MuscleMeat

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
2.5 gram pheninbut en 2 biertjes op nuchtere maag, niks voelen. Phenibut, i'm out.

Je neemt niet de phenibut en spoelt het weg met 2 biertjes :roflol:

Je neemt het, wacht 2-3 uur en voelt het dan langzaam beginnen, dan neem je je 2 biertjes mocht je dat willen.

Trouwens wel lastig om het precies te meten. Heb nu zo'n weegschaaltje maar die is niet super nauwkeurig volgens mij. Neem nu gewoon een dose waarvan ik denk dat het voldoende is.

Is er een nootropic die eetlust onderdrukt?

Ik merk niks van
ani, choline, noopept. Wel van pheni en sulb. Wat kan ik nu proberen?

Je zou synephrine kunnen proberen. Effect is vergelijkbaar met cafeine maar deze stof is beter in het onderdrukken van de eetlust en het versnellen van het metabolisme.

Je neemt niet de phenibut en spoelt het weg met 2 biertjes :roflol:

Je neemt het, wacht 2-3 uur en voelt het dan langzaam beginnen, dan neem je je 2 biertjes mocht je dat willen.

Zo heb ik het ook niet gedaan. Pas na 3.5 uur heb ik bier gedronken.

---------- Post toegevoegd 1 April 2013 om 11:29 ----------

Ook niet anders dan normaal. Zaterdagnacht/zondag ochtend nog eens 3 gram geprobeerd om in slaap te vallen, wederom niks van gemerkt. Laat het voorlopig maar even links liggen.

noopept+ picamillon.... echt dikke aanrader

Ik ben nog steeds op zoek naar een geschikte vervanger voor caffeine.
Ik gebruik dagelijks 1-2 keer een capsule van 200mg.
Is er niks wat hetzelfde effect heeft, maar dan toch wat gezonder is?
ginseng en L-Tyrosine doen niks bij mij...

Guarana extract samen met wat L-Theanine geprobeerd?

nee, zal ik eens naar zoeken :D

Wat is er ongezond aan 200-400mg cafeïne?

Hoe hebben jullie je weegschaal gekalibreerd? Heb echt t idee dat mijne niet echt nauwkeurig is.

Wat is er ongezond aan 200-400mg cafeïne?

gewenning om te beginnen + ook het feit dat je er een beetje "verslaafd" aan kan worden.
als ik onlangs 3 dagen zonder caffeine ging functioneerde ik toch niet zoals anders hoor.
Naar het schijnt duurt dit een dag of 9 voor je der vanaf bent.
Daarom dat ik graag even iets anders had...

Heb 2 weken tentamens en me concentratie en motivatie ligt echt op een dieptepunt nu. Vandaar dat ik weereens hier terecht kwam.

Zit eraan te denken om Nefiracetam te bestellen. Moet hier dan ook choline bij genomen worden en hoe vaak kan je dit het beste innemen?

Heb al een tijdje gespeurd maar kon zo snel niets vinden :(

We gaan vanaf nu alle vragen en discussies in aparte topics laten plaatsen jongens, dit is te onoverzichtelijk aan het worden. Dit topic dateert nog van de tijd dat er geen apart subforum was, wat er nu dus wel is. Graag nieuwe vragen en onderwerpen in een nieuw topic plaatsen. :)

Als er een apart topic nodig is voor het bespreken van shops kan dit ook geopend worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven