AndroidHealthClinic

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Om dit subforum leven in te blazen en alle info overzichtelijker te maken is het beter als iedereen zijn vragen in een eigen topic stelt en dit topic dan alleen gebruikt om zoals de titel stelt het overzicht van nootropics te bespreken.

Bedankt voor de medewerking. :)

zijn er nootropics waarvan je socialer wordt?
Ben niet echt asociaal, maar ben nogal verlegen en soms weet ik nie goe wat zeggen. Dus zijn er nootropics die dat tegenwerken?

Neem nu nzt1, maar kan niet echt zeggen dat ik er iets van merk.
pea

---------- Post toegevoegd Thu 28 Mar 2013 om 02:53 ----------

Zouden we onder het mom van de nieuwste steroïde die 10x zo krachtig is als alle andere, proberen om Jesse nootropics te voeren? Wie weet kan het wat helpen? :scratch:

pea

---------- Post toegevoegd Thu 28 Mar 2013 om 02:53 ----------

Zouden we onder het mom van de nieuwste steroïde die 10x zo krachtig is als alle andere, proberen om Jesse nootropics te voeren? Wie weet kan het wat helpen? :scratch:

Is PEA echt zo sterk? Vergelijkbare effecten met pheni?

heb nu net 1g ani en 30mg noopept voor het eerst gepropeerd, heb het idee dat muziek enzo allemaal een stuk helderder lijkt, placebo?

net voor het eerst +- 400mg nefiracetam toegevoegd (2 x200mg) aan mijn normale stack voor een tentamenstudie beuksessie. WOW, erg goede racetam, beter dan alle anderen die ik geprobeerd heb. en dat op relatief lage dosis.

deze blijf ik erin houden tot na de tentamens, daarna laat ik het weer ff links liggen.

Gister voor het eerst 1.5 gram phenibut geprobeerd samen met een vriend en hebben er beiden niks van gemerkt. Hoeveel kwaad kan het als ik vanavond 2.5 gram neem, om het nog een keertje te proberen. Wil het deze keer icm 1 of 2 biertjes doen.

Ik zou ff paar dagen wachten dat je tolerantie wat gereset is man

Merkte echt pas na 2 keer wat ervan en dan sochtends innemen zodat het kan pieken en dat er dan nog zat tijd over is voor bedtijd.

Pff vandaag niks meer te gebruiken, voelde wel een stuk minder dan eerder. Weegschaal nogsteeds niet binnen, ebay duurt lang :(

ik zie nu dat pramiracetam en phenibut weer leverbaar zijn bij denkbeter! heeuy

Is er een nootropic die eetlust onderdrukt?

Ik merk niks van
ani, choline, noopept. Wel van pheni en sulb. Wat kan ik nu proberen?

2.5 gram pheninbut en 2 biertjes op nuchtere maag, niks voelen. Phenibut, i'm out.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven