AndroidHealthClinic

oxy GS

pitoe

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
82kg
Denk stilaan dat deze dikke fake is want zit al 3 dagen op 100mg voel er niks van tot nu toe ?

Graag enkel meningen , alvast bedankt !

Greetz

IMG_20130717_175628[1].jpg

IMG_20130717_175705[1].jpg

IMG_20130717_175714[1].jpg

Heb geduld, kan best een week duren hoor. Persoonlijk wacht ik meestal tot de 2e week alvorens ik conclusies trek.

• Topic Starter Topic Starter
Bij vorige kuur liep ik op tbol al na dag 2 de muren op van de zenuwen en voelde ik al een pomp voor u tegen te zeggen .... Dacht dat meeste orals al na enkele dagen voelbaar moesten zijn ......

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 17:21 ----------

ik hou iedereen hier verder op de hoogte de komende 2 weken en wacht nog even af ...

merk totaal echt niks voorlopig :( geef het nog 4dagen op 100mg de kans is er dan geen effect schakel ik over naar overschot Tbol dak nog liggen heb voor te kickstarten .....

Oxy .. Heb er niks mee
Maar wacht nog even af

woehaha dag 4 oxy 100mg :$ mijn reet

Oxy merken pas na een week of 1.5 ? Oke die is nieuw voor me. Eerste paar dagen merk je en voel je het al

Oxy merken pas na een week of 1.5 ? Oke die is nieuw voor me. Eerste paar dagen merk je en voel je het al

iedereen reageert anders. heb al gs en alhavi oxy gehad en werkte pas na week en paar dagen.:)

---------- Post toegevoegd 18 July 2013 om 18:21 ----------

iedereen reageert anders. heb al gs en alhavi oxy gehad en werkte pas na week en paar dagen.:)

en met merken bedoel ik zwaarder worden en kracht.niet een beetje koppijn...

Rare batch datum ook.

Heb die van mij een maand geleden binnengekregen en die is tot 2017 goed.

Ook zijn er geruchten dat er in de omgeving van Rotterdam veel GS namaak is

Het is heel simpel.. Stuur de foto met lotnummer naar GS zelf en je krijg antwoord.

Uit eigen ervaring moet ik wel zeggen dat (lichte) koppijn en last van je maag geen vreemde verschijnselen zijn van Oxy's.. Uit eigen ervaring moet ik ook zeggen dat ik GS erg tegen vind vallen. D-bol deed niks bij mij en de winstrol (die ik nu gebruik) vind ik ook niet om over naar huis te schrijven. Ik heb juist voor GS gekozen omdat ik begin dit jaar een test potje winstrol had en dat ging erg goed...

Het is heel simpel.. Stuur de foto met lotnummer naar GS zelf en je krijg antwoord.

Uit eigen ervaring moet ik wel zeggen dat (lichte) koppijn en last van je maag geen vreemde verschijnselen zijn van Oxy's.. Uit eigen ervaring moet ik ook zeggen dat ik GS erg tegen vind vallen. D-bol deed niks bij mij en de winstrol (die ik nu gebruik) vind ik ook niet om over naar huis te schrijven. Ik heb juist voor GS gekozen omdat ik begin dit jaar een test potje winstrol had en dat ging erg goed...

Vind juist de Dbol en Winstrol van GS erg goed, gebruik nu dbol als kickstart en merk het wel

Heb jij het ook in een zakje Derenzo?
Er zijn 2 topics. De een van mij waar ik aangeef dat ik het idee heb dat de D-bol anavar is en een van iemand anders die denkt dat zijn anavar juist weer D-bol is. Is wel apart.

Wel grappig dat TS zijn 1e post zijn topic is, lijkt beetje zwartmakerij imo ;)

Ja op zulke dingen moet betere regelgeving op DBB komen idd.
Want het is nu wel heel erg makkelijk om een accountje aan te maken en een marketingpost te doen, positief dan wel negatief :o

Ik persoonlijk vind oxy niks voor massa. Puur uit eigen ervaring gezien de winst is groot en het verlies nog groter. Echter kun je natuurlijk oxy pakken voor een goede test deca kuur. Maar gezien de risico's voor mij geen oxy meer

Ik persoonlijk vind oxy niks voor massa. Puur uit eigen ervaring gezien de winst is groot en het verlies nog groter. Echter kun je natuurlijk oxy pakken voor een goede test deca kuur. Maar gezien de risico's voor mij geen oxy meer

Heb paar keer oxy van scantel gehad, vond t echt niks. Anderen vonden het een supermiddel, persoonsgebonden dus.. Heb ook liever dbol dan oxy

Terug
Naar boven