AndroidHealthClinic

Pandora uit de film Avatar bestaat (James Camaron)

iran the best country of the world :fu:

ocharm, je vriendje isn't gay about the fact that he is gay....

Ik heb liever linkse klaas dan zo'n uitrgerangeerde, gefrusteerde, iranophemelende gedachtenkanker-hebbende shoarmaboer als jou.

Woorden kunnen niet beschrijven welk een debielengehalte jij bezit.

• Topic Starter Topic Starter
ll

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
ll

Laatst bewerkt:
fock die shit tamme!

Yup, wil je daten?...

Maar even serieus, nee ik ben geen homo. Het is gewoon een verkrachte mening dat in de huidige samenleving homo's als genetic failure worden gezien(wat jij hier beweert)...

jij denkt als 17 jarige wel veel te weten over de wereld of niet?
Behalve een handvol landen in west-europa is er bijna nergens op de wereld de homo bevolking geacepteerd. Maar ja omdat wij hier in nederland leven in een schaamteloze maatschapij wordt hier wel van alles geacepteerd. je zou haast met je schoonouders praten over hoe je hun dochter gister verwend had. Zo werkt dat niet overal. Er zijn mensen die eigen waarde, respect, trots en normen en waarden, waar mensen tegen op kijken en bijzonder veel respect voor ze hebben. Dat zijn termen die jij nog niet eens van toepassing zijn in jou leeftijdgrens. En dat die mensen dat als mislukking en schande zien en zich schamen voor zulke mensen is gewoon logisch. En ja ik geef ze groot gelijk. Dit is iets wat nooit door iedereen geacepteerd zal worden en ook nooit volledig geacepteerd moet worden omdat het gewoon verkeerd is en niet hoort. Genetic failure, ja zeker. Of wat zie jij het dan vooruitgang of een soort van positief evolutie? verder heb ik niets persoonlijks tegen homo's alleen vind ik het dikke bullshit dat ze zomaar denken dat ze gewoon in de maatschappij gelijk kunnen staan en hetzelfde behandeld kunnen worden. Doe maar wat je wilt doen, maar hou je gegay maar in je huis. Wil niet over 10 jaar aan mijn kinderen gaan uitleggen waarom er allemaal mannen op de straat hand in hand lopen en elkaar kussen.

Laatst bewerkt:
Impliceer je daarmee dat je tongzoenende hetero's wel gaat staan toe te juichen?

nee, wat ik bedoel dat het een beeld is wat niet hoort in openbaar.

Sja, zo heeft iedereen zo zijn eigen wensen he. Ik zie het liefst halve garen opgesloten worden of in ieder geval hun stemrecht en recht om zich voor te planten kwijtraken maar ja...kan eigenlijk niet he? Soms is het maar goed ook dat dat allemaal niet kan.

De mensen zijn niet eens blauw daar :(, hooguit blauwe ballen

trouwens mooi stukje uit eerste filmpje met de man Mohammed Mossadeq. Als het aan deze man lag had in iran in de jaren 50 al een vrij westerse democratie. Maar ja de olie uitbuiters VS en England. Stuurden even CIA langs om hem even een kop kleiner te drukken. Omdat ze geen olie meer kregen aangevoerd. Heeft obama zelf ook op 4 juni erkent. Zo zie je maar, niets mis met het land en voor de revolutie hoorde iran zelfs tot een van de top landen van de wereld nadat zij het land aan gort hebben geholpen. Vs is de grootste schande op de wereld, wake up.

Behalve een handvol landen in west-europa is er bijna nergens op de wereld de homo bevolking geacepteerd. Maar ja omdat wij hier in nederland leven in een schaamteloze maatschapij wordt hier wel van alles geacepteerd. je zou haast met je schoonouders praten over hoe je hun dochter gister verwend had. Zo werkt dat niet overal. Er zijn mensen die eigen waarde, respect, trots en normen en waarden, waar mensen tegen op kijken en bijzonder veel respect voor ze hebben. Dat zijn termen die jij nog niet eens van toepassing zijn in jou leeftijdgrens. En dat die mensen dat als mislukking en schande zien en zich schamen voor zulke mensen is gewoon logisch. En ja ik geef ze groot gelijk. Dit is iets wat nooit door iedereen geacepteerd zal worden en ook nooit volledig geacepteerd moet worden omdat het gewoon verkeerd is en niet hoort. Genetic failure, ja zeker. Of wat zie jij het dan vooruitgang of een soort van positief evolutie? verder heb ik niets persoonlijks tegen homo's alleen vind ik het dikke bullshit dat ze zomaar denken dat ze gewoon in de maatschappij gelijk kunnen staan en hetzelfde behandeld kunnen worden. Doe maar wat je wilt doen, maar hou je gegay maar in je huis. Wil niet over 10 jaar aan mijn kinderen gaan uitleggen waarom er allemaal mannen op de straat hand in hand lopen en elkaar kussen.

Ohhhhhh op die fiets!!! Ja natuurlijk, laten we meteen het Ubermensch en Untermensch principe eventjes invoeren! Goed idee gast...

Homo's, Lesbisch, Transcoïtusuelen zijn nou eenmaal anders dan het grootste gedeelte van de bevolking. Dat dit door een afwijking, ziekte of wat dan ook komt laat ik hier eventjes links liggen. Maar jij vind dus dat ze minderwaardig zijn omdat ze anders zijn?... Naar mijn weten zijn het ook nog steeds mensen... En je hebt een punt dat ze in deze samenleving nog niet geaccepteerd moeten worden, wat ik daar op moet zeggen weet ik ook niet echt... Maar goed...

Oh, en stop met die "Jij bent 17 dus je heb geen blablablablabla" want dit is toch redelijk bullshit... Ik mag dan wel 17 zijn maar ik kan hier best over mee praten ;) Misschien dat ik niet altijd gelijk zal hebben maar dat is waar een discussie voor is, om ook van te leren...

Ohhhhhh op die fiets!!! Ja natuurlijk, laten we meteen het Ubermensch en Untermensch principe eventjes invoeren! Goed idee gast...

Homo's, Lesbisch, Transcoïtusuelen zijn nou eenmaal anders dan het grootste gedeelte van de bevolking. Dat dit door een afwijking, ziekte of wat dan ook komt laat ik hier eventjes links liggen. Maar jij vind dus dat ze minderwaardig zijn omdat ze anders zijn?... Naar mijn weten zijn het ook nog steeds mensen... En je hebt een punt dat ze in deze samenleving nog niet geaccepteerd moeten worden, wat ik daar op moet zeggen weet ik ook niet echt... Maar goed...

Oh, en stop met die "Jij bent 17 dus je heb geen blablablablabla" want dit is toch redelijk bullshit... Ik mag dan wel 17 zijn maar ik kan hier best over mee praten ;) Misschien dat ik niet altijd gelijk zal hebben maar dat is waar een discussie voor is, om ook van te leren...

face is gast, het hoort gewoon niet en het is een afschuwelijk beeld in openbaar. Het is alsof ik mijn spuitje doping zo even in de trein voor iedereen gaat zetten. Ook helemaal niets mis mee, maar het zal nooit worden geacepteerd dus doe ik het ook lekker thuis. Dus ik wordt ook door de maatschapij minderwaardig behandeld en niet geacepteerd. In de maatschappij en openbaar hoor je de voorbeeld aan andere mensen te geven en als je jou voorbeeld "slecht" is of niet geacepteerd wordt qua normen en waarden dan doe je dat lekker in je eigen huis. En zo is het met homo's ook. Zoals ik al zei we streven in nederland naar bijna zo veel vrijheid waardoor tegenwoordig elke mening en vorm van uiting geacepteerd moet worden hoe schandelijk en afschuw het ook mag zijn. En je moet echt niet gaan verwachten dat als de overheid zulke groep mensen steunt of wat dan ook dat dan de gehele bevolking ze ook meteen accepteerd en in zijn arm neemt. Want dat is zelfs tot heden in nederland nog lange niet zo behalve een deel van de jongeren bevolking.

Ik heb het nergens over homo's die tongzoenend op De Dam staan gehad... Dus die zin mist eigenlijk volledig zijn doel. Ik begrijp wel wat je ermee bedoelt, want het is een niet heel fraai beeld. En deze koppels zijn er... Echter zijn er ook een heleboel homo's waar je het aan de buitenkant niet aan ziet. In hun publieke leven zijn ze niet of nauwelijks te onderscheiden tenzij je het van ze weet, echter in prive(dus allen of met vriend) kunnen ze wel gewoon zeg maar hun spelletjes spelen. En naar mijn weten, hebben velen geen probleem met het accepteren van deze mensen zolang ze het maar op deze manier dan toch maar blijven doen.

De wereldbevolking en haar achterhaalde tradities en kuddemoraal als referentie gebruiken naar andere mensen toe waar ze zich wel of niet voor moeten schamen :rolleyes:, Serieus als ik zo'n reacties vind ik het spijtig dat ik zelf geen gay ben.

http://www.youtube.com/watch?v=CmW-igeE3kA

Vanaf 7:55 volledige typering van die verachtelijke schaapjesmentaliteit.

Terug
Naar boven