XXL Nutrition

Overtrainen?

kan je foto's showen ik wil kijken of je er als een lolly uitziet omdat je benen niet doet :P
ja maar er zijn mensen die zijn gains binnen een jaar pakken ;)

:roflol: Idioot. 37 kg in een jaar? Dan moet je als beginner (echte beginner) direct met 1000 mg test in de week beginnen, tenzij je graag > 80% vet wil.

Wel respect voor je gains TS, dat wel, alleen vind het gewoon raar dat je zoveel sets enzo doet.

• Topic Starter Topic Starter
kan je foto's showen ik wil kijken of je er als een lolly uitziet omdat je benen niet doet :P
ja maar er zijn mensen die zijn gains binnen een jaar pakken ;)

De helft liegt zijn gains bij elkaar man. Je moet niet alles geloven wat hier neer wordt gezet.

En ga jij maar eens squatten als je kruisband is afgescheurd. De kans dat ik door mijn knie ga is zwaar groot en dan heb je daar 100 kg op je achterhoofd liggen.

Laatst bewerkt:
:roflol: Idioot. 37 kg in een jaar? Dan moet je als beginner (echte beginner) direct met 1000 mg test in de week beginnen, tenzij je graag > 80% vet wil.

Wel respect voor je gains TS, dat wel, alleen vind het gewoon raar dat je zoveel sets enzo doet.

Ik vind het juist raar dat iedereen zo weinig sets doet haha:p. Ik ben eigenlijk niets anders gewend dan zoveel. Ik twijfelde er alleen steeds meer aan dat ik verkeerd bezig ben geweest en meer spier had kunnen pakken door minder oefeningen te doen.

Maar dat pro bb's ook zoveel oefeningen en sets doen, heeft dat te maken met het soort anabolen dat ze nemen? Of deden ze dat ookal voordat ze begonnen met anabolen?

Hey, ik wil niet de enige zijn die een klein beetje 'kritiek' geeft maar als je 37 kg in 3 jaar bent aangekomen is dat iig niet alleen van je trainingen. Dus ik ging je post goed doorlezen en je hebt het gedaan in de jaren van 17 naar 19, precies de jaren dat je zelf ook automatisch meer spieren kweekt zonder dat je iets hoeft te doen.

Ik denk eerder dat je zelf, als standaard schatting, 15 kilo spieren hebt aangetraind ongeveer en de resterende 22 kilo kreeg je sowieso al zonder iets te doen.

Mensen kijken nooit naar dit soort dingen maar dat maakt het niet minder waar. Neemt niet weg dat het alsnog een enorme vooruitgang is natuurlijk.

EDIT: Pro's zoals Jay Cuttler en Dexter Jackson gebruiken allemaal anabolen steroïden. Ze geven het nooit direct toe omdat ze dan problemen krijgen, maar ze ontkennen het ook nooit. Iedereen weet dat het gebeurt. Net zoals Arnold, Lou en Ronnie gebruikt iedereen op dat niveau steroïden. Nu moet je niet schrikken, want als je de waarheid achter de steroïden eens gaat researchen kom je erachter dat de onveiligheid van steroïden allemaal gelogen is omdat ze daarmee willen dat mensen het niet meer gebruiken voor oneerlijke sportcompetities. Maar in bodybuilding vind ik het toch anders, daar ga je juist voor de zo heftig mogelijke look. Plus dat je alsnog zwaar moet trainen, zwaarder dan iemand die het niet gebruikt.

Laatst bewerkt:
Hey, ik wil niet de enige zijn die een klein beetje 'kritiek' geeft maar als je 37 kg in 3 jaar bent aangekomen is dat iig niet alleen van je trainingen. Dus ik ging je post goed doorlezen en je hebt het gedaan (1*) in de jaren van 17 naar 19, precies de jaren dat je zelf ook automatisch meer spieren kweekt zonder dat je iets hoeft te doen.

Ik denk eerder dat je zelf, als standaard schatting, 15 kilo spieren hebt aangetraind ongeveer (1*)en de resterende 22 kilo kreeg je sowieso al zonder iets te doen.

Mensen kijken nooit naar dit soort dingen maar dat maakt het niet minder waar. Neemt niet weg dat het alsnog een enorme vooruitgang is natuurlijk.

EDIT: Pro's zoals Jay Cuttler en Dexter Jackson gebruiken allemaal anabolen steroïden. Ze geven het nooit direct toe omdat ze dan problemen krijgen, maar ze ontkennen het ook nooit. Iedereen weet dat het gebeurt. Net zoals Arnold, Lou en Ronnie gebruikt iedereen op dat niveau steroïden. Nu moet je niet schrikken, (2*)want als je de waarheid achter de steroïden eens gaat researchen kom je erachter dat de onveiligheid van steroïden allemaal gelogen is omdat ze daarmee willen dat mensen het niet meer gebruiken voor oneerlijke sportcompetities. Maar in bodybuilding vind ik het toch anders, daar ga je juist voor de zo heftig mogelijke look. Plus dat je alsnog zwaar moet trainen, zwaarder dan iemand die het niet gebruikt.

1* You gotta be kiddin'.:roflol: 22 kg spier omdat je 'volwassener' word. Het effect van meer spieren krijgen omdat je iets meer testo aanmaakt is er wel, maar niet veel, amper waarneembaar, laat staan 22 kg:roflol:.

2* :roflol: Nog erger.....Denk je serieus dat ze dat alleen daarom zeggen? Owww men!:roflol: Tuurlijk word er overdreven hoe slecht roids voor je zijn, maar goed zijn ze NOOIT. Ja, op dokters advies, maar dan krijg je hooguit 10 mg test, dat ga je amper merken. 500 mg test in de week is gewoon niet goed voor je eigen aanmaak, zo simpel is het. Het is niet goed voor je organen, niet voor je eigen testosteron aanmaak en ook niet voor je humeur.

Hey, ik wil niet de enige zijn die een klein beetje 'kritiek' geeft maar als je 37 kg in 3 jaar bent aangekomen is dat iig niet alleen van je trainingen. Dus ik ging je post goed doorlezen en je hebt het gedaan in de jaren van 17 naar 19, precies de jaren dat je zelf ook automatisch meer spieren kweekt zonder dat je iets hoeft te doen.

Ik denk eerder dat je zelf, als standaard schatting, 15 kilo spieren hebt aangetraind ongeveer en de resterende 22 kilo kreeg je sowieso al zonder iets te doen.

EDIT: Pro's zoals Jay Cuttler en Dexter Jackson gebruiken allemaal anabolen steroïden. Ze geven het nooit direct toe omdat ze dan problemen krijgen, maar ze ontkennen het ook nooit. Iedereen weet dat het gebeurt. Net zoals Arnold, Lou en Ronnie gebruikt iedereen op dat niveau steroïden. Nu moet je niet schrikken, want als je de waarheid achter de steroïden eens gaat researchen kom je erachter dat de onveiligheid van steroïden allemaal gelogen is omdat ze daarmee willen dat mensen het niet meer gebruiken voor oneerlijke sportcompetities. Maar in bodybuilding vind ik het toch anders, daar ga je juist voor de zo heftig mogelijke look. Plus dat je alsnog zwaar moet trainen, zwaarder dan iemand die het niet gebruikt.

-aas (medicijnen imo) zijn altijd een aanslag op je gezondheid. Als je kerngezond bent en je neemt hormonen die een rechtstreekse invloed hebben op je organen, kan het toch niet anders dan dat er een risico aan vasthangt?
-waarom zou je in godsnaam zwaarder moeten trainen als je aas neemt, dat moet je altijd doen, straks zeg je nog dat je moeilijker spiermassa aanzet als je aas neemt ???

1* You gotta be kiddin'.:roflol: 22 kg spier omdat je 'volwassener' word. Het effect van meer spieren krijgen omdat je iets meer testo aanmaakt is er wel, maar niet veel, amper waarneembaar, laat staan 22 kg:roflol:.

2* :roflol: Nog erger.....Denk je serieus dat ze dat alleen daarom zeggen? Owww men!:roflol: Tuurlijk word er overdreven hoe slecht roids voor je zijn, maar goed zijn ze NOOIT. Ja, op dokters advies, maar dan krijg je hooguit 10 mg test, dat ga je amper merken. 500 mg test in de week is gewoon niet goed voor je eigen aanmaak, zo simpel is het. Het is niet goed voor je organen, niet voor je eigen testosteron aanmaak en ook niet voor je humeur.

Niet vergeten dat de ts nog heeft gezegd dat hij ook nog eens 12 centimeter in de lengte is gegroeid in die tijd. 22 kg is dan wel weer overdreven, maar die groei in de lengte speelt zeker een groot deel mee.

Hoe lang ben je?
of heb ik dat ergens gemist..

ooooohhhh. oke dan.
naja toch netjes :D

1. Jawel. Je hebt misschien verstand van bodybuilding maar je kan ook uit mijn post opmaken dat ik een hele algemene (zoals ik ook zei) rekening maakte. Dus tuurlijk kan het anders zijn maar als je dacht dat 22 kg aankomen zonder trainen niet mogelijk is weet je niet waar je over praat. Ik ken mensen die niet trainen en 25+kg aangekomen zijn in dezelfde tijd. Want; langer geworden, hadden altijd al een 'breeder' postuur, kregen meer spieren (ja, zonder te trainen. zo werkt dat. Als je niet trained blijf je niet altijd zo sterk als een 12 jarig jongetje, nee nee, zo werkt dat niet) en kregen meer vet (en dat hoef je niet altijd te kunnen zien).

2. Je bent slecht geïnformeerd. Laten we hier eerlijk zijn; de meeste proteïne shakes worden niet gecontroleerd en als je niet oplet koop je zo'n pot afkomstig uit China of weet ik waar vandaan waar het ook niet gecontroleerd word en je wel eens toxic crap naar binnen zit te zeulen jaren lang zonder dat je er erg in hebt. Waar in tegendeel anabolen steroïden gecontroleerd worden tot de dood aan toe en zo veilig is als de pest wanneer je een goed verantwoorde dosering gebruikt allemaal vastgesteld en bijgehouden door een dokter uiteraard.

Die verhalen die jij hoort waar het slecht is voor je organen zijn allemaal van overdoseringen. Elke professionele bodybuilder die er verantwoord mee omgaat (en amateurs trouwens ook) ervaren geen enkele problemen.

Het maakt niet uit dat je ernaast zit hoor. Ik dacht ook altijd dat steroïden slecht waren, maar je moet maar eens je research doen.

Heb nog 2 vragen

1) Denk(en) jij/jullie dat als ik anders was gaan trainen met bv. wel 4 oefeningen per spiergroep, dat ik meer en sneller in spiermassa was aangekomen met hetzelfde voedingsschema?

2) Dat van anabolen gebruik bij pro bb's dat snap ik uiteraard wel, maar mijn vraag was eigenlijk na het bekijken van wat filmpjes of die pro bb's alleen zo veel oefeningen gebruiken door hun anabolen gebruik of deden ze dit ook al toen ze nog naturel waren?

Heb nog 2 vragen

1) Denk(en) jij/jullie dat als ik anders was gaan trainen met bv. wel 4 oefeningen per spiergroep, dat ik meer en sneller in spiermassa was aangekomen met hetzelfde voedingsschema?

2) Dat van anabolen gebruik bij pro bb's dat snap ik uiteraard wel, maar mijn vraag was eigenlijk na het bekijken van wat filmpjes of die pro bb's alleen zo veel oefeningen gebruiken door hun anabolen gebruik of deden ze dit ook al toen ze nog naturel waren?

1) Dat zijn dingen die je zelf zult moeten uitzoeken, wat het best voor jou werkt, wij kunnen daar moeilijk een besluit in maken.

2) Die kerels trainen sowieso tot het uiterste, vooral nu als prof toch. Al wil dat niet meteen zeggen dat ze er verstand van hebben. Het merendeel is toch als powerlifter/bodybuilder begonnen, met nadruk op kracht en massa, geen isolatieoefeningen,... De periode waarin ze naturel waren zal zodanig klein zijn dat het te verwaarlozen is :D

1) Dat zijn dingen die je zelf zult moeten uitzoeken, wat het best voor jou werkt, wij kunnen daar moeilijk een besluit in maken.

2) Die kerels trainen sowieso tot het uiterste, vooral nu als prof toch. Al wil dat niet meteen zeggen dat ze er verstand van hebben. Het merendeel is toch als powerlifter/bodybuilder begonnen, met nadruk op kracht en massa, geen isolatieoefeningen,... De periode waarin ze naturel waren zal zodanig klein zijn dat het te verwaarlozen is :D

1) Haha ja ik durf het niet echt te proberen, omdat ik bang ben dat ik spiermassa verlies.

2) Oke tot het uiterste gaan. Dat doe ik dus nu ook, maar dan naturel. Ik vind het alleen raar dat sommige mensen 3 oefeningen op 1 dag doen. Met een splitschema snap ik het dat als je 2 spiergroepen op 1 dag doet en dan 3 oefeningen per spiergroep. Maar als ik 3/4 oefeningen zou doen per dag, zou ik binnen 20 minuten klaar zijn?:rolleyes:

Terug
Naar boven