XXL Nutrition

Pardonregeling, de kosten. Minimaal 329 miljoen Euro

Ze moeten gewoon zorgen dat ze wat kunnen gaan verbouwen. (Zijn wij al een paar duizend jaar geleden achter gekomen maarja :D )

Want ik denk dat het verstuurde geld daar aan wapentjes word besteed door de hogere mensen daar. (Kun he nagaan zeg, ze veraden z'n eigen volk :p deden ze vroeger ook al, elkaar veraaien voor een spiegeltje of kammetje :D)

Haha zijn de Nederlanders zo zuinig, bouwen ze netjes jarenlang hun staatsschuld af, komt links met de immigratiestroom en hop alles weer de ramen en deuren uit verspilt :roflol:

Ze moeten gewoon zorgen dat ze wat kunnen gaan verbouwen. (Zijn wij al een paar duizend jaar geleden achter gekomen maarja :D )

Want ik denk dat het verstuurde geld daar aan wapentjes word besteed door de hogere mensen daar. (Kun he nagaan zeg, ze veraden z'n eigen volk :p deden ze vroeger ook al, elkaar veraaien voor een spiegeltje of kammetje :D)

Volledig mee eens. Daarom moet je het ook niet direct naar de regering sturen, maar in projecten stoppen.

Mogen ze mij vertellen hoe die parasieten ons geld gaan besparen.

idd, mocht ik in een gebied wonen waar terreur en honger het leven definieerden, dan zou ik lekker daar blijven hoor, ipv naar een welvaartstaat te trekken en uitgescholden worden voor parasiet, rotbuitenlanders.

idd, mocht ik in een gebied wonen waar terreur en honger het leven definieerden, dan zou ik lekker daar blijven hoor, ipv naar een welvaartstaat te trekken en uitgescholden worden voor parasiet, rotbuitenlanders.

Als ik m'n post nog een keer lees, zie ik dat ik beter een ander woord had kunnen gebruiken. Ik zat nog met die Marokkaantjes uit Amsterdam in m'n kop. foutje dus. ;)

Maargoed, zoals je het nu schetst is het wel heel erg zwart wit he.

Terug
Naar boven