MuscleMeat

Oxandrolone (anavar)

Is een kennismakings kuurtje voor me en vind dit al chill!!!Kan niet wachten op me test e kuurtje hhaha

• Topic Starter Topic Starter
Gozer zou idd ffies wachten weet niet of het bewezen is maar ik ben met Anavar kuurtje bezig op 70mg ed en heb een ontstoken tibialis opgelopen,had er altijd al iets last van maar is nu zo erg dat ik moet rusten,weet niet of het van anavar erger geworden is maar als je aan een kuurtje begint,al is het een milder kuurtje, zorg dat je topfit bent!!

Succes met je kuurtje kan je 1 ding zeggen knalle doe je zeker met anavar!!

Kan me niet voorstellen dat de ontsteking van de anavar erger wordt, zal wel komen door de zwaardere belasting.

Heb last van schouders die snel uit de kom gaan. Van het weekend tegen een boom aan geknald met mbt'en en was er niet goed voor. :eek:

Oefeningen voor rotator cuff helpt wel.
http://youtu.be/P6MMD5L7498
Duurt alleen lang voor het allemaal weer stevig aan voelt en geduld is niet mijn sterkste eigenschap.

ik ben iemand die graag weet bij wie hij zijn spullen haalt ;)
websites enzo is dan ook niks voor mij, maargoed we dwalen weer af idd.
je mag trouwens geen merknamen noemen by the way.
laten wel lekker ontopic blijven

TS: ik zou voorstel van Kale doen, 60mg p/d is lekker

Kan het niet laten,ik zou nooit iets bij een lokale dealer halen alleen al de prijs
Droger voeding enja 60 mg is wel ok maar verwacht niet te veel van var

via internet is sowieso een no no.. dat risico wil je niet nemen, en dan heb ik t niet over t geld maar puur voor je lichaam, je weet nooit wat er in zit.
zoek een betrouwbare dealer dan weet je zeker dat je gear ok is
Omdat die betrouwbare NLse dealers (ik ken er ook twee) de gewone UG spullen verkopen die je bij je dealer koopt. Maar er zijn ook veel nepverkopers waar je niets meer van hoort als je je geld hebt opgestuurd.

Kan het niet laten,ik zou nooit iets bij een lokale dealer halen alleen al de prijs
Droger voeding enja 60 mg is wel ok maar verwacht niet te veel van var

De prijs bij mijn bron is zéér goed en is topspulletje,goedkoper ga je ze niet

vinden,als je een "goede" bron hebt zit het wel snor :p

Oke je wil dus kuren?

Kan ook je voedings poste je huidige voedingschema.
En je voeding schema waar je droger van wil worden.

Heb je ook een bepaalde training schema.

Ik zou het wel erg dom vinden als je denk dat dor een beetje aas.
Al droger kunt worden.

• Topic Starter Topic Starter
Oke je wil dus kuren?

Kan ook je voedings poste je huidige voedingschema.
En je voeding schema waar je droger van wil worden.

Heb je ook een bepaalde training schema.

Ik zou het wel erg dom vinden als je denk dat dor een beetje aas.
Al droger kunt worden.

Is een topic van ruim 2 maanden terug. Zit nogsteeds met schouderblessure dus voorlopig doe ik rustig aan.

Ik snap dat cutten om voeding draait en had uiteraard ook mijn schema. Ik ga na de feestdagen weer strak op de voeding letten.

Terug
Naar boven