XXL Nutrition

parabolan 1mg tabs

Bezoekers in dit topic

dareal

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 mei 2006
Berichten
4.136
Waardering
25
ik ga binnenkort beginnen met GS parabolan (methyltrienolone) echter zijn het nu 1 mg tabs ipv de 2,5:(
en zijn de kosten per tab nog steeds niet veranderd..maargoed, hebben mensen hier ervaring met parabolan?

Ik ga het puur op zichzelf gebruiken om te kijken wat het doet, vind het alleen jammer dat het er niet van een ander merk is dan GS want mijn vorige spullen (clen en anadrol) werkte niet echt zoals voorheen:( kan ook aan mijzelf leggen
 
Als ik me goed herinner gebruikt Emiel het. Zie de logboeksectie.

En succes met je kuur!
 
1 mg? Wtf. Hoeveel moet je er per dag dan nemen?
 
heb je een lever in de vriezer liggen?
 
dareal zei:
Ik ga het puur op zichzelf gebruiken om te kijken wat het doet, vind het alleen jammer dat het er niet van een ander merk is dan GS want mijn vorige spullen (clenbuterol en anadrol) werkte niet echt zoals voorheen:( kan ook aan mijzelf leggen

Ik ben al lang blij dat EEN underground lab zulke "nieuwe" dingen uitbrengt.
Hoe meer keus hoe beter
 
http://www.bodybuilding.com/fun/catmetri.htm

Iets wat zwaarder zou zijn voor de lever dan een cocktail van halotestin MET anapolon,zou ik niet zo snel gaan gebruiken omdat het toevallig zgn parabolan bevat,hoe gekker kan je het maken.
 
15 mg per dag is n effective dosis dus als je t 6 weken wil gebruiken mag je 7 doosjes halen, kost je wel wat zou dan eerder anavar gaan gebruiken voor dat geld
 
maartenonnink zei:
15 mg per dag is n effective dosis dus als je t 6 weken wil gebruiken mag je 7 doosjes halen, kost je wel wat zou dan eerder anavar gaan gebruiken voor dat geld

??? ik hoor juist verhalen dat mensen bijna kapot gaan op 2,5 mg per dag en dat ze na 3 weken stoppen, ikzelf was van plan 24 dagen op 4 mg
 
maartenonnink zei:
15 mg per dag is n effective dosis dus als je t 6 weken wil gebruiken mag je 7 doosjes halen, kost je wel wat zou dan eerder anavar gaan gebruiken voor dat geld
je kan beter volgende keer ff klein beetje meer achterhalen waar het over gaat, jij bedoelt waarschijnlijk die orale trenA shizzle

methyltrienolone
Effective dose: 500-750mcgs/day
 
methyltrienolone... lekkere lever-bommen zijn dat! je sloopt meer dan je opbouwt zeg maar. wat er aan spieren bij komt word uit je lever dubbel weggevreten. helemaal fijn dat ze meteen 2,5mg tabs hebben gemaakt. Dat terwijl iemand die ik ken, al pijn in zijn lever had na 1 weekje op 1mg! Ik heb hier trouwens nog weinig positieve verhalen over gehoord. Gewone tren inject zou bijna zo goed werken volgens sommigen. Maar vooral minder schadelijk
 
je lever heeft geen zenuwen en kan dus geen pijn doen. wat wel pijn kan doen is een opgezette lever die inwendig andere organen ed verdrukt ;)
 
dennis999 zei:
je lever heeft geen zenuwen en kan dus geen pijn doen. wat wel pijn kan doen is een opgezette lever die inwendig andere organen ed verdrukt ;)

En dat heb je niet na een week lijkt me.
 
last van je lever krijgen verschilt van persoon tot persoon...de een krijgt al last van kleine hoeveelheid anavar en de ander pas bij 0.5gram oxyED...

om eerlijk te zijn vind ik die die para-tabs wel interessant..dareal keep us updated..
 
lunatic zei:
je sloopt meer dan je opbouwt zeg maar. wat er aan spieren bij komt word uit je lever dubbel weggevreten.

je lever groeit juist als je hem op zn donder geeft;)
 
lunatic zei:
Gewone trenbolone inject zou bijna zo goed werken volgens sommigen. Maar vooral minder schadelijk

5 mg methyl trienolone schijnt even effectiief te zijn als 1500mg tren Acetaat ED

a 500-750mcg dose was found to be (*relatively) safe, and (*roughly) as effective as 150-225mgs of Trenbolone Acetate
 
dareal zei:
je lever groeit juist als je hem op zn donder geeft;)

Wijsheid uit de kroeg,slaat natuurlijk nergens op.

Je lever ZET OP als je hem op zijn donder geeft.

succe6 in ieder geval,maar doe het voorzichtig man,1 keer leverontsteking,en je kuurt NOOIT meer.;)
 
Ik ben erg nieuwsgierig aangelegd maar dit middel laat ik ook wel aan mij voorbij gaan.
 
Back
Naar boven