MuscleMeat

Paar vragen over dianabol pillen

Y e l s e w

Cool Novice
Waardering
0
Kheb een paar vragen over dianabol pillen.. ik was aan t praten met een vriend die wou beginnen over 1 maand dus inderdaad met dianabol pillen, 300 ---- en 5x per week trainen 8 pillen per dag nemen.. 2 maanden lang..

Ik vond dit een beetje extreem overkomen.. maar is dit gewoon normaal of zoude jullie het heel anders aan pakken als je 300 pillen had?

Thnx alvast

Laatst bewerkt:
geen prijzen vermelden!!

En heeft hij dan ook aan een deftige nakuur gedacht??

Laatst bewerkt:
geen prijzen noemen kerel...
hoeveel mg per pil zijn ze?

• Topic Starter Topic Starter
Sorry mense prijs is weg mijn excuses:P.. ehm dit gaat trouwens over een eerste kuur..

50mg (5 pillen van 10mg of 10 van 5mg) per dag voor 6 weken will do the trick, nakuur met nolvadex en evt iets van mariadistel voor de lever;)

Ja kweet ff niet wat de mg inhoud is maar dat kan ik woensdag te weten komen zijn er veel verschillende dan? Of alleen de 5 en 10mg..? en nakuur nolvadex hoelang en hoeveel gebruik etc?

Misschien moet je vriend eerst research doen alvorens enkele 'pilletjes' te nemen, zonder enig besef van de werking en bijwerkingen.
Het is gewoon zo retarded om 300 pillen te kopen en gewoon te gaan slikken ..

Ja kweet ff niet wat de mg inhoud is maar dat kan ik woensdag te weten komen zijn er veel verschillende dan? Of alleen de 5 en 10mg..? en nakuur nolvadex hoelang en hoeveel gebruik etc?

Nakuur op 3 a 4 weken houden 30 30 20 20 ofzo (mg per week) kan je ook vinden met de search functie;)

En als je nog niet weet waar mg voor staat, zou ik nog niet met kuren beginnen.

Kun jij mij trouwens vertellen, wat de effecten van dianabol zijn, en wat je met de kuurt wenst te bereiken?

dat is hij dus ook niet zo van plan omdat ik dat ook tege hem zei ( ik zelf gebruikt niet trouwens maar weet wel degelijk de bijwerkingen en hij ook wel maar k vroeg mij het af..

De neveneffecten iig zijn vooral die ik weet acne, hoge bloeddruk, , leververgiftiging, versnelde hartslag... & trouwens ik ga niet gebruiken een vriend van mij hé en hem was vertelt dat iemand 8kg gainde en 7 overhield dat wou hij ook..

De neveneffecten iig zijn vooral die ik weet acne, hoge bloeddruk, , leververgiftiging, versnelde hartslag... & trouwens ik ga niet gebruiken een "vriend" van mij hé en hem was vertelt dat iemand 8kg gainde en 7 overhield dat wou hij ook..

je mag er ook gewoon voor uitkomen hoor

Bang van een prik,testgel will do the trick!

Nakuur op 3 a 4 weken houden 30 30 20 20 ofzo (mg per week) kan je ook vinden met de search functie;)

En als je nog niet weet waar mg voor staat, zou ik nog niet met kuren beginnen.

Kun jij mij trouwens vertellen, wat de effecten van dianabol zijn, en wat je met de kuurt wenst te bereiken?

lees jij eigenlijk wel ? het is niet zijn kuur ... en hij zegt dat hij niet weet HOEVEEL mg de tabs zijn

Terug
Naar boven