Fitness Seller

Parabolan

Cruzader

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
Lengte
1m82
Massa
100kg
Vetpercentage
15%
Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje op zoek naar ervaringen met parabolan , er staan wel een aantal dingen op internet maar veelal is het niet echt duidelijk
Ik ben zelf op dit moment 12 dagen bezig op tren hex merk er alleen niet veel van, de dosis is 150 mg e3d, bij mij ervaringen met tren a en e heb ik altijd al de nodige bijwerkingen in de 1e weken zoals zweten, slecht slapen. Graag ervaringen delen als die er zijn.

Cruzader

Laatst bewerkt:
Para is gewoon Tren, als je al ervaring hebt met Tren a en e weet je al voldoende. Para duurt wel twee a drie weken alvorens je sides krijgt.

Gr

Tren hex geeft natuurlijk gewoon net dezelfde sides als andere tren. Je kan het nog even afwachten maar misschien dat je tren gewoon onder gedoseerd is. Aangezien je bij andere tren wel snel de sides hebt zou het mij verbazen dat het nu niet is. Op hoeveel nam je de ace toen?

• Topic Starter Topic Starter
Para is gewoon Tren, als je al ervaring hebt met Tren a en e weet je al voldoende. Para duurt wel twee a drie weken alvorens je sides krijgt.

Gr

Ik weet dat het tren is maar vind het raar dat ik geen sides heb aangezien dat ik dat altijd met tren is. Dus ben benieuwd hoeveel tijd het nodig heeft om goed in te kicken.

Tren hex geeft natuurlijk gewoon net dezelfde sides als andere tren. Je kan het nog even afwachten maar misschien dat je tren gewoon onder gedoseerd is. Aangezien je bij andere tren wel snel de sides hebt zou het mij verbazen dat het nu niet is. Op hoeveel nam je de ace toen?

Tren E zat ik op 400mg ew en tren À 150 mg Eod. Bij beide had ik al binnen een week sides vandaar mijn twijfels.

Gr

Hij merkt al snel sides van tren e... Ik zou het even een weekje aankijken nog. Anders kan je de dosering eens verhogen.

Ja joh net zolang verhogen tot je sides krijgt goed idee

Parabolan merk je binnen 2 weken. Anders zijn je spullen niet helemaal goed.

Parabolan heeft een esther bijna even lang als enanthate dus kan best langer zijn. Daarbij merkt niet iedereen de sides maar als je gevoelig bent voor andere zou het maar raar zijn dat je niets merkt.

Ja joh net zolang verhogen tot je sides krijgt goed idee

Ik heb genoeg ervaring met tren dus weet wel wat kan en wat niet kan zo zijn dan het ondergedoseerd dus dan is verhogen logisch.

Parabolan merk je binnen 2 weken. Anders zijn je spullen niet helemaal goed.
zit nu op 2 weken we wachten het even af tot volgende week.

Parabolan heeft een esther bijna even lang als enanthate dus kan best langer zijn. Daarbij merkt niet iedereen de sides maar als je gevoelig bent voor andere zou het maar raar zijn dat je niets merkt.

Ja ben redelijk gevoelig bij tren gebruik vandaar mijn twijfels , maar dit is weer iets nieuws dus wie weet heeft het iets langer nodig. Verder mogen de sides ook wegblijven als ik maar de gains krijg:p

Parabolan ingekickt na 15 dagen , gelukkig maar. Sides agressie , zweten, kracht

Terug
Naar boven