- Waardering
- 991
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yup, wil je daten?...
Maar even serieus, nee ik ben geen homo. Het is gewoon een verkrachte mening dat in de huidige samenleving homo's als genetic failure worden gezien(wat jij hier beweert)...
verder heb ik niets persoonlijks tegen homo's alleen vind ik het dikke bullshit dat ze zomaar denken dat ze gewoon in de maatschappij gelijk kunnen staan en hetzelfde behandeld kunnen worden.

Impliceer je daarmee dat je tongzoenende hetero's wel gaat staan toe te juichen?
Impliceer je daarmee dat je tongzoenende hetero's wel gaat staan toe te juichen?

nee, wat ik bedoel dat het een beeld is wat niet hoort in openbaar.
jij denkt als 17 jarige wel veel te weten over de wereld of niet?
Behalve een handvol landen in west-europa is er bijna nergens op de wereld de homo bevolking geacepteerd. Maar ja omdat wij hier in nederland leven in een schaamteloze maatschapij wordt hier wel van alles geacepteerd. je zou haast met je schoonouders praten over hoe je hun dochter gister verwend had. Zo werkt dat niet overal. Er zijn mensen die eigen waarde, respect, trots en normen en waarden, waar mensen tegen op kijken en bijzonder veel respect voor ze hebben. Dat zijn termen die jij nog niet eens van toepassing zijn in jou leeftijdgrens. En dat die mensen dat als mislukking en schande zien en zich schamen voor zulke mensen is gewoon logisch. En ja ik geef ze groot gelijk. Dit is iets wat nooit door iedereen geacepteerd zal worden en ook nooit volledig geacepteerd moet worden omdat het gewoon verkeerd is en niet hoort. Genetic failure, ja zeker. Of wat zie jij het dan vooruitgang of een soort van positief evolutie? verder heb ik niets persoonlijks tegen homo's alleen vind ik het dikke bullshit dat ze zomaar denken dat ze gewoon in de maatschappij gelijk kunnen staan en hetzelfde behandeld kunnen worden. Doe maar wat je wilt doen, maar hou je gegay maar in je huis. Wil niet over 10 jaar aan mijn kinderen gaan uitleggen waarom er allemaal mannen op de straat hand in hand lopen en elkaar kussen.
Misschien dat ik niet altijd gelijk zal hebben maar dat is waar een discussie voor is, om ook van te leren...Ohhhhhh op die fiets!!! Ja natuurlijk, laten we meteen het Ubermensch en Untermensch principe eventjes invoeren! Goed idee gast...
Homo's, Lesbisch, Transcoïtusuelen zijn nou eenmaal anders dan het grootste gedeelte van de bevolking. Dat dit door een afwijking, ziekte of wat dan ook komt laat ik hier eventjes links liggen. Maar jij vind dus dat ze minderwaardig zijn omdat ze anders zijn?... Naar mijn weten zijn het ook nog steeds mensen... En je hebt een punt dat ze in deze samenleving nog niet geaccepteerd moeten worden, wat ik daar op moet zeggen weet ik ook niet echt... Maar goed...
Oh, en stop met die "Jij bent 17 dus je heb geen blablablablabla" want dit is toch redelijk bullshit... Ik mag dan wel 17 zijn maar ik kan hier best over mee pratenMisschien dat ik niet altijd gelijk zal hebben maar dat is waar een discussie voor is, om ook van te leren...
jij denkt als 17 jarige wel veel te weten over de wereld of niet?
Behalve een handvol landen in west-europa is er bijna nergens op de wereld de homo bevolking geacepteerd. Maar ja omdat wij hier in nederland leven in een schaamteloze maatschapij wordt hier wel van alles geacepteerd. je zou haast met je schoonouders praten over hoe je hun dochter gister verwend had. Zo werkt dat niet overal. Er zijn mensen die eigen waarde, respect, trots en normen en waarden, waar mensen tegen op kijken en bijzonder veel respect voor ze hebben. Dat zijn termen die jij nog niet eens van toepassing zijn in jou leeftijdgrens. En dat die mensen dat als mislukking en schande zien en zich schamen voor zulke mensen is gewoon logisch. En ja ik geef ze groot gelijk. Dit is iets wat nooit door iedereen geacepteerd zal worden en ook nooit volledig geacepteerd moet worden omdat het gewoon verkeerd is en niet hoort. Genetic failure, ja zeker. Of wat zie jij het dan vooruitgang of een soort van positief evolutie? verder heb ik niets persoonlijks tegen homo's alleen vind ik het dikke bullshit dat ze zomaar denken dat ze gewoon in de maatschappij gelijk kunnen staan en hetzelfde behandeld kunnen worden. Doe maar wat je wilt doen, maar hou je gegay maar in je huis. Wil niet over 10 jaar aan mijn kinderen gaan uitleggen waarom er allemaal mannen op de straat hand in hand lopen en elkaar kussen.
, Serieus als ik zo'n reacties vind ik het spijtig dat ik zelf geen gay ben.