AndroidHealthClinic

oxy GS

pitoe

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
82kg
Denk stilaan dat deze dikke fake is want zit al 3 dagen op 100mg voel er niks van tot nu toe ?

Graag enkel meningen , alvast bedankt !

Greetz

IMG_20130717_175628[1].jpg

IMG_20130717_175705[1].jpg

IMG_20130717_175714[1].jpg

Heb jij het ook in een zakje Derenzo?
Er zijn 2 topics. De een van mij waar ik aangeef dat ik het idee heb dat de D-bol anavar is en een van iemand anders die denkt dat zijn anavar juist weer D-bol is. Is wel apart.

Heb die topics gelezen en ik had dezelfde batch alleen in een zakje. Ging er gewoon goed op, kan nooit dat een UG als GS een hele batch verdoet door dbol en var door elkaar te halen, zeker gezien het feit dat var grondstoffen veel meer kosten

Heb die topics gelezen en ik had dezelfde batch alleen in een zakje. Ging er gewoon goed op, kan nooit dat een UG als GS een hele batch verdoet door dbol en var door elkaar te halen, zeker gezien het feit dat var grondstoffen veel meer kosten

Ja zou je zeggen en dat zou moeten zijn.. Maar hoe kan het dat ik voor beide net zoveel betaal?

• Topic Starter Topic Starter
alvast bedankt voor de reactie's juist 1 ding recht zetten heb geen voorkeur op vlak van merken koop regelmatig in en sta open voor kwaliteit en niet voor 1 bepaald merk dit was wel de 1ste aankoop bij deze bron en ook direkt de laatste :D want ben met oxy gestopt na 7 dagen , geen sides , geen massa , geen kracht is FAKE en niks anders ! Heb nog T-Bol staan van E.P.L na dag 2 op 40mg al krachtboost en zenuwen(opgefokt) niet normaal ;)

Terug
Naar boven