AndroidHealthClinic

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gebruik nu al ruim een half jaar nootropics.
Komende weken krijg ik het drukker met m'n opleiding.
Zit eraan te denken tijdelijk wat ritalin bij te nemen. Was vandaag naar de huisarts die het me overigens zeer afraadde.
Volgens hem is het een vervuilde vorm van amfetamine..

Toch is het een erg populaire middel onder studenten, dus vroeg ik me af hoe zij daar aan komen.
Als het toegestaan is in dit topic zou ik er meer info over willen inwinne, en Evt per PB.
Vervuilde vorm van amfetamine, you serious? Wat een mong**l is jouw huisarts. Ritalin is, in tegenstelling tot amfetamine, veel veiliger te gebruiken qua schade en verslaving. Ritalin kun je gewoon veilig gebruiken. Het schijnt dat 15% van de ADHD'ers die Ritalin voorgeschreven krijgen, verslaafd is. Je moet je dan wel bedenken dat ADHD'ers impulsiever zijn etc, en dat zij dit middel elke dag innemen en dat veel van die 15% waarschijnlijk hoger zit dan de gebruikelijke 10mg per dosering. Met dat in het achterhoofd kun je stellen dat Ritalin niet bepaald verslavingsgevoelig is, en dat dit onmogelijk optreedt bij sporadisch gebruik.

Vervuilde amfetamine is idd dikke bullshit, toch is 't niet zo ondenkbaar dat mensen die recreatief (en daar versta ik ook dan wel niet vermeende cognitieve verbeteringen onder) ritalin gebruiken, daar wel enigszins afhankelijk van raken, dat is een risico bij alle stims. Sowieso is denken dat je anders je opleiding niet of minder goed zou halen al wel dubieus, dat creëert dus al meteen een bepaalde afhankelijkheid.

Pfff, wanneer komt m'n weegschaal nou eens. Wil gebruiken maar kan niet meten!

Zijn er nootropics waarvan je socialer wordt?
Ben niet echt asociaal, maar ben nogal verlegen en soms weet ik nie goe wat zeggen. Dus zijn er nootropics die dat tegenwerken?

Neem nu NZT1, maar kan niet echt zeggen dat ik er iets van merk.

Ben niet echt asociaal, maar ben nogal verlegen en soms weet ik nie goe wat zeggen. Dus zijn er nootropics die dat tegenwerken?

Aniracetam voor dagelijks gebruik.

Van aniracetam merkte ik btw niks. Klopt dat?

Hoe komt het dat je choline in verhouding zo duur is? Via eBay koop je 100g voor zon 6 euro

Oxiracetam komen er sneller dingen in je op.

aniracetam, choline en noopept een goede stack als je geen ervaring hebt met nootropics of kan ik beter met 1 beginnen?

Op zuiverbewustzijn staat: Een relatief neutrale smaak, moet ingenomen worden met een choline bron anders kan het hoofdpijn veroorzaken. Innemen tijdens een maaltijd, ideaal eieren en noten.

Kan ik gewoon heel de stack in een keer tijdens het ontbijt inemen?
Voor dosering dacht ik aan 20mg noopept + 500mg aniracetam + 500mg choline. Eventueel rond 16u een redose?

Laatst bewerkt:
aniracetam, choline en noopept een goede stack als je geen ervaring hebt met nootropics of kan ik beter met 1 beginnen?

Op zuiverbewustzijn staat: Een relatief neutrale smaak, moet ingenomen worden met een choline bron anders kan het hoofdpijn veroorzaken. Innemen tijdens een maaltijd, ideaal eieren en noten.

Kan ik gewoon heel de stack in een keer tijdens het ontbijt inemen?
Voor dosering dacht ik aan 20mg noopept + 500mg aniracetam + 500mg choline. Eventueel rond 16u een redose?

Ik zou eerst zonder choline proberen, niet iedereen krijgt last van die hoofdpijn etc namelijk. Als je dan extra choline gaat suppen kan DAT juist weer leiden tot brainfog...

Ani en noopept is verder prima combo, missch nog 200-250mg centrophenoxine erbij :)

Ik zou eerst zonder choline proberen, niet iedereen krijgt last van die hoofdpijn etc namelijk. Als je dan extra choline gaat suppen kan DAT juist weer leiden tot brainfog...

Ani en noopept is verder prima combo, missch nog 200-250mg centrophenoxine erbij :)

Vandaag gedaan.. never again.
Brandde als de hel, zitten nu allemaal blaasjes onder m'n tong, tandvlees is ook super geirriteerd.
Voor de minder stoere mensen onder ons:
Koop iets geodkoop dat niet slecht smaakt in capsules. Of koop enkel capsules maar die zijn altijd duur, dus beter goedkoop product waarmee je tegelijk iets bent.
Ik gebruik momenteel zink dat smaakt niet slecht, is goedkoop, niet in poeder beschikbaar... en zink is goed voor je. Of voor wie Kre Alkalyn capsules gebruikt, dat smaakt ook niet slecht dus daarmee lukt het ook.

Op het moment dat je je zink of Kre Alkalyn wilt nemen trek je de capsule uit mekaar (gaat normaal gezien makkelijk) en giet de inhoud in je mond (of bewaar je apart als poeder)... De capsule bewaar je. Als je je nootjes wilt nemen gebruik je de capsule (vullen kan je door de capsule ook als schep te gebruiken) en drukt de eindjes van de capsule daarna weer toe.
Bijkomend voordeel: wegen van de nootjes hoef je maar 1x te doen, kijk hoe ver de capsule gevuld en je hoeft nooit meer opnieuw te wegen...

Voor de minder stoere mensen onder ons:
Koop iets geodkoop dat niet slecht smaakt in capsules. Of koop enkel capsules maar die zijn altijd duur, dus beter goedkoop product waarmee je tegelijk iets bent.
Ik gebruik momenteel zink dat smaakt niet slecht, is goedkoop, niet in poeder beschikbaar... en zink is goed voor je. Of voor wie Kre Alkalyn capsules gebruikt, dat smaakt ook niet slecht dus daarmee lukt het ook.

Op het moment dat je je zink of Kre Alkalyn wilt nemen trek je de capsule uit mekaar (gaat normaal gezien makkelijk) en giet de inhoud in je mond (of bewaar je apart als poeder)... De capsule bewaar je. Als je je nootjes wilt nemen gebruik je de capsule (vullen kan je door de capsule ook als schep te gebruiken) en drukt de eindjes van de capsule daarna weer toe.
Bijkomend voordeel: wegen van de nootjes hoef je maar 1x te doen, kijk hoe ver de capsule gevuld en je hoeft nooit meer opnieuw te wegen...

Fuark goed idee ty :)

Je kan t ook gewoon op je tong strooien en dan doorspoelen, met koffie ofzo. Net zo makkelijk. Vond het onder je tong doen gewoon een slecht idee, merk overigens geen verschil of ik het wel of niet doe.

Phenibut op zeker.

[Link niet meer beschikbaar]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven