Fitness Seller

Paar vraagjes wat betreft AAS

Omdat het wachten erop verdomde irritant, en zonde van je kuur is.

Omdat het wachten erop verdomde irritant, en zonde van je kuur is.

dat zeker maar ook omdat je van de winstrol veel kracht bij krijgt. In de tweede week voelde ik kracht al omhoog gaan, je wordt er wat harder van maar tegen week 5 als de test e inkickt (bij mij was dit zo) heeft de winstrol zijn werk al gedaan. Dus dit is zeker een meerwaarde om een kickstart te doen.

Mijn eigen mening...

Grtz ;)

• Topic Starter Topic Starter
dat zeker maar ook omdat je van de winstrol veel kracht bij krijgt. In de tweede week voelde ik kracht al omhoog gaan, je wordt er wat harder van maar tegen week 5 als de test e inkickt (bij mij was dit zo) heeft de winstrol zijn werk al gedaan. Dus dit is zeker een meerwaarde om een kickstart te doen.

Mijn eigen mening...

Grtz ;)

klinkt wel goed inderdaad! een kickstart, zodra dan de test-e inkickt heb je dan niet dat je kracht weer ietsjes achteruitgaat of zorgt de test voor meer kracht dan de winstrol?

10 weken 500mg test-e of sust,
12 t/m 16 20mg nolvadex

Dit las ik eerder terug in dit topic. Moet er altijd een week tussen kuur en nakuur zitten of moet/mag dit langer of korter? ;)

Nee dat ligt aan de gebruikte steroïde (ester).

Dit dus. En een beetje meer uitleg omdat je het niet helemaal snapt denk ik TheWazor. Zoals Navy al aangeeft, het gaat om de ester, deze vertraagt de afgifte van de steroide in kwestie. Waardoor er bijv. na 'n week na injectie nog steeds een dermate hoge afgifte is, dat je niet gelijk dan al je nakuur wilt starten. Bij een korte ester begin je dus sneller de nakuur dan bij een lange ester. Bij niet veresterde steroiden (orals bijv.) begin je zelfs de dag na je laatste oral je nakuur.

Edit:
[Link niet meer beschikbaar] als je het interessant vindt.

klinkt wel goed inderdaad! een kickstart, zodra dan de test-e inkickt heb je dan niet dat je kracht weer ietsjes achteruitgaat of zorgt de test voor meer kracht dan de winstrol?

als de test inkickt gaat je kracht er alleen maar op vooruit! geloof mij het gaat goed gaan als je voeding en training in orde is. ik heb 14 kilo gewonnen voor mijn nakuur, na een maand 2 kilo kwijt.

Nu wel een weekje ziek geweest en niet gaan trainen. In totaal 6 kilo kwijt. Dus nog altijd 8 gewonnen.
Grtzz

welke datum begint je kuur ongeveer?

ik ben geboren met 1 teelbaal, ze hebben na me geboorte nog 3x operatie uitgevoerd en uitgebreid gezocht naar de 2e omdat ze dachten dat die niet ingedaald was misschien, maar die is er nooit geweest.
Hoe zit dat dan nu met als me eigen test productie stilligt en me ballen krimpen?
Of is het verstandig als ik hiervoor naar de dokter ga!
?????????
Wiens kloon ben jij?

..Of heb je echt maar 1 bal..? :(

?????????
Wiens kloon ben jij?

..Of heb je echt maar 1 bal..? :(

im serious dude echt waar!
is verder niet erg ofso, 1tje doet net zoveel werk als 2

---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:12 ----------

welke datum begint je kuur ongeveer?

ik denk in september/oktober ofso, wil nog even deze bulk naturel afronden en natuurlijk cutten tot 10% minimaal.
en dan beginnen aan deze bulkkuur op een VP van 10%

Wat vind je buitenlandse chick ervan?

im serious dude echt waar!
is verder niet erg ofso, 1tje doet net zoveel werk als 2

---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:12 ----------

ik denk in september/oktober ofso, wil nog even deze bulk naturel afronden en natuurlijk cutten tot 10% minimaal.
en dan beginnen aan deze bulkkuur op een VP van 10%

aight net terug van zomervakantie, kofferbak vol met turkse sust:cool:

Laatst bewerkt:
test is de basis dus starten met test

met test e only, kan ik nog wel me vriendin bevredigen toch?:P

iemand?

met test e only, kan ik nog wel me vriendin bevredigen toch?:P

ja tuurlijk je hebt alleen maar meer zin in coïtus je het is testosteron waar je normaal gesproken geil van word, dus als je ineens 5 x zoveel in je lichaam hebt....

oud topic van mij.
maar ik heb nu besloten om me 1e kuur vanaf midden november ergens te starten.
wordt een test-e 500mg E.W. voor 10 weken.
nakuurtje met nolvadex vanaf week 12 20/20/20/20
Kickstart moet ik nog even kijken, ik zie overal dat dianabol tabs wordt aangeraden, maar winstrol tabs lijkt mij ook wel wat.
Moet nog even kijken voor een betrouwbare dealer en dan kan ik beginnen.

stats:
1.83
81kg
12/13% vp, (heb het al maanden niet meer gemeten maar de laatste 2 fotos in me picsgallerij zijn recent daar is het wel te zien dat k nog aardig lage bf heb)

Heb 4 jaar trainingservaring, waarvan de afgelope 2,5 jaar met de juiste voeding/trainingsschema.
heb de afgelope tijde veel kennis opgedaan qua voeding en training en dat verloopt prima nu.
Op aanvraag kan k me voeding en trainingschema hier posten.
Ik had er veel meer uit kunnen halen in zoveel tijd maar ik doe al me uiterste best in combinatie met me werk en school ik was een erg dunne exto, startgewicht was rond de 70kg.

• Like
Waarderingen: kane
Nou succes dan maar, denk er zelf aan om ergens rond deze tijd volgend jaar ook éénzelfde kuur te doen.

Logje bijhouden mss?

ja alsk me gear heb en k begin dan ga ik zeker een logje bijhouden, ik zit nog te twijfele tusse dboll of winstrol tabs als kickstart!

Terug
Naar boven