AndroidHealthClinic

Pangafilets aanbieding

Sim1986

Advanced Bodybuilder
Waardering
22
Lengte
1m85
Massa
102kg
Hallo DBB'ers,

Was vandaag boodschappen doen bij de BAS en zag de aanbieding toevallig liggen.
3 zakken panga filets a 600 gram voor maar 5 euro.
1,8 kg panga voor 5 euro dus,echt een mooie aanbieding.

Ook hebben ze de princess tonijn in de aanbieding voor 69 cent.

Sla je slag zou ik zeggen.:cool:

Jammer dat het niet in België gebeurt, ben net weer 3 kg panga van de aldi gaan kopen. Overheerlijke shit!

Jammer dat bas niet om de hoek woont.. minimaal 35 minuten rijden om naar bas te kunnen.. beetje tever dus.

maar wel een mooie aanbieding!

shocking!!

ja als je weet wat voor troep in die vis zit, heel shocking

weer nou eens positief joh!
5 euri's is ook ****inkg cheap voor vis waar volgens jou troep in zit!

Oohja ik zie het al, ff paar kilo gaan halen dan maar

wat is de uitlek gewicht van deze dan?

Laatst bewerkt:
wat is de BAS nou weer?
heb je niet in de projects

Die k*tvis blijft bij mij altijd aan de pan plakken :P

Daar wel vaker goede aanbiedingen. Kijk altijd voor dat ik boodschappen doe even op lekkerdoen.nl, scheelt veel geld.

Niet kopen is gore troep. Valt samen met de tilapia in de categorie zoetwaterkip, smaakt nergens naar dus iedereen vindt het wel ok.

Wordt voornamelijk gekweekt in de Mekong delta (vietnam) die zwaar vervuild is. Troep moet ook nog halve wereld overvliegen en iedereen moet er op verdienen. Dus zitten die beesten vol landbouwgif, groeihormonen en antibiotica.

Beste vis is wilde vis en dan met name de wilde vis uit koude zeeen met een korte levenscyclus die plankton eten. Grotere roofvissen (oa zwaardvis, verse tonijn) bevatten relatief ook veel gifstoffen omdat ze al het gif stapelen wat ze van hun prooi naar binnen werken. Tonijn uit blik is jonge tonijn dus kun je gerust elke dag eten

Allerbeste vis is HARING. Bevat de beste vetten en nagenoeg geen gifstoffen. Probleem is alleen dat 80% van de verkooppunten matige of slechte haring verkoopt. Check de AD haringtest voor goeie verkooppunten.

Probeer eens wilde zalm uit Alaska en vergelijk dat met kweekzalm uit je supermarkt. De een is een topatleet de andere een uitgezakte slapjanus. Proef het verschil en merk hoe een zalm hoor te smaken.

Goeie vis o.a.:

Haring
Makreel
Wilde zalm
Schol (met mate)
Tong (met mate)

Minder goede en slechte vis;

Pangasius
Tilapia
Paling

Laatst bewerkt:
Zalm, makreel en haring bevatten dan wel goede vetten, het blijft vet, niet geschikt om elke dag te eten.

Niets mis met panga!

Zalm, makreel en haring bevatten dan wel goede vetten, het blijft vet, niet geschikt om elke dag te eten.

Niets mis met panga!

Onzin. Zijn allemaal prima vetten.

Panga is echt pauperzooi. Maar je moet het zelf weten. Wat Henkbiceps zegt, klopt.

Terug
Naar boven