Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Als je vetpercentage boven de 7% is wel ja. Ik heb het omzijld door flink te cutten. Vetcellen vangen dat op, als je er weinig hebt is het daarom een stuk minder erg.
Ik dacht dat pindakaas op je lichaam smeren ook wel zou kunnen helpen, in verband met de vetverbranding die je stimuleert met pindakaas. Dit neutraliseert ook de kans dat de vetcellen de cannabis gaan opvangen,
Ik dacht dat pindakaas op je lichaam smeren ook wel zou kunnen helpen, in verband met de vetverbranding die je stimuleert met pindakaas. Dit neutraliseert ook de kans dat de vetcellen de cannabis gaan opvangen,
Nee, juist niet doen! Pindakaas bevat juist stimulerende ingrediënten die THC opname in je vetcellen enorm bevorderen. Dit wil je echt niet, geloof me. Ik heb het laatst zelf ervaren, was helemaal van de kaart en alle gains van de afgelopen maanden zijn verdwenen.