 50mcg zonder sides, zal ik daarmee stoppen of gewoon doorgaan? Ben wat bang als ik tegelijk stop met T3 als dat ik ga bulken zoals voorgesteld dat het wel eens plots al mijn cutten te niet doet.

Totale kuur wil ik 12 weken doen vanaf het moment dat ik stop met cutten.
Iemand suggesties?

(vragen over stats en of ik er aan toe ben ga ik niet beantwoorden)

Laatst bewerkt:
Beginnen met bulk kuur.
Alleen test p 2 week door laten lopen.
Niks afbouwen.

Ben je er aan toe?:D

• Like
Waarderingen: Ymir
Eerst off gaan Ymir. of 12 weken korte esters en met je voeding/training aan de slag.

Laatst bewerkt:
  • Like
  • Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Wil je totaal 12 weken, of 12 weken lange esters na nu ?

Eens met mack. En eigenlijk hoef je niet die prop te zetten. Want je schakelt over op oxy/dia. Of zet nog een paar dagen prop tijdens je oxy/dia.

• Like
  • Topic Starter Topic Starter
Wil je totaal 12 weken, of 12 weken lange esters na nu ?

12 weken vanaf het moment dat ik stop met cutten en cutten stop ik denk ik over 4 weken. Ik denk je antwoord nu ook te snappen. Als ik maar een kort aantal weken eraan toe zou voegen zou de overgang naar een ethante ester weinig toevoegen. Bedoel je dat?

Ik zit in dezelfde situatie en ben nu eerst 4 weken door cutten op 100mg test e per week en 2iu hgh per dag zodat mijn lichaam geprime't is als ik mijn bulk begin

Ik zit in dezelfde situatie en ben nu eerst 4 weken door cutten op 100mg test e per week en 2iu hgh per dag zodat mijn lichaam geprime't is als ik mijn bulk begin

Hoe is het verval/behoud van massa en kracht als je na een blast gaat cutten op slechts 100mg testosteron?

Hoe is het verval/behoud van massa en kracht als je na een blast gaat cutten op slechts 100mg testosteron?

Dan verlies je veel van je nieuwe massa.
Ik heb nu meer dan 10 weken gecut en heb daarvoor een tijd stabiel met gewicht gezeten, dus ik zal wss niets verlkezen.
Normaal zou ik na een bulk 4 à 6 weken lichtelijk cutten en de koolhydraten verlagen zodat ik dan weer geprime't ben voor de volgende bulk

Terug
Naar boven