XXL Nutrition

overtraining of niet?

psychobrah

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
7%
Ik wil 2 keer in de week me benen trainen. Maandag en donderdags. Me training ziet er als volgt uit:

Squats ass to the grass 5x5
Lunges 3x8
Legpress 3x8
Leg ext. 3x8
Leg curls 3x8
Calve pres (weet de echte naam van deze oefening niet maar het lijkt op leg press alleen gebruik je hierbij alleen je kuiten) 5x5
Staande calve raises 3x12

Ik vroeg me af of dit teveel is om dit 2 keer per week te doen. Graag jullie mening en advies over dit schema.

Te veel quads in verhouding tot je hamstrings, schaaf 1 a 2 setjes van de quadricepsoefeningen af en doe meerhamstrings

Heb ook een tijdje 2x LB per week gedaan, knietjes werder toch wel gevoelig na een tijdje..

• Topic Starter Topic Starter
Het lijkt me inderdaad een goed idee om leg extensions om te ruilen voor een hamstring oefening, aangezien me quads in verhouding voorlopen op me hams en ik hier niet blij mee ben. enige suggestie welke oefening ik hier voor het best kan gebruiken?

En denken jullie niet dat dit teveel is voor 2 keer per week?

doe dit:
Squat 5x5
Lunges 3x8
Leg press 3x8
SLDL 3x8
Leg Curl 3x12
calfs 2 oefeningen

Het lijkt me inderdaad een goed idee om leg extensions om te ruilen voor een hamstring oefening, aangezien me quads in verhouding voorlopen op me hams en ik hier niet blij mee ben. enige suggestie welke oefening ik hier voor het best kan gebruiken?

En denken jullie niet dat dit teveel is voor 2 keer per week?

Jep, denk dat dit wel wat teveel van het goede is..

Terug
Naar boven