MuscleMeat

Paar vraagjes wat betreft AAS

• Topic Starter Topic Starter
1-10 500test E e.w.
12-15 20 nolva e.d.
O ja...mss ff hcg bij de hand houden!(lees je maar ff in daar over)alleen als het nodig is 500iu e.w.

thnks for the info.
heb al wel wat gelezen over hcg maar nog lang niet genoeg, ik ga nog even heel veel research doen ;)

Waarom niet gewoon eerste keer basic houden ?
Kijken hoe het bevalt + groot leermoment, want ook al lees je alles, praktijk zal toch anders zijn.
Kun je altijd eventueel bij 2de kuur dingen toevoegen lijkt mij.

Waarom niet gewoon eerste keer basic houden ?
Kijken hoe het bevalt + groot leermoment, want ook al lees je alles, praktijk zal toch anders zijn.
Kun je altijd eventueel bij 2de kuur dingen toevoegen lijkt mij.

ja ik bedoelde eigenlijk sust 250 IPV de test-e maar test-e is meer basic en logischer voor een 1e kuur denk ik wat jij zegt.

Sust of test e, neem gewoon wat je het goedkoopst kan krijgen ;)

Weet niet of het logischer is :P
Maar sinds ik ook steeds meer aan het inlezen ben, valt me op dat 90% van de aangeraden eerste kuurtjes gewoon test e only is.
Heb het er ook regelmatig over met een vriend en die raad hetzelfde aan.
Viel me ook wel op dat test e bij vrijwel elk kuurtje wel erbij zit.
Dus leek mij logisch om vanuit daar te beginnen, leren wat het bij je doet en dan pas uitbreiden.

@GetXXL, is het echt verstandig om voor het goedkoopste te gaan ?
Ook al is de dealer betrouwbaar.

Tja, je weet nooit of het echt is als je het koopt, ongeacht hoe veel je er voor betaalt. Daarom ook altijd bij iemand halen die jij vertrouwt, en die iets te verliezen heeft blijkt het nep te zijn. En altijd in de nep of echt sectie checken hier op het forum als je het niet helemaal vertrouwt.

Sust is niks meer dan 'n blend van esters, test = test. Al gaat de een weer 'lekkerder' op sust dan op test enth en andersom.
Maar als iets uitzonderlijk goedkoop is zou ik altijd m'n vraagtekens zetten bij de echtheid.

Laatst bewerkt:
Ja heb je gelijk in.
Maar als je beslist te gaan kuren lijkt het me dat je in ieder geval betrouwbaar adresje heb.
De echt-nep sectie hier op het forum is zeker handig voor het geval dat.
Sorry voor topic hijack btw :P

als je genoeg centen hebt, kan je een anavar kuurtje doen. moet je wel hoog genoeg gaan.
is zeker ook goed, en vet en vocht moet je zeker niet voor vrezen, integendeel.

gr

s

als je genoeg centen hebt, kan je een anavar kuurtje doen. moet je wel hoog genoeg gaan.
is zeker ook goed, en vet en vocht moet je zeker niet voor vrezen, integendeel.

gr

s

nee daar vrees ik niet zo voor, me voeding is wel prima in orde.
Nu hoorde ik gisteren van iemand dat ik beter met deca kan beginnne, want met test dan verlies je na je kuur alles weer, zolang je gwn goed nakuurt is dat massaverlies na de kuur toch nihil?

Lijkt me onzin dat je met test na je kuur alles verliest.
Of je moet erna stoppen met eten, ja dan verlies je het :P
Kan niet spreken uit eigen ervaring maar denk dat 90% die eerste kuurtje test only deden, goeie resultaten heeft behouden.
Dus hoor ik het ook graag van die personen :)

nee daar vrees ik niet zo voor, me voeding is wel prima in orde.
Nu hoorde ik gisteren van iemand dat ik beter met deca kan beginnne, want met test dan verlies je na je kuur alles weer, zolang je gwn goed nakuurt is dat massaverlies na de kuur toch nihil?

Pffffff, dikke onzin natuurlijk.

Oud topic van mij maar, kheb besloten om naar de zomer, begin van de bulk deze kuur te gaan doen!

1-10 500test E e.w.
12-15 20 nolva e.d.

De hcg wil k er ook bij voor de zekerheid, 500iu e.w. dus.

en wat zijn precies de hoeveelheden test e, nolva en hcg die ik moet kopen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Oud topic van mij maar, kheb besloten om naar de zomer, begin van de bulk deze kuur te gaan doen!

1-10 500test E e.w.
12-15 20 nolva e.d.

De hcg wil k er ook bij voor de zekerheid, 500iu e.w. dus.

en wat zijn precies de hoeveelheden test e, nolva en hcg die ik moet kopen?

Potje nolva van 100 tabs en 2 vials van 10ml @ 250mg/ml (misschien 3 vials kopen, kan je eventueel je kuur paar weekjes verlengen en wat speling als je mls verspilt)

Test zijn vials of ampullen, hg/ug.
Voor 1000 regel ik het voor je inc. spuiten(geintje natuurlijk, maar mag geen prijzen noemen)

Potje nolva van 100 tabs en 2 vials van 10ml @ 250mg/ml (misschien 3 vials kopen, kan je eventueel je kuur paar weekjes verlengen en wat speling als je mls verspilt)

potje nolva 100 tabs, en 3 vials van 10ml van 250mg/ml, ik dacht zelf ook direct aan 3 want stel ik laat er 1 vallen haha (zonde :O)

en nog 1 vraag,
ik ben geboren met 1 teelbaal, ze hebben na me geboorte nog 3x operatie uitgevoerd en uitgebreid gezocht naar de 2e omdat ze dachten dat die niet ingedaald was misschien, maar die is er nooit geweest.
Hoe zit dat dan nu met als me eigen test productie stilligt en me ballen krimpen?
Of is het verstandig als ik hiervoor naar de dokter ga!

Laatst bewerkt:
als je sustanon neemt 250mg 2 x per week spuiten
test enanthaat moet je maar 1 x per week spuiten

Ik heb een paar maanden geleden ook mijn eerste kuur test only gedaan, ging er super op! perfect voor eerste kuurtje, heb ook winstrol erbij gedaan als kickstart en daar was ik ook heel content van, veel kracht bij gekregen en je moet niet wachten tot de test e inkickt. denk er maar is over na, heb niets van sides of last gehad van de winstrol.

test-e 500mg/w w1-10
winstrol 40mg/d w1-4
nakuur nolva 20mg/d w12-15

Grtzz

als je sustanon neemt 250mg 2 x per week spuiten
test enanthaat moet je maar 1 x per week spuiten

Ik heb een paar maanden geleden ook mijn eerste kuur test only gedaan, ging er super op! perfect voor eerste kuurtje, heb ook winstrol erbij gedaan als kickstart en daar was ik ook heel content van, veel kracht bij gekregen en je moet niet wachten tot de test e inkickt. denk er maar is over na, heb niets van sides of last gehad van de winstrol.

test-e 500mg/w w1-10
winstrol 40mg/d w1-4
nakuur nolva 20mg/d w12-15

Grtzz

hmm een kickstart heb ik ook aan gedacht maar, op zich wil ik wel wachten tot de test E inkickt 4 tot 6 weken, geen probleme mee, waarom moet ik volgens jouw niet wachten tot de test-e inkickt:P

Terug
Naar boven