Fitness Seller

Oxy only

Status
Niet open voor verdere reacties.

Beast85

Cool Novice
Waardering
0
Ik begin deze week aan een 6 weken kuur oxymetholone, eerste week 50 mp pd en daarna 100 mg pd, mijn vraag is wat het verschil is tussen oxy en dianabol ? Ik heb al dianabol gebruikt en was best tevreden met het resultaat, maar ik weet dat oxy veel heviger is.. kan iemand mij zeggen wanneer ik mijn tamofix kuur moet beginnen, is dit meteen erna of pas een week na m'n kuur ?

Ook: Ivm voeding zou ik graag wat info wille krijgen over goeie voeding voor je gaat trainen, want ik voel me altijd futloos in de gym, alhoewel ik altijd al zeker 3 shakes (koolhydraten) binne heb voor ik ga trainen, maar ik zou die energie ook uit vaste voeding willen halen, ik eet meestal een banaan en drink meestal ne cola voor ik ga trainen, maar ik weet dat er meer is... tell me !

Ik heb geen reacties nodig van mensen die tegen orals only gekant zijn, gewoon antwoorden op m'n vragen aub. Thx

waarom weet je dit niet al?Is zulke basic kennis die je nog niet hebt.
WTF is dat met cola voor het trainen?Je bent Giel Beelen toch niet?!

alhoewel ik altijd al zeker 3 shakes (koolhydraten) binne heb voor ik ga trainen, maar ik zou die energie ook uit vaste voeding willen halen, ik eet meestal een banaan en drink meestal ne cola voor ik ga trainen, maar ik weet dat er meer is... tell me !

3 shakes? wtf zijn dat je "maaltijden"

Hoeveel heb je met die andere kuur behaald en behouden?

edit:
ik kijk net naar je gallerij zie ik dit:

Doel: schouders en rug beginnen trainen want dit heb ik nooit gedaan, gwn groter en breder worden. rond de 90 kg wegen, mss 95 ?

Laatst bewerkt:
Neem dan redbull voor je gaat trainen of snuif een lijntje, gaat stukken beter.

Search functie gebruiken, vind je alle antwoorden.

Het was dan ook sarcastisch :rolleyes::D
btw dat heb ik nooit in mijn hoofd gehaald toen ik nog gebruikte om onder invloed te trainen. Lijkt me heel onverstandig en gevaarlijk.

off-topic. Sommige middelen helpen wel degelijk als je wat langer traint maat. Zeker in de cut :rolleyes:

waarom alleen oxy?

Amfetamine onderdrukken je hongergevoel superhard, maar ik zou echt niet beginnen met speed om te gaan cutten hoor!

volgens wat ik heb ervaren vriend
breken amfetaminen spierweefsel af...

Ik verlies van NIX spieren, gelijk op welke manier ik fout leef en fout eet,
van speed wel...

Speed is sowieso troep jongens, come on..

Hehehe... Veel ervaringdeskundigen hiero.

Heb er zelf nog nooit echt spiermassa door zien verdwijnen though.

ja door een kuur zie je ze ook niet opbouwen hé...
je ziet je neus en oren ook niet langer worden hé...

maar als je kijkt naar je weegschaal, of omtrekken meet, kan ik over zekerheid van mijn stelling spreken...

Dude, amphetamine voor te cutten...
Ga dan tenminste clen ofzo gaan gebruiken, als je jezelf toch naar de kloten wil helpen. Clen is ook wel wat katabool, maar het is geschikt om te cutten.
Amphetamine zal niet veel meer voor je doen dan honger onderdrukken en gewoon extreem katabool werken.
Big no-go imo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven