XXL Nutrition

Paus Benedictus XVI treedt 28 februari af

pokerladron

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
482
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
Ik denk dat de volgende paus een hele lieve en verstandige zal worden. Hij zal de wereld tot een betere plek maken. Heus.

ik stel 5 euro beschikbaar voor de schutter die hem voor die tijd uit zijn lijden weet te verlossen.

diegene met het mooiste kostuum en het meest seniel zal winnen :)

Schaf die poppenkast toch af. Allemaal van onze belastingcenten en ik geloof potverdomme niet eens in god.

pausfro.jpg

teveel van dit zeker ?

nazi%252520pope.jpg

Iemand pics van hem toentertijd bij de hitlerjugend?

pope-benedict-nazi-salute1+sanfranciscosentinel+com.jpg

Obersturmführer Friedenand zal wel meer pics hebben :P

Paus Benedictus XVI treedt af op 28 februari. Hij kan zijn ambt niet meer uitvoeren vanwege zijn hoge leeftijd.

moeten ze een keer een paus aanstellen die niet al over de 80 is haha.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

met zijn lelijke satanische kop.

Ik stem voor opheffing van de paus, Vaticaanstad en daarmee het rooms-katholieke (samen met al het andere) geloof...

Ik stem voor opheffing van de paus, Vaticaanstad en daarmee het rooms-katholieke (samen met al het andere) geloof...

Zei ik ook eens tegen een gelovige man (moslim)

Zijn antwoord: Waarom zou ik het mooiste in mijn leven opgeven?

Mijn reactie: :o

Zei ik ook eens tegen een gelovige man (moslim)

Zijn antwoord: Waarom zou ik het mooiste in mijn leven opgeven?

Mijn reactie: :o

in zekere zin is dat een normale reactie. Gelovigen zien meestal niet het volledige spectrum (het dood, slavernij, onderdrukking,... gedeelte) en focussen zich enkel op het leuke deel(liefde, vergeving, eeuwig leven,...).
Als je je enkel daarmee bezighoudt, gepaard met de zekerheid en houvast die een god met absolute waarde met zich meebrengt in vergelijking met een nuchter nihilistisch wereldbeeld, is het idd dom om het mooiste in hun leven op te geven.
'**** de waarheid' denken de meesten, ze vonden het immers leuker toen sinterklaas hun nog cadeautjes kwam brengen.

Bovendien heb je als moslim MAN echt bijna nul nadelen (no bacon).

Best wel bizar om te zien dat die kerel bij de hitlerjugend zat

Tja, wie zat er niet bij de HitlerJugend in die tijd?

1zzj91y.jpg

Dit is wel erg goedkoop scoren. Even de Swastika vergroten, van nota bene een luchtmacht uniform, en we hebben een Nazi. :roflol:

Reden: Hij wil meer tijd met kinderen doorbrengen .....
jokedrumf.gif

Terug
Naar boven