AndroidHealthClinic

Overgevoelig voor var?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb net iets ontdekt. Ik heb eens een dna profiel laten opmaken door igene. Uit die test blijkt dat ik een afwijkend CYP2D6 enzym heb waardoor bepaalde medicijnen vertraagd worden afgebroken... raad eens welk enzym
Screenshot_20220621-173720.jpg
Screenshot_20220621-173623_Samsung Internet.jpg
betrokken is bij de afbraak van var? Had ik mss beter eerst eens bekeken.
 
Ik heb net iets ontdekt. Ik heb eens een dna profiel laten opmaken door igene. Uit die test blijkt dat ik een afwijkend CYP2D6 enzym heb waardoor bepaalde medicijnen vertraagd worden afgebroken... raad eens welk enzym Bekijk bijlage 559814Bekijk bijlage 559815betrokken is bij de afbraak van var? Had ik mss beter eerst eens bekeken.
Heb dat zelf ook. Kun je beter verdomd goed opletten met praktisch alles. Alcohol, tabak, medicatie, drugs, oral anabolics en andere lever substanties.

Wil je de klinisch analist wel even precies uit laten zoeken welke allemaal.

P.s. ook al merk je dat niet na 1x innemen van var. Geeft pas problemen bij langdurig gebruik waardoor het zich opstapelt. Dus wel slim om even uit te zoeken maar het lijkt me niet aannemelijk dat je problemen in dit geval daar vandaan kwamen.
 
Heb dat zelf ook. Kun je beter verdomd goed opletten met praktisch alles. Alcohol, tabak, medicatie, drugs, oral anabolics en andere lever substanties.

Wil je de klinisch analist wel even precies uit laten zoeken welke allemaal.

P.s. ook al merk je dat niet na 1x innemen van var. Geeft pas problemen bij langdurig gebruik waardoor het zich opstapelt. Dus wel slim om even uit te zoeken maar het lijkt me niet aannemelijk dat je problemen in dit geval daar vandaan kwamen.
B6, D6 en DPD, allen betrokken bij afbraak van orals 😁 verklaart waarom ik zat ben van 2 pintjes 😂😂
Screenshot_20220621-190839.jpg
 
Heb zelf dit:
Ben er nooit echt wegwijs in geworden wat ik nou wel en niet mag. Maar in mijn ervaring loop je er vooral tegenaan bij langdurig gebruik van middelen. Zo kon ik in eerste instantie prima tegen veel dingen maar op de lange duur pakte het me vrij hard aan. Vandaar dat het me lijkt dat 1x var hier niet door kan komen... Maar vond het toentertijd allemaal veel te complex om ook maar iets van te kunnen maken. Maar het is voor mij wel een reden om zoveel mogelijk medicatie te vermijden en hoe dan ook geen orals te pakken. Just to be sure.
cyp.png
 
Heb zelf dit:
Ben er nooit echt wegwijs in geworden wat ik nou wel en niet mag. Maar in mijn ervaring loop je er vooral tegenaan bij langdurig gebruik van middelen. Zo kon ik in eerste instantie prima tegen veel dingen maar op de lange duur pakte het me vrij hard aan. Vandaar dat het me lijkt dat 1x var hier niet door kan komen... Maar vond het toentertijd allemaal veel te complex om ook maar iets van te kunnen maken. Maar het is voor mij wel een reden om zoveel mogelijk medicatie te vermijden en hoe dan ook geen orals te pakken. Just to be sure.
Bekijk bijlage 559824
Ja is voor mij idd ook een reden om het niet meer te proberen 🤷‍♂️
 
Paniekaanvallen kan een gevolg zijn van hormonale schommelingen.
Je moet er proberen over te kijken met lagere dosissen opbouwen of gwn stoppen.
 
Hi, na 3 jaar stilte ben ik 6 maanden geleden terug begonnen met trainen. Eerste maanden super goed gegaan tot vorige maand zowel gains als vetverlies stil vielen. Om over het plateau te raken en mijn doel van 14% vet te halen tegen juli ging ik een var only doen aan 40mg ed. Ik ben behoorlijk gevoelig voor alles van cafeïne, alcohol etcetera en wou dus rustig opbouwen. Eerste dag 20mg genomen en ineens fout gaan. Paniekaanvallen (duizelingen, hartkloppingen,..) wel gaan trainen en had waanzinnige pump. Ook dag later (geen var meer genomen) nog massief harde spieren en pump blijft precies ook wat hangen. Het werkt dus wel maar in mijn hoofd doet het lastig. Iemand zelfde ervaring of advies? Overige supps zijn hmb en creatine.
Paniekaanvallen kan een gevolg zijn van hormonale schommelingen.
Je moet er proberen over te kijken met lagere dosissen opbouwen of gwn stoppen.
oa OP gelezen ?

van 2 tabjes Var krijg je niet gelijk hormoonschommelingen. De zgn Angst qua paniekaanval komt vaker voor als men de spuit er in heeft gezet, en ineens denkt wat heb ik eigenlijk gedaan.
oa is dit ook een reden waarom tabjes genomen worden. 1ml Test E is wat anders dan paar tabjes Var natuurlijk. Al snel na het zetten van Test kun je al sides gaan ervaren, zeker als je vetpercentage te hoog is.
 
Back
Naar boven