Kaas is groen
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 351
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 42kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

mocht ik met houston in 1 ding eens zijn dan is het idd dat homofilie een ziekte is dat makkelijk genezen kan worden
een besmettelijke ziekte zelfs dat aan kinderen wordt geindoctrineerd als normaal en waar ik miljoenen aan belasting betaal zodat die kleuterneuqers hun lul elk jaar in de grachten kunnen laten zien
bah! op een eilandje zetten en nuken![]()
Maar goed dat je de studie psychologie niet hebt afgemaakt, ik zie altijd zoveel enorme frustraties in je post, Tip begin eerst eens je zelf te helpen dat je weer een beetje stabiel in het leven staat, als jij eindelijk je zelf geholpen hebt zou je andere kunnen helpen.
He klaas vraag de volgende keer is of een homo gelukkig is en niet liever hetero was geweest, ik heb een homo vriendje en ik kan je zeggen dat hij abosoluut niet blij is dat hij homo is.
Klaas eigenlijk vind ik het een goed keus van jou dat je toch niet de richting bent ingeslagen van de gezonheidszorg, psychiatrie is toch een pseudo wetenschap.
Tegenwoordig kan je psycholgie zelfs op HBO nivea doen, nou dat zegt al genoeg lijkt mij dat het een waardeloze studie is.

?