MuscleMeat

paar vragen hoop duidelijk antwoord

joepert

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
wat is t verschil tussen 500 mg test elke week of 250 mg om de 5 dagen wat zijn de voor en nadelen hiervan.en wat zijn de mogenlijkheden om mee telaten lopen ik lees hier zoveel verschillende dingen hoor op de sportschool zoveel verschillende dingen dat k t eigenlijk allemaal niet meer weet,en omdat k niet zomaar wat wil gaan doen,naar antwoorden wat jullie geven zal ik met anderen vragen komen.

mvg joepert

Als je 250mg e5d zet krijg je op weekbasis 350 mg binnen, that's the difference.. Het is niet nodig om Test E e5d te zetten, eens per week is genoeg, en nog makkelijker ook, aangezien je dan een vaste inject dag hebt..

Verder ga ik er vanuit dat dit je eerste kuur is, en dan is 500 mg test e voor een week of 10 / 12 meer dan genoeg, prima eerste kuur!

• Topic Starter Topic Starter
wordt 1e inject kuur heb vorig jaar stanozolol tabs gepakt om te kijken hoe mijn lichaam reageert k heb daar nog 1 potje van over dacht dat t misschien wat is voor die eerste paar weken omdat k dat hier wel eens lees,k weet niet of t een goed idee is of raden jullie t af??

Daar is niets mis mee,

Test begint pas echt goed merkbaar te worden vanaf week 3 ongeveer, winny (stanozolol) werkt direct, dus dat zou je de eerste 3 / 4 weken kunnen pakken, zodat je meteen kunt beginnen met knallen :)

Ik raad 40 of 50 mg per dag aan, verspreid over twee innames per dag.. De dosering moet je zelf bepalen, dat is afhankelijk van hoe je het de vorige keer ervaren hebt.

Terug
Naar boven