Fitness Seller

Oxy only

Status
Niet open voor verdere reacties.
I said it before and I'll say it again... Denk dat sommige mensen nog eens serieus zouden schrikken moesten ze zien wat drugs/medicatie met je lichaam (spiermassa) kan doen.

I said it before and I'll say it again... Denk dat sommige mensen nog eens serieus zouden schrikken moesten ze zien wat drugs/medicatie met je lichaam (spiermassa) kan doen.

die dat het tegendeel beweren, hebben geen uitgebreide ervaring ermee of zijn natuurtalenten dat geen cortisol en andere afbreekstoffen aanmaken, meer moet niet gezegd worden...

• Topic Starter Topic Starter
ik wil geen prik zetten, voorlopig nog niet, en mixe met andere pille doe ik ni graag omdat oxy al hevig is voor de lever.. ik heb nu nog steeds geen antwoord op mn vraag

---------- Toegevoegd om 23:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:37 ----------

3 shakes? wtf zijn dat je "maaltijden"

Hoeveel heb je met die andere kuur behaald en behouden?

edit:
ik kijk net naar je gallerij zie ik dit:

Kun jij lezen ? Er staat shakes, niet maaltijden, deze drink ik tss m'n maaltijden in gespreid over heel de dag, ik wil nu gwn weten wat ik kan eten om veel energie uit te halen zodat ik een uur of 2 goed kan door trainen, ik dacht eventueel aan een No Xplode pot bij de oxy kuur ?

is dit serieus ? shake (koolhydraten) ? wtf
en je weet het verschil niet tussen dianabol en oxy, en je wilt gaan kuren
lolllllll
wat mij betreft een slotje op dit topic, waardeloos

Vriend van me heeft dit ook gedaan .. Hij was redelijk tot zeer skinny.
Hij nam oxy op 75mg 5weekjes , Hierbij at hij +3000Kcal per dag en +3KH shakes.
De kilo's vlogen erbij , Hij kreeg een dikke kop in no-time en kracht als een gek.
Vocht vocht vet vet en klein beetje muscles kwam hij bij.
Is dit wat je wil ?

En nadien van de 9kg gain maar 3kg overgehouden ?

Ik begin deze week aan een 6 weken kuur oxymetholone, eerste week 50 mp pd en daarna 100 mg pd, mijn vraag is wat het verschil is tussen oxy en dianabol ?
De werkzame dosis ligt bij dbol lager, wat wil zeggen dat je meer mg oxymetholon moet nemen, wat wil zeggen dat je mee vergif gaat binnenkrijgen. Bovendien is oxy de enige AAS waarvan aangetoond is dat het kanker kan veroorzaken. Daarnaast is het zowel oestrogeen (de structuur lijkt op estradiol) als androgeen, wat de kans op gyno, haaruitval en een zwellende prostaat reëel maakt. Oxy vergroot ook de vochtretentie meer dan zo'n beetje elke andere AAS, wat een te hoge bloeddruk in de hand werkt, en wat ook de kans dat je na de kuur een flinke terugval krijgt erg groot maakt. Oxy is een AAS die niet echt ideaal is om massa op het frame te krijgen die ook lange tijd moet blijven zitten. Als je ooit foto's hebt gezien van opgeblazen BB, met spieren als ballonnen, dan is de kans groot dat er oxy gebruikt werd. Als je diezelfde BB enkele weken later terugziet dan is het meeste van die opgeblazen look weer verdwenen. Atleten die heel snel heel veel volume willen toevoegen, kunnen er dus zeker voordeel uit halen, vooral vanwege de korte halfwaardetijd. Voor ervaren (amateur) atleten en hobbyisten kan een kuur opgestart worden met 4-5 weken 50 - max. 150mg/dag. Hoger gaan is waarschijnlijk niet interessant vanwege de toename van bijwerkingen. Oxy is niets voor beginners, zij starten beter met een veiliger middel, dat op lange termijn een zo groot mogelijk rendement behaalt.

Meer info:
http://wiki.dutchbodybuilding.com/Anadrol
http://wiki.dutchbodybuilding.com/Dianabol
[Link niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: kix
Post eens uw voedingsschema,ik veronderstel dat uw doel massa is.
Als 500+kh,250+E,80+V geen energie geeft?
kh:rijst,fruit,brood,aardappelen,pasta,E:kwark,eieren,mager melk,beef,kip,tonijn,,,,,vet olijfolie,noten blabla,,,,

Probeer eens tijdens de workout aa drink te verdunnen met water?Of zoals je zei een PWO
Maar als je stevig eet hoef je imo geen pwo te nemen......
Als je nou slim bent zet je gewoon 1-10 Test-e 500mg/week
1-5 50-100mg oxy pd en nakuren natuurlijk,
Het lijkt scary injecteren maar als je het 1 maal onder de knie hebt,zit je te popelen voor de andere inject haha :D

succes

Laatst bewerkt:
De werkzame dosis ligt bij dbol lager, wat wil zeggen dat je meer mg oxymetholon moet nemen, wat wil zeggen dat je mee vergif gaat binnenkrijgen. Bovendien is oxy de enige AAS waarvan aangetoond is dat het kanker kan veroorzaken. Daarnaast is het zowel oestrogeen (de structuur lijkt op estradiol) als androgeen, wat de kans op gyno, haaruitval en een zwellende prostaat reëel maakt. Oxy vergroot ook de vochtretentie meer dan zo'n beetje elke andere AAS, wat een te hoge bloeddruk in de hand werkt, en wat ook de kans dat je na de kuur een flinke terugval krijgt erg groot maakt. Oxy is een AAS die niet echt ideaal is om massa op het frame te krijgen die ook lange tijd moet blijven zitten. Als je ooit foto's hebt gezien van opgeblazen BB, met spieren als ballonnen, dan is de kans groot dat er oxy gebruikt werd. Als je diezelfde BB enkele weken later terugziet dan is het meeste van die opgeblazen look weer verdwenen. Atleten die heel snel heel veel volume willen toevoegen, kunnen er dus zeker voordeel uit halen, vooral vanwege de korte halfwaardetijd. Voor ervaren (amateur) atleten en hobbyisten kan een kuur opgestart worden met 4-5 weken 50 - max. 150mg/dag. Hoger gaan is waarschijnlijk niet interessant vanwege de toename van bijwerkingen. Oxy is niets voor beginners, zij starten beter met een veiliger middel, dat op lange termijn een zo groot mogelijk rendement behaalt.

Meer info:
http://wiki.dutchbodybuilding.com/Anadrol
http://wiki.dutchbodybuilding.com/Dianabol
[Link niet meer beschikbaar]

+1

respect dat je dit post hoor big-t, en de moeite er voor neemt
maar met dit soort topics denk ik vaak van gast ga je eens inlezen en studeren

• Topic Starter Topic Starter
is dit serieus ? shake (koolhydraten) ? wtf
en je weet het verschil niet tussen dianabol en oxy, en je wilt gaan kuren
lolllllll
wat mij betreft een slotje op dit topic, waardeloos

jij bent waardeloos idioot, ik heb geen problemen met zinnige kritiek, zoals Mr T postte want hij post immers feiten, het doet sowieso goed om info te krijgen, of het nu goede is of slechte, ik denk dat jij niet doorhebt dat de meeste leden hier nog amateurs zijn zoals mij en dus niet meteen afgeslacht hoeven te worden omdat ze het verschil niet kennen tss oxy en diana, waar dient dit forum anders voor, om uit te leren en ervaringen uit te wisselen niet ? en dan ga jij zoiets stoms neertypen als, slotje op dit topic. Mensen als jou maken me ziek en dienen afgeknald te worden. Smartass.
Voor de rest die reageerden, thx voor de info !
Ik doe het vooral voor de krachtgains trouwens

jij bent waardeloos idioot, ik heb geen problemen met zinnige kritiek, zoals Mr T postte want hij post immers feiten, het doet sowieso goed om info te krijgen, of het nu goede is of slechte, ik denk dat jij niet doorhebt dat de meeste leden hier nog amateurs zijn zoals mij en dus niet meteen afgeslacht hoeven te worden omdat ze het verschil niet kennen tss oxy en diana, waar dient dit forum anders voor, om uit te leren en ervaringen uit te wisselen niet ? en dan ga jij zoiets stoms neertypen als, slotje op dit topic. Mensen als jou maken me ziek en dienen afgeknald te worden. Smartass.

Noem hem niet idioot, hij zegt de waarheid, je hebt je spullen al in huis en je weet niet wat het doet met je...

Khoop allesinds voor jou dat je echt niet aan de oxy gaat...

Beter met halotestin(nog veel opties) dan voor krachtgains...
maar weet je wel wat je wil? nuplots kom je af met krachtgains
er zijn nog zoveel opties dan, maar zoals al gezegd, oxy is waardeloos en tijdelijk opgeblazen zijn... + je verdoet je ingewanden...
verkoop die oxy man

Laatst bewerkt:

Voor die simpele, basic feiten, bestaat de zoekfunctie mijn zoon. Dan vind je honderden gelijkaardige topics, met dezelfde nutteloze vragen. Er is zelfs speciaal een DBB wiki aangelegd waar alles te vinden is over bepaalde AAS.
Het forum dient om nog eventueel vragen te beantwoorden over dingen die je onduidelijk zijn, niet over basiskennis die je echt wel moet hebben voor je aan zoiets begint. Een forum dient ook voor advies te geven en te krijgen, en dat is: oxy is niet wat je zoekt.

oja nog even dit,
heb net effe je foto's bekeken, je had ergens bij 1 van je foto's een comment gezet. ik citeer:

Beast85
Cool Novice

, </td> </tr> <tr> <td align="left">
schouder, rug en benen heb ik NOOIT getraind, hoe train ik m'n onderarm dan ?</td></tr></tbody></table>
ik heb hier dus een halfuur op de grond zitten lachen... :)
jij hoort niet eens in de AAS sectie thuis met de 'kennis' die je hebt, sorry maar met alleen je borst oppompen ga je er niet komen vriend, ik bedoel het goed hoor begrijp me niet verkeerd... maar ga je gewoon verdiepen in voeding en training. want daar zul je ook op langere termijn veeel en veel meer aan hebben dan een kuurtje oxy of iets dergelijks.

oja nog even dit,
heb net effe je foto's bekeken, je had ergens bij 1 van je foto's een comment gezet. Ik citeer:

Ik heb hier dus een halfuur op de grond zitten lachen... :)
jij hoort niet eens in de aas sectie thuis met de 'kennis' die je hebt, sorry maar met alleen je borst oppompen ga je er niet komen vriend, ik bedoel het goed hoor begrijp me niet verkeerd... Maar ga je gewoon verdiepen in voeding en training. Want daar zul je ook op langere termijn veeel en veel meer aan hebben dan een kuurtje oxy of iets dergelijks.

+1 :d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven