MuscleMeat

Passief meeroken wiet

gasmasker meenemen in je tas en opzetten

Ik ben al eens high geworden door iemand op tv weed te zien roken, sterke shizzle dat, wil je echt niet mee rotzooien

Waarom denk je dat ze in China allemaal van die mondmaskers dragen? Om hun gains niet te verliezen natuurlijk!

• Topic Starter Topic Starter
Oke nu weet ik dat het allemaal bullshit is, door zulke reacties te geven. Zoals iemand op tv te zien blowen, en dan stoned worden haha die had ik nog niet gehoord.

• Topic Starter Topic Starter
Ben nog maar jongvolwassen he haha ben bijna 18 jaar. Ik maak me vaak nog zorgen om niks. Ik ben pas ook een jaar aan het trainen haha, en ik probeer zo goed mogelijk te gainen. En ik dacht als je niks vraagt als je met een vraag zit dan blijf je dom.

Jeetje wat een aansteller ben jij zeg.... elk gewoon denkend mens weet toch wel het antwoord

Ben nog maar jongvolwassen he haha ben bijna 18 jaar. Ik maak me vaak nog zorgen om niks. Ik ben pas ook een jaar aan het trainen haha, en ik probeer zo goed mogelijk te gainen. En ik dacht als je niks vraagt als je met een vraag zit dan blijf je dom.

Toen ik 18 was trollde ik anderen op dit forum i.p.v. andersom.

Laatst bewerkt:
draag een masker haha

Hahahaha Hilarisch dit. Deze jongen durft de stad niet meer in omdat er allemaal coffeshops zijn! Straks word ie nog bang voor groene Thee! :D :roflol:

Ik moest gisteren aan dit topic denken en woog gelijk 2kg minder :(

tumblr_m1kydqOo3b1rrmstfo1_1280.gif

Ja, dat lijkt mij wel de beste optie.
Je moet echt shredded worden, anders gaat het helemaal fout. Ik heb ook gelezen dat de antioxidanten in verband met de beschadiging van verschillende intracellulaire eiwitten hier slechte resultaten zullen opleveren. Elke dag 2 kopjes thee zou de oplossing zijn bij het smoken van weed.

ik was eens een keer super stoned geworden van het passief meeroken

Ik moest gisteren aan dit topic denken en woog gelijk 2kg minder :(

Dat je je nog kunt herinneren dat je gisteren hieraan dacht. Het lezen over wiet tast het korte-termijn geheugen aan he!
Kijk je uit dat je geen alzheimer krijgt van dit topic?

:D:D:D:dance::dance::dance::evilnana::evilnana::evilnana::evilnana:

Heerlijk om dit topic door te lezen. 18 jaar en dan deze vraag, ****ing awesome

Terug
Naar boven