Fitness Seller

Parabolin

AAP811

Cool Novice
Waardering
7
Lengte
1m98
Massa
110kg
Vetpercentage
9%
Ik heb beslag weten te leggen op een hele lading parabolin :D

76.5 mg per 1,5 ml Ampul.

ZOals de wat meer ervaren kuurders zullen weten is dit een ´kortwerkende´ trenvariant, maar wel weer wat langer dan de acetaat versie......Mijn vraag is nu.....wat zou de beste dosering zijn.....tren enanthaat heb ik al eens eerder gezet op 800 MG voor 10 weken, en was mn beste kuur ooit. IK heb het normaal niet zo op korte esters......na 6 weken voel ik me een speldenkussen.

Zelf zit ik te denken aan 76.5 MG x 2 EOD, of is dagelijks 76.5 g beter.....:rolleyes:

Ojah.....ik zet er ook susto´s naast, 250 mg EOD

Iemand ervaring met Parabolin. Oftewel Tren Hex.:)

Laatst bewerkt:
Ed 75mg zetten. Zou zonde zijn om het eod te zetten als je al op 800mg geknalt hebt.

Ik heb beslag weten te leggen op een hele lading parabolin :D

76.5 mg per 1,5 ml Ampul.

ZOals de wat meer ervaren kuurders zullen weten is dit een ´kortwerkende´ trenvariant, maar wel weer wat langer dan de acetaat versie......Mijn vraag is nu.....wat zou de beste dosering zijn.....tren enanthaat heb ik al eens eerder gezet op 800 MG voor 10 weken, en was mn beste kuur ooit. IK heb het normaal niet zo op korte esters......na 6 weken voel ik me een speldenkussen.

Zelf zit ik te denken aan 76.5 MG x 2 EOD, of is dagelijks 76.5 g beter.....:rolleyes:

Ojah.....ik zet er ook susto´s naast, 250 g EOD

Iemand ervaring met Parabolin. Oftewel Tren Hex.:)

K zou voor de 76.5 gram gaan!

Vind het persoonlijk veel potenter dan gewone tren ace. Zou het nooit ED zetten, eerder om de 3 dagen of 2x per week.

• Topic Starter Topic Starter
Gixel is het niet zo dat 76.5 x 7 dus pak hem beet 500 MG is......maar qua werking 2 x heftiger is dan de enanthaat versie op 800mg...

Dat zou mooi zijn namelijk

Probeer het zelf zou ik zeggen. Als je werkelijk 1,5 ml per dag ervan gaat zetten hou dan een logje bij, als het van het merk is dat ik denk dat het is, wat bijna niet anders kan, dan volg ik dat logje met plezier :roflol:.

Ik zet het niet 2x per week omdat ik niet graag prik, ik prik zonder problemen ED of EOD... is mij gewoon iets te heftig dat spul.

PS: en daarmee bedoel ik niet het lichamelijke maar wel het mentale aspect :p

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
mentaal.......beschrijf het eens als je wilt.

Lichamelijk ben ik bekend met enanthaat op 800 mg. Behalve de serieuze zweetsessies in relaxmodus, soms wat opvliegers, een slechtere conditie en soms echt dooooodmoe zijn, werkt de progressie juist mentaal enorm motiverend bij mij.

Ik zal gaan loggen dan....

Gixel is het niet zo dat 76.5 x 7 dus pak hem beet 500 MG is......maar qua werking 2 x heftiger is dan de enanthaat versie op 800mg...

Dat zou mooi zijn namelijk

Tuurlijk niet. Tren is Tren, Ace hou je netto iets meer van over dan van E maar is echt niet 2 keer zo sterk, wat iedereen je ook mag zeggen.

Tuurlijk niet. Tren is Tren, Ace hou je netto iets meer van over dan van E maar is echt niet 2 keer zo sterk, wat iedereen je ook mag zeggen.

Het is wel op de kop juist gedoseerd, wat je van 99% van de UG labs niet kan zeggen. Bij mijn weten is er ook maar 1 merk in omloop dat Parabolan/Parabolin maakt.

Met het mentale aspect bedoel ik, sides zoals je die gewoon hebt van tren maar gewoon erger (prikkelbaar, emotieloos naar anderen toen, egocentrische kl***zak worden, extreem zweten, ...). Als je serieus dat spul ED wilt gaan zetten bereid je dan alvast voor op de sides.

75mg ED van dit spul is veel potenter dan 800mg tren EW van een gemiddeld UG lab.

Probeer het zelf zou ik zeggen, je zal niet teleurgesteld zijn... als je sides trekt tenminste.

Van alle tren die ik ooit heb gepakt is dit zonder twijfel numero uno.

Het is wel op de kop juist gedoseerd, wat je van 99% van de UG labs niet kan zeggen. Bij mijn weten is er ook maar 1 merk in omloop dat Parabolan/Parabolin maakt.

Met het mentale aspect bedoel ik, sides zoals je die gewoon hebt van tren maar gewoon erger. Als je serieus dat spul ED wilt gaan zetten bereid je dan alvast voor op de sides.

75mg ED van dit spul is veel potenter dan 800mg tren EW van een gemiddeld UG lab.

Probeer het zelf zou ik zeggen, je zal niet teleurgesteld zijn... als je sides trekt tenminste.

Ja dat hoor ik dus wel vaker van die jongens hun tren. Maar of t waar is :P Zoveel verschil kan er nu ook weer niet inzitten.

Terug
Naar boven