Fitness Seller

Overkill?

SaschaZ

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
82kg
Hallo iedereen,

Zit momenteel in de cut en vroeg me hetvolgende af:

Als ik smorgens 30 mins ga lopen ( wil het opbouwen tot 40-45 mins)
En dit doe ik voor het ontbijt uiteraard.

En savonds na het werk doe ik nog krachttraining, is het dan af te raden dat ik nog iets van cardio doe na kracht? Of enkel 20 mins (of halen die 20 mins niets uit)

Stats zijn:
24j
86Kg - 181cm
12%
Voeding: 2700Kcal - 40/40/20
Dagelijks std. verbruik: 1970.

Hoor jullie mening graag.

Ik zou zeggen probeer het, eiwitten lekker hoog en gaan.

Zolang je voldoende eiwitten inneemt zal het naar mijn idee geen problemen opleveren.

de groeten

Hey SaschaZ,
ik zit ook in de cut en doe momenteel het volgende:

's morgens: 30-45min KT gevolgd door een HIIT sessie van 20min
's avonds: 40min cardio (low intensity)

Na zo'n zware dag ben ik wel helemaal kapot maar het vet vliegt er af dat het niet normaal is. Ik verbrand namelijk een 1000-1200 calorieen per dag.

Belangrijk is wel je eiwitten goed hoog houden dat je geen spieren gaat verbranden.
Deze methode werkt perfect voor mij (ben endomorph type).

Dus ik zou zeggen, die 20min op het einde van de dag kunnen zeker geen kwaad hoor. Zolang je maar minstens 1x per week een dag rust neemt voor herstel zit je goed ;).

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Hey,

Thanks voor jullie antwoorden. Kracht heb ik smorgens de mogelijkheid niet toe.. Daarom dus enkel die cardio. En ja, gisteren eerste keer gedaan.. moest zeggen dat ik K.O. was voor het slapengaan. Maar das wel lekker :)

Luister naar je lichaam.

Zolang je voldoende eiwitten eet kan je IMO zeker en vast zo veel cardio doen. Hopelijk vind je de zin er ook voor, ik vind cardio altijd verdomd saai :D

Terug
Naar boven