Fitness Seller

Partij vd Vrijheid? Nee toch niet

Dude met alle respect voor vrijheid van meningsuiting en cabaretiers, maar dat zijn debiele acties (haat kweken), kan de reactie van Wilders best begrijpen. Maak van die pop een allochtoon en doe hetzelfde, dan is het land te klein.

Ik snap dus de humor hier niet van he.Iemand met pis overgieten en zijn hoofd eraf hakken? Zulke dingen deed ik zelfs vroeger niet met mijn playmobil poppetjes.

Noemen ze dit dan cabaret. Grappen over iemand maken moet kunnen vind ik, maar als ze dit cabaret noemen is het wel erg triest gesteld met het niveau moet ik zeggen.

Dit lijkt niet echt meer op cabaret maar meer een goedkope manier om iemand voor schut te zetten onder de noemer van cabaret

Dude met alle respect voor vrijheid van meningsuiting en cabaretiers, maar dat zijn debiele acties (haat kweken), kan de reactie van Wilders best begrijpen. Maak van die pop een allochtoon en doe hetzelfde, dan is het land te klein.

Is al gedaan, was ook te klein net zoals het nu te klein is

Ok dan... toch geen reden om het opnieuw te doen.

Tis de gang van zaken tegenwoordig bigt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

snap de meerwaarde echt niet, wat is de boodschap dan van die groep beetje hopeloze voorstelling als je op een school dit soort praktijken gaat tonen ,

en welk doel dienden dan de acties van onze Geert, Theo van Gogh en Hirshi Ali en Co.? En de cartoon rellen dan?

Leg het me aub uit

Lachen kan je er wel om, maar ernesto heeft wel fcking gelijk
Pot verwijt de ketel gaat hier HEEL goed op

hebben jullie 's nachts nog nachtmerries ofzo van die film van Theo? :rolleyes:

en welk doel dienden dan de acties van onze Geert, Theo van Gogh en Hirshi Ali en Co.? En de cartoon rellen dan?

Leg het me aub uit
Ik weet bitter weinig van acties van die personen, cartoons mogen van mijn part ook prima. Maar dit specifiek iets gaat me net te ver, maakt me niet uit naar wie het gericht is, het is lomp en hoort niet in een samenleving met respect voor elkaar.

Ik weet bitter weinig van acties van die personen, cartoons mogen van mijn part ook prima. Maar dit specifiek iets gaat me net te ver, maakt me niet uit naar wie het gericht is, het is lomp en hoort niet in een samenleving met respect voor elkaar.

Van gogh, wilders, hirsi ali weten zelf volgens mij ook niet zo goed wat respect betekent.

Van gogh, wilders, hirsi ali weten zelf volgens mij ook niet zo goed wat respect betekent.
Over de doden niets dan goeds.

De man had wel respect, hij toonde alleen aan de wereld dat de Islam dat juist niet heeft! Voor vrouwen oa.

Wilders heeft geen respect voor Islam, kan ik hem goed in volgen. Hun verdienen ook geen respect. En hirsi ali heeft op zich een goed karakter, ze had tenminset de ballen om wat kritiek te geven op de Islam terwijl linkse rukkers er als een schoothondje achteraan lopen. jammer dat Nederland haar buiten heeft gehaat :thumbdown:

Wat die Marokkaan met zijn actie aangaat kan ik alleen zeggen 'kenmerkend'...

Edit: Laat maar jij bent het echt niet waard

Monster reactie Stillstrong, zoals mieren op limonade siroop afkomen zo kom jij op topics af met het woord moslim erin.

Monster reactie Stillstrong, zoals mieren op limonade siroop afkomen zo kom jij op topics af met het woord moslim erin.
En jij post hier ook maar omdat je links bent (verder totaal niets toevoegd aan de discussie) is het ok? :rolleyes: @ spiertje: kom maar op , ik eet marokkaantjes als jou for breakfast.

En jij post hier ook maar omdat je links bent (verder totaal niets toevoegd aan de discussie) is het ok? @ spiertje: kom maar op , ik eet marokkaantjes als jou for breakfast.

Die Belgen toch het, blijft een grappig volk met veel humor.

Terug
Naar boven