AndroidHealthClinic

Partij vd Vrijheid? Nee toch niet

Hun mening wordt gedeeld door Maarten Hamel, kunstcoördinator van het City College uit Den Haag, die al jaren met zijn leerlingen de show van Amar El-Ajourri bezoekt.
"Ik vindt hem ontzettend goed en erg grappig", aldus Hamel.
"Met zijn grappen spaart hij niemand: Turken, Marokkanen, Nederlanders en ook Wilders, ze komen allemaal aan bod.

City College.. was dat niet die zelfde school die eerst Terra College heette, ook wel Terror College ?

In de voorstellingen van die Amar zouden ook Marokkanen, Turken etc. aan bod komen.

Als nu eens een ongelovige of Christen"hond", bijvoorbeeld de profeet Mohammed, of de imam van de A'damse El-Taweed / de Haagse Assoena, of de Eindhovens Al-Fourkaan moskee op een zelfde wijze als Wilders in die voorstelling van Amar
-dus met urine of ontlasting, en orale coïtus met hun wordt bedreven- zouden worden, zouden al die moslims dit dan ook
ONTZETTEND GOED EN ERG GRAPPIG vinden.............!!
Nou niet bepaald zo weten we sinds Theo van Gogh, de Deense cartoons
en nog zeer recentelijk die Amsterdamse cabartier............!!

.................................................................
"De kinderen van tegenwoordig zijn wat ruwe teksten betreft wel wat gewend. Wat denk je dat ze op straat horen, op tv zien, op internet lezen?
De humor van Amar is gesneden koek voor ze".
..................................................................

Welke straten, die van de Haagse Schilderswijk, die van de Haagse Transvaalbuurt, die van de A'damse straten in A'dam-West / Osdorp etc............??
En welke tv-zenders worden hier bedoeld, tja zeker MTV en TMF, ja op die zenders wordt zeker niet de NLse cultuur en identiteit gepropageerd, zoveel is wel duidelijk ja.

die van de A'damse straten in A'dam-West / Osdorp etc............??
En welke tv-zenders worden hier bedoeld, tja zeker MTV en TMF, ja op die zenders wordt zeker niet de NLse cultuur en identiteit gepropageerd, zoveel is wel duidelijk ja.

Mag ik even lachen? :roflol: Welke zender zou dan de Nederlandse cultuur moeten propageren? Zendertje oprichten die strikt toeziet op het instandhouden van de Nederlandse cultuur en identiteit? Krijg ik erg enge gedachten bij eigenlijk. Zou bijna Godwins Law er bij gaan halen, maar goed die associatie krijg je vanzelf als je die uitspraak leest.

En voor de duidelijkheid, ik ben in enige mate wel trots op mijn land maar ga niet zo ver dat ik kost wat het kost wil blijven vasthouden aan een cultuur. Wat is een cultuur namelijk waard als die niet door invloeden van zowel van binnen als van buiten, aan verandering onderhevig is?

Mag ik even lachen? :roflol: Welke zender zou dan de Nederlandse cultuur moeten propageren? Zendertje oprichten die strikt toeziet op het instandhouden van de Nederlandse cultuur en identiteit? Krijg ik erg enge gedachten bij eigenlijk. Zou bijna Godwins Law er bij gaan halen, maar goed die associatie krijg je vanzelf als je die uitspraak leest.

En voor de duidelijkheid, ik ben in enige mate wel trots op mijn land maar ga niet zo ver dat ik kost wat het kost wil blijven vasthouden aan een cultuur. Wat is een cultuur namelijk waard als die niet door invloeden van zowel van binnen als van buiten, aan verandering onderhevig is?

loop je al rond met een kufi Eric? :D

Terug
Naar boven