Hey, ik wil niet de enige zijn die een klein beetje 'kritiek' geeft maar als je 37 kg in 3 jaar bent aangekomen is dat iig niet alleen van je trainingen. Dus ik ging je post goed doorlezen en je hebt het gedaan in de jaren van 17 naar 19, precies de jaren dat je zelf ook automatisch meer spieren kweekt zonder dat je iets hoeft te doen.
Ik denk eerder dat je zelf, als standaard schatting, 15 kilo spieren hebt aangetraind ongeveer en de resterende 22 kilo kreeg je sowieso al zonder iets te doen.
Mensen kijken nooit naar dit soort dingen maar dat maakt het niet minder waar. Neemt niet weg dat het alsnog een enorme vooruitgang is natuurlijk.
EDIT: Pro's zoals
Jay Cuttler en Dexter Jackson gebruiken allemaal anabolen steroïden. Ze geven het nooit direct toe omdat ze dan problemen krijgen, maar ze ontkennen het ook nooit. Iedereen weet dat het gebeurt. Net zoals Arnold, Lou en Ronnie gebruikt iedereen op dat niveau steroïden. Nu moet je niet schrikken, want
als je de waarheid achter de steroïden eens gaat researchen kom je erachter dat de onveiligheid van steroïden allemaal gelogen is omdat ze daarmee willen dat mensen het niet meer gebruiken voor oneerlijke sportcompetities. Maar in bodybuilding vind ik het toch anders, daar ga je juist voor de zo heftig mogelijke look.
Plus dat je alsnog zwaar moet trainen, zwaarder dan iemand die het niet gebruikt.