Denk stilaan dat deze dikke fake is want zit al 3 dagen op 100mg voel er niks van tot nu toe ?
Graag enkel meningen , alvast bedankt !
Greetz
Graag enkel meningen , alvast bedankt !
Greetz
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oxy merken pas na een week of 1.5 ? Oke die is nieuw voor me. Eerste paar dagen merk je en voel je het al

iedereen reageert anders. heb al gs en alhavi oxy gehad en werkte pas na week en paar dagen.![]()
Rare batch datum ook.
Heb die van mij een maand geleden binnengekregen en die is tot 2017 goed.
Ook zijn er geruchten dat er in de omgeving van Rotterdam veel GS namaak is
Het is heel simpel.. Stuur de foto met lotnummer naar GS zelf en je krijg antwoord.
Uit eigen ervaring moet ik wel zeggen dat (lichte) koppijn en last van je maag geen vreemde verschijnselen zijn van Oxy's.. Uit eigen ervaring moet ik ook zeggen dat ik GS erg tegen vind vallen. D-bol deed niks bij mij en de winstrol (die ik nu gebruik) vind ik ook niet om over naar huis te schrijven. Ik heb juist voor GS gekozen omdat ik begin dit jaar een test potje winstrol had en dat ging erg goed...
Ik persoonlijk vind oxy niks voor massa. Puur uit eigen ervaring gezien de winst is groot en het verlies nog groter. Echter kun je natuurlijk oxy pakken voor een goede test deca kuur. Maar gezien de risico's voor mij geen oxy meer